دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی پرداخت می شود. ثبت‌نام در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و علاقه مندان باید در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت سنجش هزینه شرکت و نام نویسی را پرداخت نمایند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403 می پردازیم.

 

میزان هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. خرید کارت اعتباری دانشگاه علمی‌کاربردی به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش قابل خرید می باشد. هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ تا کنون اعلام نشده است.

میزان هزینه ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته سال گذشته مبلغ ۱۴۰ هزار تومان بود. در صورت اعلام هزینه سال جاری در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403 قبل از دریافت فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته است. در واقع داوطلبان ابتدا باید مبلغ تعیین بپردازند و سپس مجاز به تکمیل فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته شوند. ثبت‌نام نیمسال اول در مرداد ماه و نیمسال دوم در دی ماه می باشد.

ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی احتملا در تیر ماه آغاز شود. داوطلبان همزمان با انجام فرآیند ثبت‌نام می توانند هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایند.

. علاقه مندان حدود یک ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراحل واریز مبلغ را طی کرده و سپس ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1403

ثبت‌نام به صورت اینترنتی و در سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به نشانی sanjesh.org انجام میگیرد. داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ باید کارت اعتباری تهیه کنند و خرید کارت اعتباری با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی فعال است، امکان پذیر می باشد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org وارد شوید.

2️⃣ بر روی عبارت دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

3️⃣ بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

هزینه ثبت نام علمی کاربردی

4️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت‌نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۳ ” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

5️⃣ انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی دسترسی سریع (این گزینه در سمت راست سامانه قرار دارد)

6️⃣ اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی& شماره تلفن ثابت و همراه خود را وارد کنید و درگاه پرداخت را انتخاب کنید.

علمی کاربردی

7️⃣ اطلاعات وارد شده را بررسی و تیک گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” فعال کنید و بر روی تایید و ادامه کلیک کنید.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

8️⃣ اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ را پرداخت کنید.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

9️⃣ در صورتی که مراحل پرداخت را با موفقیت طی کنید در انتها سریال ثبت‌نام پرداخت به شما ارائه خواهد شد و در صورت عدم دریافت این سریال، لازم است مراحل را مجدد تکرار کنید. برای مشاهده راهنما مراحل بعدی ثبت‌نام مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی‌کاربردی جز دانشگاه های شهریه پرداز می باشد و داوطلبان علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای تحصیل در این دانشگاه نیز باید شهریه پرداخت کنند. شهریه این دانشگاه هر ساله ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد. داوطلبان پیش از انتخاب واحد هر ترم از طریق هم آوا باید ابتدا شهریه مربوطه خود را پرداخت کنند سپس اجازه انتخاب واحد خواهند داشت. 

سال گذشته شهریه دوره کاردانی در رشته های مختلف در دوره کاردانی حدود 2 میلیون تومان بود که در در سال ۱۴۰۳ از مبلغ افزایش خواهد یافت. در دوره کارشناسی ناپیوسته نیز شهریه رشته های مختلف در بازه 2 تا 5 میلیون تومان بوده است. برای اطلاع از دقیق شهریه هر رشته تحصیلی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که علاقه مند به ثبت‌نام در دانشگاه علمی‌کاربردی هستند. با اطلاع از شرایط ثبت‌نام نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت سنجش و سپس ثبت نام حضوری در دانشگاه اقدام نمایند. اگر با مراحل ثبت‌نام، واریز هزینه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۳ و همچنین نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه آشنایی ندارید می توانید سوالات خود را از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

هزینه ثبت دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

میزان هزینه ثبت‌نام برای سال ۱۴۰۳ فعلا اعلام نشده است.

برای واریز هزینه‌ ثبت‌نام باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

سایت ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد.

زمان واریز هزیه چه تاریخی است؟

لینک پرداخت هزینه‌ در زمان ثبت نام فعال خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره