مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت پادا اعلام می شود. دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کرده‌اند. درصورت داشتن عملکرد مناسب در جلسه آزمون، پس از اعلام نتایج در لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان قرار می گیرند. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده‌ از سوی سازمان استعدادهای درخشان هفتم و دهم، برای مشاهده نتایج آزمون خود به سایت پادا مراجعه کنند. در ادامه به جزئیات بیشتری از اسامی قبول شدگان تیزهوشان 1402 – 1403 اشاره کرده ایم.

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون تیزهوشان هر ساله در خرداد ماه برگزار می‌گردد و مقاضیان بسیاری نیز در آن شرکت می کنند تا موفق به تحصیل در مدارس سمپاد شوند. از میان متقاضیان بسیاری که در این آزمون شرکت می کنند، تعداد معدودی موفق به کسب تراز لازم و نمره قبولی جهت تحصیل در مدارس سمپاد می شوند.

دسته ای از دانش آموزان که موفق به کسب رتبه و تراز لازم می شوند در لیست اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ قرار می گیرند. در نهایت نیز اسامی پذیرفته شدگان در سایت پادا قرار می‌گیرد. دانش آموزان در زمان اعلام نتایج می‌توانند از قبولی وضعیت قبولی خود مطلع شوند.

توجه داشته باشید که اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 به صورت عمومی منتشر نمی شود. هر کدام از دانش آموزان باید با ورود به سایت پادا نتایج خود را مشاهده کنند.

زمان اعلام اسامی قبول شدگان تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

معمولا مطابق با روال سال های گذشته، آزمون تیزهوشان در خرداد ماه برگزار می شود. تقریبا یک الی دو ماه بعد از برگزاری آزمون نیز نتایج آن منتشر می گردد. در صورتی که در روند برگزاری این آزمون تغییراتی ایجاد نشود، اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان در اوایل مرداد ماه اعلام می گردد.

تاکنون زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 مشخص نشده است. اما احتمالا مشابه سال های گذشته در مرداد ماه اعلام شود.

 به محض اعلام زمان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان برای سال جاری، تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

لازم است اشاره کنیم که به صورت همزمان با اعلام نتایح آزمون، نشانی دقیق دبیرستان‌های استعداد درخشان نیز برای ثبت نام پذیرفته‌ شدگان اطلاع رسانی می گردد. عدم مراجعه به موقع به دبیرستان‌های محل قبولی تا زمان بازگشایی مدارس، به منزله اعلام انصراف قطعی متقاضیان است. اینگونه ثبت نام آن ها نیز در مدرسه محل قبولی امکان پذیر نیست.

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، می توانند در بازه زمانی مقرر به سایت پادا مراجعه کنند و با استفاده از نام کاربری، نتایج خود را دریافت و مطالعه کنند. در ادامه این مقاله به نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان‌ آزمون تیزهوشان پرداخته‌ ایم.

1️⃣ به سامانه پادا به نشانی اینترنتی ”  pada.medu.ir ”  مراجعه کنید. بر روی گزینه ” آموزشی ” کلیک کنید.

اسامی قبولی شدگان آزمون تیزهوشان

2️⃣ در صفحه اول ابتدا ” کد ملی دانش آموز ” و سپس ” رمز عبور پادا ” را وارد کنید. 

اسامی قبولی شدگان آزمون تیزهوشان

3️⃣ در صورتی که در موعد مقرر مراجعه کرده باشید، می توانید بر روی گزینه ” اعلام نتایج تیزهوشان ” کلیک نمایید.

اسامی پذیرفته شدگان تیزهوشان

4️⃣ در صفحه ای که نمایش داده‌ می شود، اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود “دریافت کارنامه” مشخص شده‌ است.

در صورتی که در دریافت نتایج آزمون تیزهوشان و اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان تیزهوشان مشکلی دارید. می توانید برای دریافت راهنمایی و یا اطلاع از نتایج آزمون خود، با مشاوران مرکز دانتل تماس بگیرید.

مشاوره اسامی پذیرفته شده تیزهوشان

نکته مهمی که در مورد اعلام نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد، این است که برای دانش آموزانی که جزو اسامی قبول شدگان تیزهوشان نیستند، کارنامه نیز منتشر می شود. اینگونه متقاضیان می توانند از جزئیات آزمون خود مطلع شوند. همینطور داوطلبانی که به نتایج خود اعتراض دارند، می توانند در بازه های زمانی مشخصی پس از اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان اعتراض خود را ثبت نمایند.

سازمان سمپاد به دانش آموزان متقاضی، این فرصت را داده‌ است تا در صورت اعتراض به نتیجه آزمون ورودی، درخواست اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند. چنانچه با مطالعه این مقاله پیرامون اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان سوالی دارید، می‌ توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی قبول شدگان تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

اسامی قبول شدگان تیزهوشان از چه طریقی منتشر می شود؟

متقاضیان برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان باید به سایت پادا مراجعه کنند.

اسامی قبول‌شدگان تیزهوشان چه زمانی اعلام می گردد؟

اسامی معمولا پس از 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد.

آبا برای پذیرفته شدگان آزمون، کارنامه نیز منتشر می شود؟

خیر، کارنامه آزمون تیزهوشان فقط برای دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشده‌اند، منتشر می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره