مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت پنجره خدمات آموزش و پرورش my.medu.ir منتشر می شود. تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون، برای اطلاع از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود، باید در بازه های زمانی اعلام شده به سایت مربوطه مراجعه کنند.ا توجه به تغییر نحوه اعلام نتایج ممکن است برخی از داوطلبان دچار سردرگمی شده باشند. ازین رو در ادامه به بررسی سایت نتایج نمونه دولتی 1402- 1403 خواهیم پرداخت. در صورت نیاز می توانید با جهت دریافت نتایج با مرکز مشاوره دانتل کو تماس بگیرید.

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هم اکنون در سایت مای مدیو اعلام شد.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

توجه: چنانچه در زمینه ثبت درخواست نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس بگیرید.

 

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نهم به دهم برای ورود متقاضیان به پایه دهم مدارس نمونه‌دولتی برگزار می شود. پس از برگزاری آزمون متقاضیان پس از یک بازه زمانی دو هفته ای، می توانند به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ استان محل زندگی خود مراجعه کنند و به صورت اینترنتی نتایج آزمونرا دریافت کنند. 

آزمون نمونه دولتی هر ساله در تاریخ مشخص به صورت هماهنگ برگزار می‌شوند و داوطلبان بایستی در آن شرکت نمایند. مدتی پس از آزمون نتایج اعلام می‌شود. در سال‌ها گذشته اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی بود و داوطلبان باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه کرده و نتیجه را مشاهده می‌کردند. اما در سال جاری تغییراتی صورت گرفت و اعلام نتایج استانی حذف شد. از این پس تمامی داوطلبان برای مشاهده نتایج بایستی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403

مدتی پس از برگزاری آزمون نتایج نمونه دولتی نیز منتشر می‌شود. بازه زمانی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۰ تا ۱۵ روز پس از برگزاری آز‌مون است. در سال‌ها گذشته که اعلام نتایج به صورت استانی بود، نتایج هر استان در زمان متفاوتی اعلام می‌شد اما از این پس نتایج به صورت هماهنگ و یکپارچه منتشر می‌شود. داوطلبان باید در زمان مشخص وارد سایت my.medu.ir شده و نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در ۱۹ مرداد ماه منتشر شد.

پس از اعلام نتایج، دانش آموزان پذیرفته شده باید به مدرسه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است. به محض انتشار این مطلب بروزرسانی می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج کانال دانتل کو را در تلگرام دنبال کنید.

 

سایت جدید نتایج نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی 1402- 1403 از طریق سایت my.medu.ir منتشر می‌شود. در سال‌های گذشته نتایج به صورت استانی منتشر می‌شد و داوطلبان باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه می‌کردند. اما در سال جدید سایت اعلام نتایج تغییر کرده و نتایح به صورت یکپارچه در سایت my.medu.ir اعلام می‌شود.

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت my.medu.ir منتشر می‌شود.

در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی وضعیت قبولی به سه صورت نمایش داده می‌شود. قبول شده، مردود شده و ذخیره که به معنای قبولی در صورت انصراف قطعی پذیرفته شدگان می‌باشد. در صورت قبولی دانش آموز در یکی از مدارس نمونه دولتی دیگر نمی‌توان مدرسه را تغییر داد. همچنین اگر دانش آموز قبول شده خواهر یا برادر دوقولو داشته باشد، در صورت اخذ ۸۰ درصد نمره قبولی امکان ثبت نام در مدرسه قل خود را خواهد داشت.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 

با توجه به اینکه در سال جدید نحوه اعلام نتایج تغییر کرده است، بسیاری از دانش آموزان ممکن است در مور نحوه مشاهده نتایج نگران باشند. به همین منظور در این بخش راهنمای مشاهده اعلام نتایج را آورده‌ایم.

  • ورود به سایت my.medu.ir
  • وارد کردن سریال شناسنامه و کد ملی
  • انتخاب گزینه آزمون نمونه دولتی
  • مشاهده نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 

راهنمای تصویری

1️⃣ آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد سایت شوید.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه ورود نقش دانش آموز را انتخاب کرده و کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کنید.

نتایج آزمون نمونه دولتی

3️⃣ در این مرحله مشاهده نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در پایین صفحه گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید.

نتایج نمونه دولتی

4️⃣ بر روی گزینه دریافت کارنامه کلیک کنید.

نتایج آزمون نمونه دولتی

5️⃣ حال می توانید نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را مشاهده نمایید.

6️⃣ داوطلبان گرامی چنانچه به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این صفحه بر روی گزینه “ درخواست/بازبینی نتیجه ” کلیک کنید.

نتیجه نمونه دولتی

7️⃣ نوع درخواست اعتراض به نتایج را ثبت کنید و منتظر حواب اعتراض خود در روزهای آینده بمانید.

 

اسامی پذیرفته شدگان و رد شدگان 

در صورتی که در آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم شرکت کرده اید، لازم است برای دریافت نتایج نمونه دولتی به نکات زیر توجه داشته باشید.

⛔برای تمامی دانش آموزانی که در آزمون نمونه‌دولتی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه ای منتشر می شود که در بر دارنده تعداد پاسخ های صحیح و غلط و همینطور نمره کسب شده در هر درس می باشد. در کارنامه نمونه دولتی تراز داوطلب در کنار تراز آخرین فرد قبول شده نیز آورده شده است که متقاضی می تواند آن ها را با یکدیگر مقایسه کند.

✅ داوطلبانی که در یک مدرسه پذیرفته می شوند، مجاز هستند فقط در همان مدرسه ثبت نام کنند. ثبت نام در دیگر مدارس نمونه دولتی و یا درخواست برای انتقالی و جا به جایی پس از قبولی ممنوع است.

🔵 پس از اعلام ننتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اسامی برخی از داوطلبان به عنوان ذخیره اعلام می گردد. در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه‌دولتی تکمیل نشود، پر کردن ظرفیت های خالی با ثبت نام دانش آموزان ذخیره صورت می گیرد. برای مطالعه مقاله لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

🔃 چنانچه یکی از دانش آموزان دو قلو یا چند قلو در نتایج نمونه دولتی پذیرفته شود، دیگری می تواند با کسب 80 درصد نمره قبولی در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر نام نویسی کند.

 

ثبت اعتراض به به جواب آزمون

برای داوطلبانی که موفق به کسب نتیجه قبولی نشده اند و یا در لیست ذخیره قرار گرفته اند، فرصتی برای اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در نظر گرفته شده است تا از این طریق دانش آموزانی که به کارنامه خود اعتراض دارند، بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.

مهلت اعتراض از شروع زمان اعلام نتایج نمونه دولتی آغاز می‌شود و در این مدت دانش آموزان با مراجعه به سایت my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض، آموزش و پرورش درخواست‌ها را بررسی کرده و نتیجه را اعلام می‌کند. نتایج اعتراض نیز معمولا ۲ تا ۳ هفته پس از پایان مهلت اعلام می‌گردد. برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

مشاوره نتایج آزمون 

آزمون نمونه دولتی یکی از آزمون‌های مهم در دوران تحصیل است و دانش آموزان از این طریق می‌توانند در مدارس سطح بالا به تحصیل بپردازند. نتایج آزمون نمونه دولتی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از طریق سایت my.medu.ir می‌باشد و دیگر مثل گذشته به صورت استانی نیست. در هر سال ممکن است ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی دستخوش تغییراتی شود و بیشتر و یا کمتر از سال گذشته دانش آموز پذیرش کند.

در صورتی که پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید، می توانید پس از دریافت نتایج با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه نمونه‌دولتی محل قبولی مراجعه کنید و مراحل نام نویسی خود را در مدرسه جدید طی کنید. فراموش نکنید حداکثر باید در یک بازه زمانی ده روزه جهت ثبت نام اقدام کنید در غیراینصورت عدم مراجعه داوطلب به معنای انصراف تلقی می شود و ظرفیت متعلق به او به دانش آموزان ذخیره اختصاص داده می شود.

برای قبولی در آزمون نمونه دولتی مهم است که با برنامه ریزی و به صورت اصولی به مطالعه بپردازید. چنانچه قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی را دارید، بهتر است با مشاوران تحصیلی مشورت نمایید. مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج نمونه دولتی دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

    نتایج معمولا ۲ تا ۳ هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می‌شود اما تاریخ دقیق آن تاکنون اعلام نشده است. به محض انتشار این مطلب بروزرسانی می‌گردد.

  2. سایت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چیست؟

    در سال‌های گذشته نتایج به صورت استانی اعلام می‌شد و داوطلبان باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه می‌کردند اما در سال جاری نتایج نمونه دولتی به صورت یکپارچه در سایت my.medu.ir منتشر می‌گردد.

  3. آیا در صورت عدم قبولی امکان اعتراض به نتایج وجود دارد؟

    بله برای این منظور می‌توانید در زمان مشخص شده برای اعتراض از طریق سایت my.medu.ir درخواست خود را ثبت کنید.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫134 دیدگاه ها

  1. سلام, ببخشید طبق تصویب نامه مدارس نمونه دولتی, نتایج باید حداکثر هفته اول مرداد میومد ولی خبری نیست, میش یه تاریخ دقیق به من بدید کی میاد, به خدا از کار و زندگی افتادیم, به هر شماره ای زنگ هم میزنیم میگ مقدور نمیباشد.

    1. سلام آموزش پروش زمان دقیق نتایج نمونه دولتی را تا کنون اعلام نکرده است. به محض اعلام نتایج از سوی آموزش و پرورش در این مقاله و کانال تلگرام دانتل اعلام خواهیم کرد

        1. سلام نتایج نمونه دولتی در سایت مای مدیو قرار گرفته است. از سریق راهنما موجود می توانید نتیجه را مشاهده نمایید.

  2. سلام ببخشید چرا من وارد سایت شدم نتایج هنوز نیمده بود؟
    مگه نگفته بودند که امروز نتایج میآیند؟

    1. سلام
      نتایج آزمون نمونه دولتی در 11 مرداد ماه منتشر نشده و زمان دقیق نیز اعلام نشده است.

    1. سلام
      نتایج آزمون نمونه دولتی در 11 مرداد ماه منتشر نشده و زمان دقیق نیز اعلام نشده است.

  3. سلام وقتتون بخیر
    امروز ۱۱ ام هست ما سایت رو چک کردیم چند بار هنوز جواب نیومده ، سایت مشکل داره یا در ادامه منتشر میشه

    1. سلام
      نتایج آزمون نمونه دولتی در 11 مرداد ماه منتشر نشده و زمان دقیق نیز اعلام نشده است.

  4. سلام, ۱۱ مرداد گذشت, وزیر آموزش پرورش گفته بود تا ۱۱ میاد, من اصن دیگ حرفی ندارم, فقط میخوام ببینم تاریخ بعدی که میدن کیِ هست, و مطمین باشم اون روز نمیاد
    شما خودتون نمیدونید دقیقا کی میاد؟؟؟

  5. سلام دیروز ۱۱ مرداد بود ولی منتشر نشد حالا ما باید چیکار کنیم تکلیفمون مشخص نیست؟

  6. سلام
    موقع ثبت نام برای آزمون من بین دو انتخابی که برای دبیرستان داشتم دبیرستان دورتر رو انتخاب کردم و الان پشیمونم چیکار کنم؟

  7. پیرمون کردن قرار بود دیروز بیا چیشد پس؟ رو هوا معلقیم نمیدونمدچیکارکنیم بخدا تموم برنامه هامون پاچید

  8. بچه هامونو با استرس نمونه و تیزهوشان و کنکور استرسی و مریض کردین.چرا مدارسو یکی نمیکنید دخترم از دیشب تا حالا مریض شده تپش قلب گرفته و چیزی هم نمیتونه بخوره میگه از استرس اینکه قبول نشم دارم می میرم.چرا کسی صدای مارو نمیشنوه

    1. سلام طبق آخرین اطلاعیه نتایج آزمون نمونه دولتی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد

  9. سلام و وقت بخیر
    چرا تاریخ دقیقی هنوز برای اعلام نتایج مشخص نشده؟ 11 مرداد هم که نتایج اعلام نشد از کار و زندگی عقب موندیم.

  10. سلام و وقت بخیر
    چرا تاریخ دقیقی هنوز برای اعلام نتایج مشخص نشده؟ 11 مرداد هم که نتایج اعلام نشد از کار و زندگی عقب موندیم.

  11. چرا نتایج را اعلام نمی‌کنید مردم منتظر نتیجه هان مردم کار و زندگی دارن

  12. سلام چرا هنوز نتایج نیمده ۱۴ مرداد شده و هنوز خبری نیست اطلاع ندارین شما که کی میاد و چرا اینقد طول دادن؟

  13. به خدا ما مردیم هر روز یک نفر میاد 11مرداد منتشر شد هی خودتون گفتید همین تاریخ رو پس چرا 14هم هست ولی فعلا نیومده

  14. سلام‌
    چجوری‌ باید‌ داخل‌ سایت my medyu‌‌ نتیجه‌ مدرسه‌ نمونه‌ دولتی‌ رو‌ ببینیم؟

    1. سلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق لینک نمونه دولتی که در زمان اعلام نتیجه فعال خواهد شد

  15. چرا هرچی میرم تو سایت گزینه ای در رابطه با آزمون های نمونه دولتی نمیاد. از طرفی هم راهنمایی های شما ک ب صورت تصویر ارائه داده بودین باگ خورده تصویر ب صورت سفید ارائه میشه خواهشا ی کمکی بکنید

  16. سلام. دختر من ازمون نمونه در استان مازندران دادن. در صورت قبولی چطور باید برای شهر جدید در یه استان دیگه انتقالی بگیرم؟ همون موقع که میخواستن امتحان بدن گزینه شهرهای دیگه اصلا فعال نبود و گفتن توی شهر خودتون امتحان بدید نتیجه اومد بعد انتقالی بگیرید. میشه راهنمایی کنید؟

  17. سلام
    چرا نتایج نمونه دولتی اعلام نمیشه درحالیکه تیزهوشان اعلام شده خسته شدیم دیگه مشخص نیست کی بیاد

  18. ببخشید من هرکاری میکنم جواب آزمون برام نمیاد میزنه اطلاعاتی يافت نشد چیکارکنم؟

  19. سلام گفته بودید تا ۱۶ مرداد ماه نتایج اعلام میشه اما من هر چقدر سایت رو چک میکنم نتایج رو نگذاشتن الان تکلیف ما چیه ماهم باید تا ظرفیت مدارس پر نشده ثبت نام کنیم با این وضعیت که همه مدارس پر میشه چرا نتایج رو اعلام نمیکنن پس؟؟

  20. سلام ببخشید جواب آزمون نمونه دولتی در چه زمانی اعلام خواهد شد واقعاً دیگر ما تحمل صبر کردن نداریم تقریباً یک ماهی می‌شود که خبری از اعلام نتایج نیست و بیشتر از یک ماه حتی یک روز مقرر می‌شود که چهاردهم اعلام خواهد شد یک روز شانزدهم و همچنان ادامه دارد لطفاً هرچه سریع‌تر اعلام کنید که اگر در آزمون قبول نشدیم بریم یک مدرسه دیگر ثبت نام کنیم سپاس

    1. سلام نتایج نمونه دولتی تاکنون اعلام نشده است.
      پیشنهاد می کنیم حتما در مدارس دیگر ثبت نام کنید.

  21. والا خسته شدیم انتظار تاکی خب جواب کنکورم اومد و جواب امتحان نمونه دولتی نیومد

  22. سلام الان 17 مرداد هست
    پس کی میخوان بگن نتایج نمونه رو ؟
    ما رو علاف کردن به خدا

  23. نتایج کنکور اومد مال نمونه‌ دولتی نیومد میگم اگه اصلاحش اینقدر زمان بر هست بیاییم واسه کمک

  24. سلام نتایج نمونه دولتی کی میاد؟ به قرآن انقدر رفتم تو سایت و اومدم بیرون خسته شدم
    مگه دارن چیکار میکنن؟تصحیح کردنش مگه چقدر طول میکشه الان یه ماه خورده ای شد دیگ
    تابستون به کل رفت ما هم کارو زندگی داریم دیگ😐
    لطفا سریع تر نتایج رو اعمال بفرمایید
    خسته نباشید

  25. سلام حالا دیگ چرا سایت بسته بالا نمیاد؟
    نوشته در حال به روزرسانی ، زمانش هم مشخص نکرده
    بابا دیگ خسته شدم اههه

    1. سلام نتایج آزمون نمونه دولتی منشتر شده است.
      به دلیل ترافیک بالا دوباره امتحان کنید.

  26. مسخرمون کردن یه نتیجه رو یه ماه و خرده ای هنوز منتشر نکردن از استرس مردیم تموم شدیم. هدفشون چیه انقد کش میدن؟؟؟؟؟؟؟؟

  27. نتایج نمونه بالاخره اومددد ساعت سه صبح دیدم قبول شدم🥺🤣😭
    امیدوارم شما هم قبولشین✨❤️

  28. سلام ببخشید الان تراز 143365میتونه تو لیست ذخیره ها باشه یا تو لیست قبول شدگان براخواهرم ترازش این اومده نمره معدلم باید۱۹/۹۳یا ۹۵میمومد ۱۹/۵۷زدن

  29. سلام میگم تراز من ۱۰۶۰۰۰ ولی آخرین تراز ۱۲۱۶۰۰ بود مخاسم بدونم احتمال اینکه داخل ذخیره ها باشم هست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره