مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ فرمی می باشد که متقاضیان آزمون تیزهوشان بایستی که برای نام نویسی در این آزمون نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. هر ساله مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان، فرصتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا نسبت به ثبت نام اینترنتی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام کنند. یکی از مراحل نام نویسی در این آزمون تکمیل فرم ثبت نام  تیزهوشان 1403 – 1404 می باشد که در ادامه به موارد قید شده در آن اشاره کرده ایم.

 

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ورود به مدارس تیزهوشان از طریق شرکت در آزمونی می باشد که مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان برگزار می نماید. این آزمون در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد و نام نویسی در آن به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم دارند، در مهلت نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

داوطلبان ابتدا هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کنند. سپس فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را تکمیل و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید. داوطلبان قبل از اقدام به نام نویسی و تکیمل فرم ثبت نام تیزهوشان ابتدا باید تمامی شرایط ثبت نام تیزهوشان را از طریق دفترچه راهنما مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن نام نویسی خود را آغاز کنند.

 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مای مدیو

در سال های گذشته نام نویسی آزمون تیزهوشان در هر یم از مقاطع ششم و نهم از طریق سایت های جداگانه انجام می گرفت. از سال جاری این رویه تغییر کرده و تمامی مراحل ثبت نام در آزمون تیزهوشان از طریق سایت مای میدو انجام می گیرد. به این صورت دواطلبان متقاضی با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان می توانند در این آزمون شرکت کنند. در ادامه به بررسی و نحوه تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت مای مدیو خواهیم پرداخت.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404

پس از وارد کردن این اطلاعات، صفحه جدیدی نمایش داده می شود که لازم است تیک گزینه ” ضوابط و شرایط ثبت نام را مطالعه نموده ام ” را فعال کنید .سپس باید فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را تکمیل نمایید. اطلاعاتی که لازم است در فرم ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تکمیل کنید، به شرح موارد زیر است :

با ورود به بخش استعداد درخشان و انتخاب گزینه جدید، فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نمایش داده می شود که داوطلبان موظف هستند این فرم را با اطلاعات درست شناسنامه ای و تحصیلی خود تکمیل نمایند. موارد درج شده در فرم ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به شرح موارد زیر است:

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. کد ملی
  4. جنسیت
  5. تاریخ تولد
  6. نام پدر
  7. کد ملی پدر
  8. شماره شناسنامه پدر
  9. محل صدور شناسنامه پدر
  10. نام پدر بزرگ (پدرِ پدر)
  11. خواهر و یا برادر همزاد ( دوقلو یا چند قلو ) شرکت کننده در آزمون دارم.
  12. دین
  13. نوع تابعیت
  14. نوع مدرسه محل تحصیل کنونی
  15. نام و کد دبستان محل تحصیل کنونی
  16. نام و کد منطقه محل تحصیل کنونی
  17. نام و کد استان محل تحصیل کنونی
  18. چپ دست هستم
  19. نیاز به منشی دارم
  20. شماره تلفن ثابت منزل همراه با کد شهر
  21. شماره تلفن همراه
  22. نشانی صندوق رایانه ای ( پست الکترونیک)
  23. نشانی دقیق منزل
  24. رشته مورد تقاضا
  25. نام استان مورد تقاضا
  26. نام شهرستان مورد تقاضا
  27. نام مدارس استعداد های درخشان مورد تقاضا ( سه الویت)
  28. عکس داوطلب بایستی بارگذاری شود.
  29. آیا جهت دریافت اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان خود، تمایل به استفاده از خدمات ارزش افزوده محتوای پیامکی دارید؟

چنانچه فرم ثبت نام تیزهوشان را با اطلاعات دقیق تکمیل کنید و هزینه ثبت نام تیزهوشان را نیز بپردازید. در انتها یک کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان به شما داده خواهد شد که نیاز است تا انتهای مراحل برگزاری این آزمون نزد خود نگه دارید.

 

راهنما تصویری 

در این بخش از مقاله راهنما تصویری نحوه تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان را قرار داده ایم.

1️⃣ وارد سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir شوید. 

برای ورود به مای مدیو بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ شناسه کاربری که کدملی دانش آموز و رمز عبور که شماره سریال 6 رقمی می باشد وارد سایت شوید.

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان فرم ثبت نام تیزهوشان

3️⃣ در این مرحله نحوه تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بر روی گزینه آزمون تیزهوشان کلیک کنید.

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان

4️⃣ فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان را به صورت کامل پر کنید.

5️⃣ مدارس مورد نظر را به ترتیب اولویت انتخاب کنید.

6️⃣ هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. کد رهگیری که به منزله اتمام فرآیند می باشد را یادداشت کنید.

 

مشاوره فرم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404

پذیرش در مدارس تیزهوشان از طریق آزمون ورودی انجام می شود. آزمون تیزهوشان در مقاطع هفتم و دهم به صورت جداگانه برگزار می شود. داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرری که از سوی آموزش و پرورش در سایت پادا اعلام می شود، می توانند در این آزمون نام نویسی شرکت و فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان را تکمیل کنند. 

آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم به صورت آزمون سنجش هوش می باشد و از دروس پایه هفتم و قبلی دانش آموز سوالی طرح نمی شود. اما در آزمون نهم به دهم تلفیقی از آزمون هوش و مباحث درسی پایه های نهم و قبل تر از آن می باشد. آزمون نهم ۵۰ درصد سوالات به صورت آزمون هوش و ۵۰ درصد دیگر سوالات تحصیلی از مقاطع متوسطه اول دانش آموز می باشد. 

آزمون تیزهوشان معمولا در خرداد ماه برگزار می شود و داوطلبان برای حضور در این آزمون باید کارت ورود به جلسه که در چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود، دریافت کنند. در این مقاله از سایت دانتل، علاوه بر اینکه به تمامی مواردی که بایستی در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم تکمیل کنید، اشاره کردیم؛ نحوه ثبت نام را نیز توضیح دادیم.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون نام نویسی و نحوه تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل استفاده کنید و ضمن دریافت پاسخ سوالات خود و راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه فرم ثبت نام آزمون تیزهوشانن 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بایستی در کدام سامانه تکمیل شود؟

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق سایت تکمیل می شود.

آیا داشتن رمز عبور پادا جهت تکمیل مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان لازم است؟

بله، متقاضیان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان بایستی که حتما رمز عبور پادا خود را در اختیار داشته باشند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره