مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به منظور اطلاع رسانی جزئیات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به علاقه مندان و متقاضیان منتشر می گردد. دسته ای از دانش آموزان که علاقه مند به تحصیل در مقطع دهم در مدارس نمونه دولتی هستند، می توانند با دریافت دفترچه‌ی ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ابتدا از شرایط ثبت نام مطلع گردند و در صورتی که واجد الشرایط بودند؛ دیگر مندرجات آن را نیز بررسی کنند و نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در ادامه به لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نه دهم 1403 – 1404 قرار داده ایم.

 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در سال های گذشته آزمون مدارس نمونه‌دولتی به صورت استانی انجام می گرفت. در سال جاری این رویه تغییر کرده و ثبت نام و برگزاری آزمون به صورت سراسری و کشوری انجام می گیرد. دانش آزمون متقاضی مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت مای مدیو my.medu.ir می توانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز به صورت کشوری از طریق سایت مای مدیو منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. در دفترچه ثبت نام نمونه دولتی تمامی شرایط و مدارک لازم جهت نام نویسی و شرکت در آزمون و مهلت ثبت نام ذکر شده است. 

دانش آموزان و والدین گرامی توصیه می شود حتما پیش از انجام فرآیند ثبت نام حتما مقاله راهنما جامع شرکت در آزمون زیر را به صورت کامل مطالعه نمایید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 در تاریخ های مشخصی در سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان فعال می گردد. با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شما عزیزان می توانید از زمانبندی، نحوه ثبت نام، آدرس سایت، شرایط ثبت نام نمونه دولتی و سایر جزئیات آزمون نمونه دولتی مطلع گردید.

با منتشر شدن دفترچه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ لینک دانلود دفترچه‌ها را قرار خواهیم داد.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همزمان با شروع زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم منتشر می گردد. معمولا لینک ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر ساله در اوایل فصل بهار و در فروردین ماه در سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان فعال می گردد.

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ احتمالا در فروردین ماه منتشر خواهد شد. 

در مهلت ثبت‌نام داوطلبان می توانند به سایت مای مدیو مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نماید. توجه داشته باشید دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت جداگانه استانی دیگر منتشر نخواهد شد. فقط یک دفترچه به صورت واحد و سراسری منتشر می شود.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404

مطالعه دفترچه ثبت نام نمونه دولتی 1403 – 1404 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان بایستی قبل از اقدام به نام نویسی انجام دهند. تاکید بر مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 به دلیل جزئیات آن می باشد. از مهم ترین جزئیات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

✅ زمان ثبت نام در آزمون

✅ زمان انتشار کارت ورود به جلسه

✅ تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 

✅ شرایط و ضوابط ثبت نام

مدارک ثبت نام نمونه دولتی

✅ مراحل ثبت نام

✅ منابع آژمون، تعداد و ضریب سوالات آزمون

✅ ظرفیت و شرایط پذیرش دانش آموز

✅ نحوه تصحیح پاسخنامه ها

✅ زمان اعلام نتایج 

✅ زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی

✅ ضوابط و نحوه نقل و انتقال دانش آزمون طبق دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

✅ نکات مهم پیرامون ثبت نام و برگزاری آزمون

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

ثبت نام در آزمون در سال جاری به صورت کشوری و از طریق سایت مای مدیو می باشد. داوطلبان ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 را دانلود می نمایند. با مطالعه دفترچه می توانید از شرایط و قوانین ثبت نام و مدارک لازم و نحوه فرآیند ثبت‌نام آگاهی یابید. 

در مهلت تعیین شده داوطلبان با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند فرآیند نام نویسی و شرکت در آزمون آغاز نمایند. در ادامه مراحل ثبت نام را شرح داده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایید.

2️⃣ شناسه کاربری که همان کد ملی و رمز عبور که همان شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه می باشد را وارد کنید. 

3️⃣ در صورت مشکل در ورود به سایت می توانید بر روی گزینه ورود از طریق دولت من کلیک کنید.

4️⃣ دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را دانلود کنید.

 5️⃣ بر روی گزینه ” آزمون نمونه دولتی ” کلیک کیند.

6️⃣ فرم ثبت نام پر کرده و اطلاعات لازم را وارد کنید.

7️⃣ مدارس را به ترتیب اولویت انتخاب کنیدئ

8️⃣ از طریق کارت بانکی هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

9️⃣ کد رهگیری ثبت نام که منزله اتمام فرآیند می باشد را دربافت کنید.

 

مشاوره دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

لازم است متقاضیان پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را تکمیل کرده و هزینه نام نویسی را پرداخت کنند. البته متقاضیان در این مرحله بایستی دقت کنند اطلاعات خود را به درستی وارد کنند و مدارک لازم را نیز بارگذاری نمایند.

زمان ثبت نام آزمون معمولا هر ساله تمدید نیز می شود و علاقه مندان فرصت دارند قبل از اتمام مهلت نام نویسی جهت ثبت‌نام خود اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که اطلاعات خود را به صورت اشتباه وارد کرده تا پایان زمان ثبت نام و در زمان تمدید مهلت می تواند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

در صورتی که پیرامون دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ و یا نحوه نام نویسی در آزمون نمونه دولتی سوالی دارید، کافی است در کم ترین زمان از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شامل چه اطلاعاتی است؟

    دفترچه ثبت نام شامل تمامی جزئیات مربوط به این آزمون برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشد که در مقاله فوق بدان اشاره کردیم.

  2. متقاضیان آزمون نهم به دهم برای دریافت دفترچه راهنما بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

    دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سایت مای مدیو منتشر خواهد شد. البته لینک دانلود دفترچه این مقاله قرار داده می شود.

  3. زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی چه تاریخی است؟

    دفترچه راهنما معمولا در فروردین ماه همزمان با آغاز مهلت ثبت‌نام منتشر می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره