مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط مرکز ملی استعداد درخشان اعلام خواهد شد. تمامی دانش آموزان بااستعداد می‌توانند با شرکت در آزمون تیزهوشان که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان برگزار می‌شود، وارد مدارس تیز هوشان در مقاطع تحصیلی هفتم و دهم شوند. لازمه شرکت در این آزمون اطلاع از زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم ادغام شده و یک آزمون مشترک برگزار خواهد شد.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیز هوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را دارند باید در تاریخ‌هایی که از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می‌شود، نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌های تیز هوشان اقدام کنند. در سال گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در فروردین ماه انجام شد. 

پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز نام نویسی در این آزمون در فروردین ماه انجام گرفته خواهد شد. داوطلبان باید در مهلت ثبت‌نام به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کرده و می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.

پایه زمان ثبت نام زمان برگزاری آزمون
ششم به هفتم 15 تا 25 فروردین 1403 31 خرداد ماه 1403
نهم به دهم 1 تیر ماه 1403

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت نام نویسی، داوطلبان نمی‌توانند اقدامی کنند و حتما باید در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اعلام شده، نام نویسی خود را به موقع دهند. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت‌نام تیز هوشان را قرار خواهیم داد. البته پیشنهاد می‌شود حتما پیش نام نویسی مقاله راهنما کامل و جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

ثبت‌نام تیز هوشان نهم به هم به صورت اینترنتی از طریق سامانه استعدادهای درخشان هر ساله انجام می‌شود. سال گذشته زمان نام نویسی نهم به دهم از تاریخ ۱۵ فرودین ماه شروع و تا تاریخ ۲۵ فرودین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۵ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ می باشد.

با توجه به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 که در فروردین ماه می باشد، دانش آموزان و والدین باید به سایت نام نویسی این مدارس مراجعه کرده و نام نویسی خود را تکمیل کنید. البته شما می توانید با عضو شدن در کانال تلگرام دانتل کو از آخرین اخبار تحصیلی باخبر شوند. در نظر داشته باشید تنها کسانی اجازه ثبت‌نام در آزمون را دارند که دارای شرایط باشند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دانش آموزان ششم به هفتم برای ثبت‌نام در آزمون تیز هوشان باید به صورت اینترنتی وارد سایت استعدادهای درخشان بشوند و اطلاعات شخصی تحصیلی خود را وارد کنند. 

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۵ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ می باشد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ طبق آ]رین اطلاعیه در ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. دانش آموزان پایه ششم با مراجعه به سایت my.medu.ir می‌توانند نام نویسی حود را انجام دهند. دانش آموزان و والدین گرامی در سایت مای مدیو my.medu.ir با تکیمل فرم و انتخاب مدارس مورد نظر و پرداخت هزینه امکان شرکت در آزمون ورودی این مدارس را خواهند داشت.

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در سال جاری زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هر دو پایه از 15 تا 25 فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شده. پیش بینی می شود طبق رویه سال های گذشته پس از این تاریخ نیز وزارت آموزش و پروش مهلت ثبت‌نام این آزمون را برای ایجاد فرصتی برای جاماندگان و همینطور ویرایش اطلاعات را تا چند روز دیگر تمدید خواهد کرد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 را قرار خواهیم داد.

 

زمان ثبت نام میان پایه تیزهوشان 1403 – 1404

مدارس تیز هوشان علاوه بر پذیرش دانش آموزان پایه های هفتم و دهم از طریق آزمون تیز هوشان، چندین سال است که در مقاطع میان پایه نیز دانش آموز جذب می‌کند. که در سال های گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در میان پایه ها طی مرداد ماه بوده است. پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز در مرداد ماه انجام شود.

 

سایت ثبت نام آموزش و پرورش

در سال جاری همانند سال گذشته نام نویسی در از طریق سایت خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش (مای مدیو) به نشانی my.medu.ir انجام می شود. دانش آموزان پایه های ششم و نهم در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان با مراجعه به این سایت می توانند نام نویسی خودرا انجام دهند. 

توجه داشته باشید سایت های hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir غیر فعال شده و داوطلبان جهت نام نویسی نباید به این سایت ها مراجعه نمایند و ثبت نام فقط از طریق سایت مای مدیو انجام خواهد گرفت. 

 

برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

پس از نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ داوطلبان باید در زمان تعیین شده به حوزه امتحانی خود مراجعه کرده و در جلسه آزمون شرکت نمایند. توجه داشته باشید که چند روز قبل برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد و باید حتما آن را دریافت کرده و به صورت چاپ شده در جلسه آزمون با خود به همراه داشته باشید.

حتما نیم ساعت قبل شروع آزمون در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشید. عدم حضور در جلسه آزمون به منزله انصراف است و دیگر امکان جبران آن وجود نخواهد داشت. آزمون تیزهوشان بعد امتحانات نهایی برگزار می‌شود تا داوطلبان با مشکل تداخل زمانی مواجه نشوند. 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

آزمون تیز هوشان برای دانش آموزان و خانواده هایی که تصمیم قبولی حتمی در این مدارس را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو در صورتی که جزو این دسته از افراد هستید باید برنامه ریزی دقیق و منظمی برای خود داشته باشید. 

اطلاع از منابع تیزهوشان از جمله موارد مهمی است که به دانش آموزان در یادگیری بهتر مطالب و نکات آزمون کمک می کند. همچنین باید داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیز هوشان از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان شرایط آن و زمان برگزاری آزمون اطلاع داشته باشند تا بتوانند برنامه ریزی صحیحی بر اساس تاریخ برگذاری آزمون برای خود درنظر بگیرند. 

پس اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هر ساله شاهد داوطلبانی هستیم که از نمره و رتبه دریافتی خود راضی نبوده اند و انتظار تراز بالاتری را باتوجه به پاسخ های خود دارند. این افراد می توانند به سایت ثبت‌نام مدارس سمپاد مراجعه کنند و اعتراض به نتایج آزمون تیز هوشان خود را وارد نماییند. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 آخرین اخبار آزمون:

2 اسفند 1402: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ ۱۵ فررودین ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۵ فرودین ادامه خواهد داشت.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه زمانی می باشد؟

    زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان از ۱۵ تا ۲۵ فررودین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

  2. آیا ثبت نام آزمون پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تیز هوشان در زمان های مختلف انجام می گیرد؟

    خیر، ثبت‌نام آزمون در هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت همزمان انجام می گیرد.

  3. آیا زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان تمدید خواهد شد؟

    بله معمولا زمان ثبت نام برای چند روز تمدید می‌شود اما پس از آن دیگر به هیچ عنوان امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫5 دیدگاه ها

  1. لطفت تمدید کنید مهلت ثبت نام رو من نمیدونستم کی باید ثبت نام کنم ولی همچنان دارم واسه تیزهوشان درس میخونم

  2. سلام خسته نباشید من امسال برای تیزهوشان قبول شدم ولی نمیدونم تا کی وقت برای ثبت نام هست میشه اگه میدونید بهم بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره