مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شامل چه مدارکی می باشد؟ سوالی که برای بسیاری از علاقه مندان به ثبت نام در آزمون نمونه دولتی وجود دارد. داوطلبانی که تصمیم دارند در آزمون نمونه دولتی نام نویسی کرده و شرکت کنند، بایستی که در زمان ثبت نام اطلاعات لازم را وارد کرده و آن ها را را بارگذاری کنند. این مدارک شامل اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموز است. در ادامه اطلاعات کاملی از مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 ارائه کرده ایم.

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

به منظور راهنمایی متقاضیان جهت شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، دفترچه ای با عنوان دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم منتشر می گردد. یکی از مواردی که در این دفترچه درج شده است، مدارک ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ورود به دوره متوسطه دوم است. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم به اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیاز است، اشاره کنیم.

در مقاله زیر راهنما جامع ثبت نام در این آزمون را شرح داده ایم. توصیخ می‌کنیم حتما پیش از نام نویسی در مدارس نمونه دولتی مقاله زیر را به صورت کامل مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی

داوطلبان آزمون نمونه‌دولتی نهم جهت تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و وارد کردن مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 به برخی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود نیاز دارند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

✅نام دانش آموز

✅نام خانوادگی دانش آموز

✅شماره شناسنامه دانش آموز

✅کد ملی دانش آموز

✅نام پدر 

✅اطلاعات شناسنامه ای پدر 

✅معدل نهایی پایه هشتم

✅معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم

✅کد و نام مدرسه تحصیل کنونی

✅نام و کد استان تحصیل کنونی

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

عکس داوطلب در مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 

عکس داوطلب یکی از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می باشد. یک قطعه عکس 4*3 را آماده کنید. داوطلب بایستی یک قطعه عکس 4*3 را مطابق با مشخصاتی که در سامانه درج شده است بارگذاری کنند. از مهم ترین مشخصات این عکس می توان به داشتن زمینه سفید، عکس در سال جاری گرفته شده باشد، فرمت jpg و با حجم و اندازه ای که در سایت مای مدیو درج گردیده است، اشاره کرد.

همانگونه که می دانیم که ثبت نام در این آزمون از سال گذشته به صورت هماهنگ کشوری و از طریق سایت مای مدیو انجام می گیرد. داوطلبان در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت مای مدیو مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 را در سامانه باید بارگزاری کنند. لذا سامانه های استانی حذف شده و داوطلبان نیازی نیست که به سامانه استانی مراجعه نمایند. 

 

پرداخت هزینه و تکمیل فرم ثبت نام

یکی از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خربدری کارت سریال شرکت در آزمون می باشد. ثبت نام آزمون نهم به دهم در سایت مربوطه، مستلزم پرداخت هزینه می باشد. شما بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و یا رمز پویا است، اقدام کنید. (لازم است اشاره کنیم که هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال گذشته مبلغ 70 هزار تومان بوده است)

شما بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آزمون نمونه دولتی را نیز دریافت کرده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام با مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 بایستی کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید.

 

بارگذاری مدارک لازم ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو امکان پذیر می باشد. شما می توانید در مهلت مقرری که از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور انجام می شود، جهت بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ ابتدا هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را پرداخت کنید. با پرداخت هزینه سامانه یک رمز عبور به شما خواهد داد که به کمک وارد لینک ثبت نام شوید.

3️⃣ عکس دانش آموز که یکی از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 را مطابق مشخصات گفته شده بارگذاری نمایید.

4️⃣ در نهایت فرم تقاضانامه اینترنتی را با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای تکمیل کنید و کد رهگيری ثبت نام را دریافت نمایید.

5️⃣ در نظر داشته باشید که پس از وارد کردن اطلاعات و مدارک ثبت نام نمونه دولتی کد پیگیری و رمز ورود که سامانه در اختیارتان قرار می دهد را نزد خود نگه دارید، تا در مراحل بعدی از آن استفاده نمایید

 

مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

آنچه که در زمان ثبت نام حائز اهمیت است، این است که شما اطلاعات خود را به درستی در سامانه وارد کنید. داوطلبانی که اطلاعات خود را در سامانه صحیح وارد کنند، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در موعد مقرر در جلسه آزمون شرکت کنند.

اما برای داوطلبانی که نتوانسته اند، اطلاعات خواسته شده شامل اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود را به درستی وارد کنند، کارت ورود به جلسه برای آن ها صادر نخواهد شد و داوطلب نمی تواند در آزمون شرکت کند.

در صورتی که پیرامون مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ سوالی برایتان پیش آمده است، می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مشاوران مجرب در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. همینطور شما عزیزان می توانید برای اطمینان از ثبت نام صحیح، مراحل نام نویسی و بارگذاری مدارک خود را به مشاوران این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شامل چه مدارکی می باشد؟

    مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی شامل برخی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی است که در متن مقاله فوق به آن ها اشاره کردیم.

  2. آیا متقاضیان جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی بایستی عکس خود را نیز در سامانه بارگذاری کنند؟

    بله، داوطلبان بایستی یک قطعه عکس 4*3 با مشخصاتی شامل زمینه سفید، جدید، فرمت jpg و … در سامانه بارگذاری کنند. 

  3. پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون به چه صورت انجام می شود؟

    پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت مربوطه به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره