مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه می‌باشد و برای چند روزی زمان ثبت‌نام تمدید خواهد شد. دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و نهم دبیرستان که متقاضی شرکت در ازمون هستند، باید در بازه‌های زمانی مشخصی که مرکز ملی پرورش استعداد درخشان تعیین می‌کند، به صورت اینترنتی نام نویسی خود را انجام دهند. مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 معمولا کوتاه مدت و کمتر از 10 روز است و هرسال با دانش آموزانی مواجه هستیم که به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام موفق به نام نویسی نشده اند. به همین دلیل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان زمان نام نویسی را برای این دسته از دانش آموزان تمدید می‌کند. 

مهلت ثبت‌نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.
البته شما می توانید جهت اطلاع از سهمیه های آزمون و شرایط اختصاصی دانش آموزان با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان در مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ابتدا باید دفترچه راهنما را به صورت کامل مطالعه کنند و سپس با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir فرم ثبت نام خود را پر کرده و فرآیند نام نویسی را کامل کنند.

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 از ۱۸ تا ۲۸ فروردین می باشد. تا ۳۱ فروردین ماه تمدید شد.

احتمال داده می‌شود امسال نیز همانند سال گذشته، ثبت نام آزمون درفروردین ماه شروع و به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده خواهد شد. دانش آموزان با مراجعه به سایت استعدادهای درخشان برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هرساله برای داوطلبان جامانده در مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان فرصت مجدد چند روزه‌ای درنظر گرفته شود، طی سال گذشته زمان ثبت نام تیزهوشان فروردین ماه بوده است و برای آزمون تیزهوشان نیز همین زمانبندی را احتمال می‌دهیم.

تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان تا ۳۱ فروردین ماه می باشد.

 

ثبت‌نام آزمون در سایت مای مدیو

همانطورکه در ابتدا نیز گفته شد، ثبت نام تیزهوشان به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد و لزومی ندارد که حضوری به مدارس مراجعه کنید. دانش آموزان در مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. سپس در یک آزمون مشترک و هماهنگ کشوری شرکت داده می‌شود و در صورت کسب نمرات لازم، در مدرسه مورد تقاضای خود که در فرم ثبت نام مشخص کرده اند، پذیرفته می‌شوند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

والدین گرامی جهت انجام تمامی مراحل نام نویسی و شرکت فرزند شما در آزمون می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

مشاوره مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404

با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق نام نویسی آزمون تیز هوشان مشخص نشده است، به شما دانش آموزان عزیز توصیه می‌کنیم که با پیگیری مطالب سایت دانتل و یا تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی از زمان شروع ثبت نام مطلع گردید و به کمک مشاوران فرم ثبت نام خود را تکمیل کنید.

با توجه به حجم بالای متقاضی این آزمون به دانش آموزان توصیه می شود نام نویسی خود را در اولین روزهای مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ انجام دهند. تا در صورت اختلالات ناشی از حجم ورودی بالای سایت از نام نویسی جا نمانند

فرآیند ثبت‌نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت مای مدیو ” my.medu.ir ” نیز قابل انجام می باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون تیز هوشان از چه تاریخی شروع می‌شود؟

    ثبت نام آزمون از ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

  2. آیا زمان ثبت‌‌نام ازمون تیزهوشان تمدید خواهد شد؟

    بله هرسال فرصت مجددی برای ثبت نام دانش آموزان جا مانده از ثبت نام درنظر گرفته می‌شود.

  3. مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چند روز است؟

    حدود یک هفته قبل از شروع ثبت نام، زمان دقیق نام نویسی این آزمون به اطلاع دانش آموزان رسانده می‌شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره