مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت این کارت را دریافت کنند. یکی از مهمترین ضوابط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان به همراه داشتن کارت آزمون است. همانطور که آزمون برای دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود، کارت آزمون تیزهوشان برای هر حضور در هر دو آزمون مورد نیاز خواهد بود. با توجه به اهمیت کارت ورود به جلسه، در این مقاله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1403 – 1404 مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

 

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خود را از سایت my.medu.ir دریافت کنند. در کارت آزمون تیزهوشان زمان و حوزه برگزاری آزمون دانش آموزان و شماره داوطلبی آن ها درج شده است. در صورت نداشتن این کارت از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1403 – 1404

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان وابسته به زمان برگزاری آزمون است. به طور کلی کارت آزمون تیزهوشان از یک هفته مانده به برگزاری آزمون در دسترس خواهد بود. از آنجایی که آزمون ورودی تیزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در زمان‌های جداگانه‌ای برگزار می‌شوند، زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان برای هر یک از این آزمون‌ها متفاوت خواهد بود.

پایه تحصیلی زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم اعلام نشده خرداد ماه 1403
آزمون نهم به دهم اعلام نشده خرداد ماه 1403
بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان

 

نحوه گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

متقاضیان ورود به مدارس تیز هوشان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود را به صورت اینترنتی و از سایت مای مدیو my.medu.ir دریافت کنند. در ادامه مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1403 – 1404 به ترتیب تشریح شده است.

1️⃣ متقاضیان آزمون تیزهوشان به سایت خدمات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید. بر روی گزینه آموزشی کلیک کنید.

برای ورود به مستقیم به سایت آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ ابتدا نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

3️⃣ در این مرحله کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در بخش ثبت نام و گواهی ها بر روی گزینه آزمون تیزهوشان کلیک کنید.

کارت آزمون تیزهوشان

4️⃣ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بر روی بر روی گزینه دریافت کارت آزمون کلیک کنید.

5️⃣ کارت خود را به صورت فایل pdf ذخیره کنید و سپس از آن پرینت بگیرید. 

❌❌ داوطلبان باید کارت تیزهوشان در جلسه آزمون همراه داشته باشند. در صورت همراه نداشتن کارت اجازه ورود به جلسه آزمون را نخواهید داشت.

 

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1403 – 1404

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ممکن است ابهاماتی برای داوطلب ایجاد شود. از آنجایی که این کازت نقش مهمی ایفا می‌کند، بهتر است از هر نوع نقصی دور باشد. از همین رو ذکر نکاتی در رابطه با آن ضروری به نظر می‌رسد.

⛔ چنانچه اطلاعت شناسنامه و شخصی داوطلب با اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مغایرتی داشته باشد با مراجعه به آموزش و پرووش نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنید.

⛔ در صورت مغایرت عکس داوطلبی با تصویر دانش آموز باید به آموزش و پرورش ناحیه تحصیل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

✅ رمز عبور همگام رمزی منحصر به فرد برای هر یک از داوطلبان است که از طرف آموزش و پرورش در اختیار آنان قرار می‌گیرد. این رمز مخصوصاً برای ورود به سامانه مدارس استعدادهای درخشان تولید و صادر می‌شود. داوطلبان در صورت فراموشی می توانند از طریق سایت ثبت نام رمز عبور همگام را بازیابی کنند.

⚠ در صورتی که هر گونه مغایرتی در اطلاعات کارت آزمون تیزهوشان با اطلاعات حقیقی وجود داشته باشد، بهتر است برای رفع آن اقدام کرد. برای این کار متقاضیان می‌بایست به آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. 

 

توصیه هایی به دانش آموزان برای موفقیت در آزمون

عملکرد شما در روز آزمون، جدا از اینکه چه مقدار مطالعه کردید، تاثیر زیادی روی نتیجه آزمون تیزهوشان دارد. یکی از بزرگ ترین مسائلی که داوطلبان آزمون تیزهوشان همیشه در آن به مشکل می خورند، مسئله کمبود وقت است. بسیاری از دانش آموزان در انتهای آزمون با انبوهی از سوالات حل نشده مواجه می شوند. سوالاتی که می توانستند حل کنند ولی اتمام زمان آزمون به آنان این اجازه را نداده است.

راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکل، مدیریت زمان آزمون با استفاده از دسته بندی و اولویت بندی سوالات است. به این صورت که در ابتدا به حل تمامی سوالات راحت می پردازیم و پس از حل این سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گیر می رویم. یکی از مهم ترین دلایل عدم حل سوالات سخت، وقت گیر بودن آنهاست اما با استفاده از این روش، خیالتان راحت است که به سوال هایی که بلد بوده اید پاسخ دادید و وقت کافی برای سوال های دشوار آزمون داشتید. امیدواریم با این روش پیشنهادی بتوانید به تمامی سوالات آزمون تیزهوشان پاسخ دهید و نمره خوبی کسب کنید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره آزمون تیزهوشان

✅ در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 حوزه امتحانی و زمان برگزاری مشخص شده و داوطلبان در تاریخ مقرر باید در حوزه امتحانی حضور یابند. توصیه می شود داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه آزمون حضور داشته باشند.

🔵 داوطلبان در زمان پاسخ گویی به سوالات باید آرامش خود را حفظ کنند و بهتر است مواد قندی نظیر شکلات و آب آشامیدنی همراه خود داشته باشند.

✅ کارت آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تنها برای افرادی قابل دسترس خواهد بود که هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت کرده باشند. این هزینه در هنگام ثبت نام و یا تا یک هفته قبل از دریافت کارت می‌بایست پرداخت شود.

داوطلبانی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام در زمان مقرر نشده اند، در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می توانید این هزینه را پرداخت و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه تیزهوشان روز شرکت در امتحان ضروری است. داوطلبان بهتر است به توصیه‌هایی که در انتهای برگه ورود به جلسه ذکر می‌شوند، توجه کنند. حضور در محل ازمون حدود نیم ساعت قبل از آغاز امتحان ضروری است. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی می باشد؟

    زمان دریافت کارت تیزهوشان چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد. در متن به تاریخ دقیق اشاره شده است.

  2. از کدام سایت می توان کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 را دریافت کرد؟

    داوطلبان می توانند از سایت آزمون تیزهوشان به آدرس my.medu.ir یا سایت همگام کارت آزمون را دریافت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره