مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چگونه دریافت می شود؟ تمام متقاضیان شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان، پس از تکمیل ثبت نام یک کد پیگیری دریافت می‌کنند. داوطلبان توسط کدپیگیری قادر خواهند بود تا در مراحل بعدی وضعیت خود را پیگیری کنند. پیگیری ثبت نام تیزهوشان می‌تواند با هدف‌های متفاوتی از جمله ویرایش ثبت نام تیزهوشان ، دریافت کارت ورود به جلسه و یا دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان انجام گیرد. ثبت نام و سایر مراحل مربوط به آزمون در سایت pada.medu.ir انجام می‌گیرد. در این مقاله کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 برای هریک از مراحل تشریح شده است. 

زمان دریافت کدپیگیری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزان پایه نهم و ششم باید در زمان ثبت نام تیزهوشان فرایند ثبت نامی خود را انجام دهند. بعد از به اتمام رساندن فرایند ثبت نام کد پیگری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به آنها داده شده می شود. توجه کنید که کدپیگیری حتما بعد از پرداخت هزینه ثبت نام به فرد داده می شود و تا زمانی که کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان را دریافت نکرده اند ثبت نام آنها انجام نشده است.

دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان طی دو مرحله انجام می‌گیرد. در مرحله اول داوطلب وارد سامانه شده و فرم ثبت نام را تکمیل می‌کند. در مرحله دوم نیز هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت و ثبت نام را تکمیل می‌نماید. دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که مرحله اول از ثبت نام با موفقیت به اتمام رسیده باشد. در ادامه توضیحاتی در رابطه با دو مرحله اصلی ثبت نام آزمون تیزهوشان ارائه شده است. توصیه می کنیم قبل از شروع فرایند ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام را دانلود و با دقت مطالعه نمایید. 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون تیزهوشان

نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

با توجه به تغییرات اعمال شده در زمینه ثبت نام آزمون، داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده باید به سایت پادا مراجعه کرده و نام نوویسی خود را جهت شرکت در آزمون ورودی انجام دهند. در ادامه مراحل نام نویسی و نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان را شرح خواهیم داد. 

1️⃣ به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir مراجعه کنید و بر روی گزینه آموزشی کلیک کنید. 

کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان

2️⃣ در این مرحله در این گزینه های موجود بر روی ” آزمون ورودی استعدادهای درخشان ” کلیک کنید. 

کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان

3️⃣ در این مرحله از نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان نام کاربری و رمز عبور پادا خود را وارد کنید. نام کاربری دانش آموز کدملی می باشد.

رمز عبور

4️⃣ چنانچه در زمان ثبت نام وارد پرتال شوید گزینه ثبت نام فعال خواهد بود. بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

5️⃣ حال فرم ثبت نام تیزهوشان برشما نمایش داده می شود. تمامی موارد را به صورت کامل و صحیح تکمیل نمایید. پس اتمام تکمیل فرم چندین بار فرم را بررسی کنید که موردی را اشتباه تکمیل نکرده باشید.

ثبت نام تیزهوشان ششم 5

6️⃣  پس از تکیمل فرم می توانید هزینه ثبت نام در آزمون ورودی از طریق کارت بانکی پرداخت کنید.

ثبت نام تیزهوشان ششم 6

7️⃣ در نهایت با به پایان رسیدن ثبت نام رسید ثبت نام خود که کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان در آن قرار دارد را دریافت و از آن پرینت بگیرید. توصیه می کنیم به هیچ عنوان رسید ثبت نام خود را گم نکنید تا در مراحلی بعدی آزمون تیزهوشان مثلا دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان با مشکل روبرو نشوید. 

 

پرداخت هزینه ثبت نام

زمانی که فرم ثبت نام تیزهوشان تکمیل شده باشد، اطلاعات مربوط به آن در پرتال شخصی دانش آموزان ثبت می‌شود. تا زمانی که هزینه را پرداخت نکنید؛ گزینه‌ای به نام «تایید نهایی و پرداخت» در پرتال دانش آموزی فعال خواهد بود. برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان لازم است این گزینه انتخاب شود. با انتخاب این گزینه به درگاه پرداخت الکترونیکی منتقل می‌شوید. در این مرحله با ثبت اطلاعات کارت بانکی می‌توان هزینه ثبت نام را پرداخت کرد.

مهمترین مسئله در مرحله پرداخت هزینه ثبت نام، دریافت « کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان » است. با دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان فرآیند نام نویسی به طور کامل به اتمام می‌رسد. لازم به ذکر است که پس از پرداخت هزینه، وضعیت هزینه ثبت نام در پرتال مربوطه از «تایید نهایی و پرداخت» به «پرداخت شده» تغییر خواهد کرد.

پیش از انجام فرآیند ثبت نام بهتر است داوطلب فایل اسکن عکس داوطلبی و سایر مدارک فردی و تحصیلی را آماده کند تا فرایند ثبت نام با سهولت انجام گیرد.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام

اطلاعاتی که در فرم ثبت نام تیزهوشان وارد می‌شود باید کامل و بدون نقص باشد. در صورتی که مغایرتی میان اطلاعات درج شده و اطلاعات حقیقی داوطلب وجود داشته باشد، پذیرش نهایی داوطلب در مدارس تیزهوشان حتی درصورت کسب امتیاز منتفی خواهد شد. به هرحال اگر در فرایند ثبت نام خطایی در وارد کردن اطلاعات پیش آید، می‌توان به ویرایش ثبت نام تیزهوشان پرداخت. ویرایش با کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان را طی دو نوبت می‌توان انجام داد:

✅زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان: اولین فرصتی که داوطلبان برای ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان در اختیار دارند، بازه زمانی ثبت نام است. هر داوطلبی تا پایان مهلت ثبت نام می‌تواند با استفاده از کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان تغییرات لازم را در فرم انتخاب رشته اعمال کند. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه: کارت ورود به جلسه تیزهوشان از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان قابل دریافت است. داوطلبان یک بار دیگر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرصت خواهند داشت به ویرایش ثبت نام بپردازند. هر داوطلبی با استفاده از کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان خود می‌تواند به این کارت دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوایند 

در ویرایش ثبت نام تیزهوشان تنها اطلاعاتی خاص قابل تغییر خواهند بود. بدین ترتیب بهتر است در وارد کردن اطلاعات شناسنامه در فرم انتخاب رشته، نهایت دقت را به کار برد. بهتر است هر ویرایشی که انجام می‌گیرد قبل از تکمیل پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان انجام گیرد.

 

مشاوره ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه به صورت مجزا و یک بار درسال برگزار می‌شود. حدود 4 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان، نتایج آن اعلام می‌شود. داوطلبان مطابق با پایه تحصیلی باید به سایت پادا مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت کنند. ورود به سامانه دریافت نتایج ثبت نام تیزهوشان تنها از طریق کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 امکان‌پذیر است.

پس از اینکه نتایج نهایی تیزهوشان اعلام شد، افرادی که موفق به کسب پذیرش شده باشند می‌توانند در مدارس تیزهوشان به تحصیل بپردازند. برای این کار دانش آموز می‌بایست با همراه داشتن مدارک به مدرسه‌ای که در آن قبول شده مراجعه کند. عدم مراجعه داوطلبان پذیرفته شده به منظور تکمیل ثبت نام، به معنای انصراف آنان از تحصیل در این مدارس خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

سوالات متداول

کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه مرحله درر اختیار قرار خواهد گرفت

داوطلبان در صورت تکمیل کامل مراحل نام نویسی کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان را دریافت خواهند کرد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان چه تاریخی می باشد؟

معمولا نام نویسی جهت شرکت در آزمون در فروردین ماه انجام می گیرد.

ثبت نام آزمون تیزهوشان در کدام سایت انجام می شود؟

در سال جاری ثبت نام در سامانه پادا در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام خواهد گرفت.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من ثبت نام کردم کد پیگیری هم دارم

    اطلاعات خودم درست درج شدند ولی پست الکترونیک و شماره تلفن نتونستم وارد کنم
    چون قفل بود
    الان درست هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره