مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir برای آزمون های ششم به هفتم و نهم به دهم، سامانه مای مدیو آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می باشد. هر ساله آزمون های تیزهوشان توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) برگزار می‌شود. ثبت نام‌آزمون در هر یک از این دو آزمون به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. در سال جاری تمامی مراحل ثبت‌نام برای هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق سامانه مای مدیو انجام می شود. در ادامه به جزئیات بیشتری از سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1403 – 1404 پرداخته‌ ایم.

ثبت‌نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم از امروز ۱۸ فروردین ماه آغاز شد و تا ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

معرفی سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir

فرآیند ثبت نام آزمون تیزهوشان، به صورت اینترنتی از طریق مای مدیو صورت می‌گیرد. داوطلبان در هر یک از پایه‌های مذکور، ابتدا باید به سامانه مای مدیو مراجعه کنند. سپس اقدام به دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نمایند تا ضمن اطلاع از شرایط و مدارک لازم، اقدامات لازم جهت نام‌نویسی در این آزمون را نیز انجام دهند. 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم سامانه مای مدیو آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد.

شما عزیزان می توانید در مهلت‌های اعلام شده‌ که معمولا در فرردین ماه است، به سایت ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش مراجعه کنید و پس از درج کردن اطلاعات خواسته‌ شده‌، وارد پنل کاربری خود شوید. سپس بعد از تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان و پرداخت هزینه، این روند را تکمیل نمایید.

❌❌ توصیه می کنیم حتما پس از اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان مقاله راهنما زیر را که به بررسی تمامی شرایط و قوانین لازم برای شرکت در این آزمون را شرح داده ایم را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام تیزهوشان 

 

زمان ثبت نام آزمون

ثبت‌نام آزمون در بازه زمانی مشخصی انجام می‌شود و داوطلبان باید در این زمان به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir مراجعه کرده و نام‌نویسی خود را انجام دهند. ثبت‌نام تیز هوشان هر ساله در فروردین ماه انجام می‌شود. 

در حال حاضر زمان دقیق نام‌نویسی در سایت ثبت نام تیزهوشان به طور دقیق مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که مانند سال گذشته در فروردین ماه انجام شود. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت‌نام این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار ثبت نام آزمون تیزهوشان در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه ثبت نام در سایت مای مدیو

در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان در سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir را به صورت تصویری شرح خواهیم داد.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ پس از وارد کردن مشخصات وارد شده‌ شامل ” کدملی ” و “سریال شناسنامه ” به همراه کد امنیتی، در نهایت بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک نمایید. 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

3️⃣ از میان گزینه های نمایش داده‌ شده‌ ثبت نام آزمون تیزهوشان گزینه ” آزمون های سمپاد ” کلیک نمایید.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

4️⃣ در پایان می توانید با ورود به پنل کاربردی خود، فرم تقاضانامه در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir را تکمیل نمایید و با پرداخت هزینه نام‌نویسی این مرحله را به اتمام برسانید.

 

ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق دولت من

دانش آموزانی که در روند ورود به سایت از طریق مای مدیو مشکل دارند، می‌توانند از طریق سامانه دولت من نیز وارد سایت آزمون تیزهوشان شوند. برای این منظور باید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣در سایت مای مدیو بر روی گزینه ورود از طریق دولت من کلیک کنید. 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

2️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون تیزهوشان شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. 

تلفن همراه

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون تیزهوشان رمز یکبار مصرف ارسال شده را در کادر درج نمایید. 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

4️⃣گزینه گزینه سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو) را انتخاب نمایید. 

5️⃣گزینه آزمون های سمپاد را در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان انتخاب کرده و نام‌نویسی آزمون یا سایر اقدامات مورد نظر خود را انجام دهید. 

سایت ثبت نام تیزهوشان

 

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبانی که در آزمون در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت می کنند، می توانند مجدد با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش my.medu.ir نتیجه خود را دریافت کنند. در دوره قبل نتایج آزمون برای پایه های تحصیلی هفتم و دهم در اوایل مرداد ماه اعلام شد.

متقاضیان در بازه های زمانی اعلام شده‌ می توانند به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه و نتایج خود را مشاهده نمایند. داوطلبانی که با عدم قبولی در این آزمون مواجه هستند، می توانند کارنامه های خود را نیز از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش دریافت نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه نیز از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir صورت می گیرد و در پایان نیز متقاضیان می توانند از طریق این سامانه نتایج خود را دریافت کنند.

 

راهنما دریافت نتایج

اگر در جلسه آزمون تیز هوشان ششم به هفتم و یا نهم به دهم حضور داشته اید، می توانید برای دریافت مشاهده نتایج خود به سامانه مای مدیو ” my.medu.ir ” مراجعه کنید و اقدام به دریافت نتایج قبولی و یا عدم قبولی خود نمایید.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در این مرحله کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه دانش آموز را در کادر های مشخص شده‌ وارد کنید.

سایت ثبت نام تیزهوشان

 

3️⃣ بر روی گزینه آزمون های سمپاد کلیک کنید.

سمپاد

 

4️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات لازم در ستون ” وضعیت قبولی ” نتایج ثبت نام آزمون تیزهوشان را مشاهده کنید. در صورتی نام دانش آموز در میان اسامی پذیرفته‌ شدگان ثبت نام آزمون تیزهوشان باشد، در قسمت محل پذیرش نشانی مدارس تیزهوشان پذیرفته‌ شده‌ درج‌ می گردد.

 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

دانش آموزان برای نام‌نویسی در سامانه مای مدیو به رمز ورود آموزش و پرورش نیاز دارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت رمز ورود همگام به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه و بخش فناوری اطلاعات مراجعه نمایید. 

شما عزیزان در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، سوالاتی پیرامون سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در ارتباط باشید.

چنانچه پیرامون ثبت نام آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش و نحوه اعتراض سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام تیز هوشان 1403 – 1404 کدام است؟

    ثبت نام آزمون تیزهوشان در سامانه آموزش و پرورش مای مدیو می باشد.

  2. نتایج آزمون ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز از طریق کدام سایت اعلام می گردد؟

    بله، تمامی شرکت کنندگان در جلسه آزمون، بایستی جهت دریافت نتایج آزمون به سایت آموزش و پرورش به نشانی ” my.medu.ir ” مراجعه کنند.

  3. لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی فعال می شود؟

    لینک نام‌نویسی در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان در فروردین ماه فعال خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام من معدل سال هشتم رو به جای ۱۹/۹۸ وارد کردم ۱۹/۹۵ و خب گزینه ویرایش نداره.
    الان ثبت نامم نمی کنن یعنی؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره