مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ از اهمیت بسیار زیادی برای دانش آموزان برخوردار است. پس از اعلام نتایج داوطلبان پذیرفته شده باید اقدامات نهایی برای ثبت نام را انجام دهند. عدم مراجعه برای ثبت نام، قبولی داوطلب را لغو می کند به همین دلیل دانش آموزان باید در زمان دقیق به مدرسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. در این مقاله به بررسی کامل ثبت نام پذیرفته شدگان تیزهوشان 1403 پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مهلتی از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان در نظر گرفته می شود که دانش آموزان باید در این بازه زمانی برای ثبت نام نهایی در مدرسه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که عدم اقدام برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان به معنای انصراف می باشد و در این شرایط دانش آموزان در لیست ذخیره جایگزین می‌شوند. دانش آموزان برای اطلاع از مهلت ثثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ باید به سایت مدرسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. 

 

دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

مدتی پس از برگزاری آزمون نتایج تیزهوشان آن منتشر می شود و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع از وضعیت قبولی خود به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند. چنانچه داوطلب در آزمون پذیرفته شده باشد باید اقدامات بعدی برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ را انجام دهد. 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که اگر در هنگان مراجعه به سایت کارنامه تیزهوشان خود را مشاهده کنند، یعنی موفق به قبولی در آزمون نشده اند. داوطلبان پذیرفته شدگان تنها عبارت قبولی را مشاهده خواهند کرد و کارنامه ای برای آن ها نمایش داده نمی‌شود. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1403

دانش آموزان برای ثبت نام نهایی در آزمون تیزهوشان باید مدارک لازم را به مدرسه محل قبولی ارائه دهند. در ارائه مدارک باید دقت کافی داشته باشید چراکه هرگونه نقص در مدارک قبولی و ثبت نام نهایی داوطلب را با مشکل مواجه می کند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد. 

✅کارنامه قبولی پایه پنجم و ششم

✅شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی

✅شناسنامه و کارت ملی والدین به همراه کپی

✅حکم کارگزینی برای اولیا فرهنگی

✅پرینت نتیجه قبولی در آزمون تیزهوشان

✅کارت جانبازی برای والدین جانباز

✅عکس رنگی پرسنلی با زمینه سفید (۶ قطعه پشت نویسی شده)

✅کارت واکسن دانش آموزان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

✅فرم های آزموزشگاه به صورت تکمیل شده

✅پرداخت هزینه ثبت نام

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان

 

مراجعه حضوری به مدرسه برای تکمیل نام نویسی

دانش آموزان و والدین باید توجه داشته باشند که تنها راه ثبت نام پذیرفته شدگان تیزهوشان ۱۴۰۳ مراجعه حضوری به مدرسه محل قبولی دانش آموز می‌باشد.

تاریخ دقیق مراجعه حضوری از سوی مدرسه اعلام خواهد شد. عدم مراجعه حضوری به مدرسه تیزهوشان محل قبولی به معنای انصراف از ثبت نام است. چنانچه روش دیگری برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1403 از سوی سازمان استعداد درخشان اعلام شود، این مقاله بروزرسانی می‌گردد. 

 

مشاوره ثبت نام پذیرفته شدگان تیزهوشان 1403

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دانش آموزان پذیرفته شده برای ثبت نام در مدرسه باید به صورت حضوری اقدام نمایند. دانش آموزانی که قصد انتقالی از مدرسه تیزهوشان خود را دارند باید شرایطی داشته باشند و با ارائه مدارک مورد نیاز به مدرسه مراجعه کرده و اجازه انتقالی را دریافت کنند. 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‎ تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

    تنها راه ثبت نام پذیرفته شدگان مراجعه حضوری به مدرسه محل قبولی دانش آموز می‌باشد. 

  2. برای ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون تیزهوشان چه مدارکی لازم است؟

    دانش آموزان برای ثبت نام باید مدارک هویتی خود و والدین را ارائه دهند. مدارک کامل در طول متن آورده شده است. 

  3. مشاهده کارنامه در هنگام دریافت نتایج به چه معناست؟

    اگر در هنگام مشاهده نتایج کارنامه خود را مشاهده کردید یعنی در آزمون قبول نشده‌اید. داوطلبان پذیرفته شده کارنامه ای مشاهده نخواهند کرد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره