مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ معمولا در فرودین ماه می باشد. برای دسته ای از متقاضیان که قصد دارند در آزمون نمونه‌دولتی و نهم به دهم شرکت کنند، حائز اهمیت است. علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه‌دولتی بایستی که مطابق زمان‌بندی اعلام شده از طریق سایت نام نویسی استان محل سکونت خود، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی‌شان اقدام کنند. زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 – 1404 نیز پس از امتحانات خرداد ماه می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه این مطلب اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه‌دولتی موظف هستند مطابق زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی  ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام شده از طریق سایت استانی محل سکونت خود اقدام کنند. دانش آموزان با استفاده از “ کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود فرم نام نویسی را دریافت کرده و پس از پرداخت هزینه، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 تا کنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش بروزرسانی خواهد شد.

چندین سال است که آزمون ورود به مدارس نمونه‌دولتی به صورت مجزا از آزمون تیزهوشان برگزار می گردد. برگزاری آزمون نمونه‌دولتی بر عهده وزارت آموزش و پرورش هر استان می باشد. بدین معنی که تمامی مراحل نام نویسی در این آزمون از ابتدای ثبت‌نام تا اعلام نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت آزمون نمونه‌دولتی هر استان انجام می گردد. 

با توجه به استانی بودن مراحل نام نویسی در این آزمون و موارد پیشنهاد می کنید حتما پیش از ثبت‌نام مقاله زیر را به صورت کامل مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط شرکت و نحوه ثبت نام آ؛اهی یابید.

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 – 1404

برای ورود به مدارس نمونه‌دولتی در مقطع هفتم، نیازی به شرکت در آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم نیست. چرا که این آزمون چند سالی است که حذف شده است. به عبارتی آزمونی به عنوان آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم برگزار نمی شود. زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ معمولا در اوایل تیر ماه پس از دریافت کارنامه ششم دانش آموزان انجام می‌گیرد.

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم معمولا در خرداد ماه پس از پایان امتحانات خرداد ماه می باشد.

مدارس نمونه‌دولتی که در مقاطع هفتم، هشتم و نهم (دوره متوسطه اول) دانش آموز جذب می‌کردند، در حال حاضر به صورت هیئت امنایی اداره می‌شوند. بنابراین دانش آموزانی که مقطع ششم خود را به پایان رسانده‌اند و قصد دارند در مقطع هفتم وارد مدارس نمونه دولتی شوند. می توانند به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم، مراجعه و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ 

در سال گذشته لینک نام نویسی در اواسط فروردین ماه در سایت آزمون نمونه دولتی هر استان فعال شد، احتمالا زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 نیز مشابه سال گذشته در فروردین ماه باشد.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ احتمالا در فروردین ماه انجام خواهد گرفت. به محض اعلام در این مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به محض دریافت اخبار جدید پیرامون زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. لازم است در نظر داشته باشید که علاقه مندان و متقاضیان واجد شرایط شرکت در آزمون بایستی که در تاریخ های اعلام شده نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی اقدام کنند، چراکه خارج از این بازه امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.

 

تمدید مهلت نام نویسی در آزمون

معمولا جهت نام نویسی داوطلبان آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، یک بازه زمانی یک هفته تا ده روزه مشخص می شود. اگر داوطلبان به موقع از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی مطلع شوند، می توانند مراحل نام نویسی خود را انجام دهند، اما با این حال نیز دسته ای از داوطلبان از ثبت نام در این آزمون جا می مانند.

 هر ساله به منظور نام نویسی جاماندگان از آزمون نمونه‌دولتی نیز، تاریخ ثبت نام نمونه دولتی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان ها چند روزی تمدید می‌شود و جاماندگان فرصت دارند در این تمدید مهلت آزمون نمونه دولتی نسبت به بارگذاری مدارک و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود اقدام کنند.

 

مشاوره زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

بهتر است تمامی داوطلبان آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم با اطلاع به موقع از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق سایت استانی محل سکونت خود، نسبت به نام نویسی به موقع اقدام کنند.

چنانچه پیرامون آزمون نمونه‌دولتی و تاریخ نام نویسی آن، سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و به کمک مشاوران با تجربه این مرکز راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی معمولا در فروردین ماه انجام می گیرد.

  2. آیا آزمون ششم به هفتم حذف شده است؟

    بله، چند سالی است که آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم حذف شده و به صورت هیت امنایی مدیریت می شود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مدارس مراحل نام نویسی خود را طی کنند.

  3. آیا زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تمدید نیز می شود؟

    بله، مهلت ثبت نام توسط اداره کل آموزش و پرورش استان ها چند روزی تمدید می‌شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره