وبلاگ دانتل

لیست آدرس مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان 1400 – 1401

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارس نمونه دولتی از بهترین مدارس کشور می باشند و امکانات آموزشی فوق العاده ای را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند، به همین دلیل همواره مورد توجه اولیا و دانش آموزان بوده اند. در ادامه این مطلب، لیست آدرس مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان را ارائه کرده ایم.

ورود به مدارس نمونه دولتی دخترانه دوره اول متوسطه سیستان و بلوچستان ، نیازمند این است که دانش آموزان مقطع نهم در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان مراجعه کنند و پس از تکنیل فرم، سه الویت مدرسه نمونه دولتی خود را نیز انتخاب کنند. بنابراین داوطلبان آزمون نمونه دولتی برای تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب الویت های خود، بایستی از لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان مطلع باشند تا بتوانتد از میان آن ها الویت بندی کنند.  برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

مدرسه نمونه دولتی دخترانه

داوطلبانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان را دارند، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام باشند، بایستی در موعد مقرر به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم محل سکونت خود یعنی سیستان و بلوچستان مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه خود اقدام کنند، لازم است اشاره کنیم که تمامی مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی انجام می شود.

بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

در انتهای فرم ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان ، داوطلبان بایستی سه مدرسه نمونه دولتی ترجیحا نزدیک محل سکونت خود را انتخاب کرده و این سه انتخاب را در سه الویت در فرم مربوطه وارد کنند. برای اطلاع از ثبت نام مدارس شاهد 1400 کلیک کنید.

بخوانید: ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

بنابراین داوطلبان آزمون نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان می توانند با مطالعه جداول مندرج در این مقاله، با توجه به آدرس مدارس، الویت های خود را مشخص نمایند. برای مشاهده و مطالعه بخشنامه آزمون نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

بخوانید: زمان ثبت نام نمونه دولتی 1400

آدرس مدارس نمونه دولتی دوره اول دخترانه سیستان و بلوچستان

مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان در سراسر این استان قرار دارد و داوطلبان می توانند با توجه به منطقه محل سکونت خود، مدارسی را که آدرسی نزدیک به آدرس محل سکونتشان می باشد را در الویت های خود قرار دهند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400 و مدارک ثبت نام نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

در ادامه لیست آدرس مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان آورده ایم. همه مراحل مربوط به ثبت نام که عبارت از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400، تکمیل فرم ثبت نام و مشاهده نتایج از طریق این سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی انجام خواهد شد. برای دانلود و دریافت دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان 1400

لیست آدرس مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان

لیست آدرس مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان ، به تفکیک مناطق این استان به شرح جدول زیر می باشد:

نام مدرسه دخترانه نمونه دولتی نام شهر آدرس شماره تماس
ام البنین  ناحیه 1 زاهدان  زاهدان، بلوار آزادی، خیابان فرخی
صادقیه  ناحیه 1 زاهدان زاهدان، خیابان شهید بهشتی 054-33222219
حضرت معصومه (س)  ناحیه 2 زاهدان زاهدان، بلوار دانشجو 62 054-33430863
سید علی میربد  ناحیه 2 زاهدان زاهدان، خیابان جمهوری 054-33492758
صدیقه طاهره (س)  ایرانشهر ایرانشهر، خیابان امام خمینی (ره)
عفت  بمپور
سمیه پشت آب (نیمروز)
مهدیه  خاش خاش، خیابان انقلاب
راه انبیاء  چابهار چابهار، بلوار قدس، جنب کلانتری 054-35322940
عفاف  سیب و سوران
حضرت فاطمه (س)  سراوان سراوان، خیابان حمزه 2
مهدیه  سراوان سراوان، خیابان انقلاب
خدیجه کبری (س)  شیب آب (هامون)
شهید صوفی  زابل زابل، فلکه ایثارگران
نرجس زابل زابل، میدان امام رضا، خارج شهر
فروغ دانش  زهک زهک، خیابان مطهری
صدیقه طاهره  کنارک
حضرت مریم (س)  مهرستان
طلوع  هیرمند

 بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره