سایر موضوعاتسایر آزمون ها

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

علاقه مندان به تحصیل در رشته های گروه پزشکی در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بایستی که توجه داشته باشند انتخاب این رشته ها، فقط از طریق شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی میسر است. بنابراین متقاضیان بایستی در تاریخ هایی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد، مراحل ثبت نام خود را در این آزمون انجام دهند. سازمان سنجش به منظور ثبت نام علاقه مندانی که جامانده اند، مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را نیز اعلام می کند. در ادامه اطلاعاتی در این مورد ارائه کرده ایم.

 

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی در واقع یک فرصت را در اختیار آن دسته از داوطلبانی قرار می دهد که از زمان ثبت نام این آزمون بی اطلاع بوده اند و نتوانسته اند در زمان اصلی در کنکور کاردانی به کارشناسی نام نویسی کنند. البته گاها هستند متقاضیانی که به دلیل ناقص بودن مدارک از ثبت نام جا می مانند.

در سال گذشته سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کارشناسی به کاردانی را اواسط اردیبهشت ماه اعلام کرد. پس از گذشت یک ماه اطلاعیه هایی پیرامون مهلت مجدد ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی منتشر کرد و متقاضیان جا مانده توانستند در اواخر خرداد ماه ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده، زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400، در تاریخ 23 خرداد ماه تا 30 خرداد ماه اعلام شده است. سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اطلاعیه صادر نکرده است، اما اگر طبق رویه سال های گذشته باشد، پیش بینی می شود که مهلت مجدد در اواخر تیر ماه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

به محض منتشر شدن اطلاعیه های جدید از سوی سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی زمان دقیق را در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، علاوه بر اینکه زمانی را در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که به دلایل مختلف در زمان اصلی موفق نشده اند، نام نویسی و در پی آن انتخاب رشته خود را انجام دهند، در واقع فرصتی جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز می باشد.

داوطلبانی که در خرداد ماه موفق به درج اطلاعات خود در فرم تقاضانامه و الویت بندی انتخاب هایشان در فرم انتخاب رشته شوند، می توانند در صورت تمایل در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. ویرایش اطلاعات می تواند به منظور رفع برخی نواقص در فرم ثبت نام کنکور سراسری و یا تغییر چینش فرم انتخاب رشته، حذف و یا اضافه کردن الویت باشد. 

داوطلبانی که در زمان ثبت کارت اعتباری خریداری کرده اند اما در زمان ثبت نام اولیه موفق به ثبت نام نشده اند، در تمدید مهلت ثبت نام با استفاده از همان کارت می توانند ثبت نام خود را انجام دهند و نیازی به خریداری کارت مجدد نیست

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی بر عهده سازمان سنجش می باشد. بنابراین تمامی مراحل آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت این سازمان صورت می گیرد. متقاضیان جهت نام نویسی در این آزمون می توانند طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣ جست و جو سایت سازمان سنجش با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” و انتخاب گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” در صفحه اصلی سایت و دریافت ” دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی”

2️⃣ پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی با انتخاب گزینه “خرید کارت اعتباری ” پس از اطمینان از ثبت نام

3️⃣ ورود به لینک ثبت نام و وارد کردن شماره سریال ثبت نام کارت اعتباری

4️⃣ تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی با اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خواسته شده از داوطلب و بارگذاری عکس 4*3

5️⃣ تکمیل فرم انتخاب رشته با 50 کد رشته محل با فرم های استخراج شده از دفترچه 

6️⃣ دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام

 

مشاوره کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 | مهلت ثبت نام

نکته ای که پیرامون ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وجود دارد، این است که در مرحله ثبت نام این آزمون بر خلاف آزمون های دیگری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد، داوطلب بایستی ضمن تکمیل فرم ثبت نام در آزمون، انتخاب رشته خود را نیز انجام دهد.

بدین معنی که مرحله ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان باهم انجام می شود. بنابراین بهتر است داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش و یا سایت دانتل از زمان ثبت نام مطلع باشند و از همان روزهای ابتدایی دفترچه راهنما را دانلود و به دقت مندرجات آن را مطالعه کنند، تا زمان کافی جهت انتخاب رشته و چینش الویت های خود داشته باشند.

متقاضیان توجه داشته باشند که اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در رشته های گروه پزشکی که به صورت با آزمون ارائه می شود را ندارند، می توانند در رشته های ارائه شده بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب نام نویسی کنند. چنانچه اطلاعات کافی پیرامون انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ندارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با بهترین مشاوران کشور در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، مشاوره لازم را پیرامون نام نویسی و انتخاب رشته در این آزمون دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا سازمان سنجش مهلت مجددی جهت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در نظر میگیرد؟

تا کنون سازمان سنجش اطلاعیه پیرامون مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 منتشر نکرده است.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی نا پیوسته شده اند، آیا می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته، اطلاعات خود را ویرایش کنند؟

بله، این امکان برای برای متقاضیان فراهم است و می توانند در صورت تمایل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود را ویرایش و نواقص آن را اصلاح نمایند.

ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته از طریق چه سایتی انجام می شود؟

ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره