دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگردان

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ چقدر است؟ دانشگاه های غیرانتفاعی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه، از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کنند. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده، به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند. در ادامه این مقاله جزئیات تکمیلی پیرامون هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 را ارائه کرده ایم.

 

میزان هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت‌نام دانشگاه غیر انتفاعی با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ امکان پذیر است. متقاضیان ابتدا باید وارد لینک خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در هر یک از دو نیمسال تحصیلی مهر و یا بهمن ماه شوندو سپس با استفاده از شماره سریال دریافتی مجدد برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته اقدام کنند.

سال گذشته مبلغ خرید کارت بدون آزمون 76.200 بود. تاکنون میزان هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

لازم است اشاره کنیم که لینک خرید کارت اعتباری جهت پرداخت هزینه، همزمان با شروع ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری نیمسال اول (مهر ماه) در اواسط مرداد ماه و برای نیمسال دوم (بهمن ماه) در اواسط بهمن ماه در سایت سنجش فعال خواهد شد. 

🔴🔴🔴 داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته و ثبت نام مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید تا تمامی اطلاعات لازم را کسب کرده و با آگاهی کامل نام نویسی نمایید. البته در صورت هرگونه سوال و ابهامی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید.

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

 

پرداخت هزینه ثبت نام غیرانتفاعی نیسمال اول

لینک خرید کارت اعتباری جهت پرداخت هزینه، همزمان با شروع ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری نیمسال اول (مهر ماه) در اواسط مرداد ماه فعال خواهد شد. هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی هنوز مشخص نشده است اما با توجه به سال گذشته که 76200 تومان بود انتظار می‌رود که در سال جدید هزینه افزایش پیدا کند.

 

پرداخت هزینه ثبت نام غیرانتفاعی نیمسال دوم

لینک ثبت نام برای نیمسال دوم (بهمن ماه) در اواسط بهمن ماه در سایت سنجش فعال خواهد شد. هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی تاکنون مشخص نشده است اما هزینه نسبت به سال گذشته (۷۶۲۰۰ تومان) بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در کانال تلگرام دانتل عضو شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

لینک پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به صورت همزمان با آغاز مهلت نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری در سایت سنجش فعال می شود و تا پایان مهلت ثبت‌نام در این دانشگاه نیز فعال است. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان، راهنمای نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ را آورده ایم :

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

2️⃣ از منوی پایین صفحه بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

3️⃣ از سمت راست سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

4️⃣ در این مرحله لازم است جهت پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ بر روی لینک فعال ” ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری – مهر / بهمن ماه 1402 ” کلیک نمایید. (ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در هر دو نیمسال مهر و یا بهمن ماه به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های سراسری انجام می شود.)

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

5️⃣ همانطور که اشاره کردیم اولین مرحله پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ می باشد؛ بنابراین از قسمت راست صفحه بر روی گزینه “خرید کارت” کلیک نمایید.

6️⃣ از میان سریال های های نمایش داده شده بر روی گزینه “ سریال ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ” کلیک کنید و در پایان نیز گزینه ” تایید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

7️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه “ تایید و ادامه ” کلیک کنید.

8️⃣ تیک عبارت درج شده در انتهای صفحه را فعال کنید تا ادامه روند پرداخت برایتان نمایش داده شود.

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

9️⃣ مشخصات کارت بانکی عضور شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

1️⃣0️⃣ در نهایت پس از اتمام مراحل مرتبط با پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ یک کد پیگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می توانید به فرم ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی دسترسی داشته باشید.

🟢🟢🟢 داوطلبان گرامی برای مشاهده مراحل تکمیل ثبت نام و راهنما تصویری گام به گام مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی ۱۴۰۲

دانشگاه های غیر انتفاعی شهریه پرداز هستند و داوطلبان باید برای هر ترم تحصیلی هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی مشخصی را به عنوان شهریه ثابت و متغییر پرداخت نمایند. شهریه ثابت همانطور که از نام آن مشخص است در طول دوران تحصیل تغییری نخواهد کرد اما شهریه متغییر هر ترم تغییر کرده و دانشجو باید با توجه به تعداد واحدهای درسی خود مبلغی را پرداخت نماید. لازم به ذکر است که شهریه رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی یکسان هستند. شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های غیرانتفاعی به شرح زیر می‌باشد.

گروه آزمایشی شهریه (تومان)
علوم انسانی 900000 الی 1,400,000
فنی و مهندسی 1,400,000 الی 1,950,000
علوم پایه 1,000,000 الی 1,600,000
هنر 1,000,000 الی 1,500,000

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 1402

پذیرش بدون آزمون در دانشگاه غیر انتفاعی دو بار در سال، یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. پذیرش در این مرحله در مقاطع کارانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و بر اساس معدل مقطع قبلی متقاضیان انجام می شود.

داوطلبانی که علاقه مند به ثبت‌نام در دانشگاه غیر انتفاعی هستند، باید در زمان های اعلام شده برای ثبت‌نام در هر نیمسال تحصیلی، به سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و اقدام پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نمایند.

متقاضیان در صورتی که پس از مطالعه دفترچه متوجه شدند که واجد الشرایط هستند و رشته های مورد علاقه شان در دانشگاه غیر انتفاعی مورد نظر ارائه شده است، می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ کارت اعتیاری را تهیه کرده و سپس مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را طی کنند.

 

مشاوره پذیرش بدون کنکور ۱۴۰۲

پس از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402 و اتمام مراحل نام نویسی و انتخاب رشته، متقاضیان باید پیگیر اخبار منتشر شده پیرامون اعلام نتایج این دانشگاه باشند تا متوجه شوند که آبا بر اساس سوابق تحصیلی خود در کد رشته محل هایی که انتخاب کرده اند، قبول شده اند یا خیر. لازم است اشاره کنیم که اعلام نتایج ثبت‌نام نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

در صورتی که پیرامون هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید و راهنمایی هایی لازم را دریافت کنید.

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402 با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

  1. هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ چقدر است؟

    در متن مقاله میزان هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی اعلام شده را ذکر کرده ایم.

  2. متقاضیان برای پرداخت هزینه ثبت نام باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

    پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است.

  3. نحوه پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه عیرانتفاعی چگونه است؟

    در متن مقاله فوق به طور کامل نحوه پرداخت هزینه ثبت‌نام غیرانتفاعی از طریق سایت سنجش را آورده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره