مدارسمدارس خاص

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه های مختلف اعلام می شود. دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد که از شرایط علمی و عمومی لازم برای ورود به این مدارس برخوردار هستند، باید در تاریخ اعلام شده، به سایت مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود ضمن ارائه مدارک لازم اقدام نمایند. این مطلب در خصوص زمان ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 تهیه شده است تا به سوالات شما پاسخ داده شود. در صورت داشتن سوالات بیشتر، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

با توجه به اینکه نام نویسی مدارس‌شاهد در سه مقطع تحصیلی متفاوت انجام می‌گیرد، مهلت در نظر گرفته برای ثبت‌نام در هر یک از مقاطع متفاوت است و با درنظر گرفتن اینکه نام نویسی هر سه پایه در سایت آموزش و پرورش انجام می‌گیرد، دلیل زمانبندی متفاوت ثبت نام جلوگیری از ازدحام و شلوغی سایت است. در ادامه زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در مقاطع مختلف را بررسی کرده ایم.

پایه تحصیلی زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴
پایه اول ابتدایی خرداد ماه 1403
پایه هفتم متوسطه اول خرداد ماه 1403
پایه دهم متوسطه دوم تیر ماه 1403
میان پایه مرداد ماه 1403

در سال جاری تغییراتی در نام نویسی مدارس شاهد اعمال شد. دانش آموزان و والدین جهت ثبت نام باید به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند. در مقاله زیر راهنما گام به گام تصویری ثبت نام در سایت و شرایط و مدارک لازم را شرح داده ایم. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انجام فرآیند نام نویسی در زمان ثبت نام مدارس شاهد مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: ثبت نام شاهد

همانگونه که می دانیم ثبت نام در مدارس شاهد بر اساس امتیاز بندی می باشد. از این رو یکی از نگرانی ها والدین حد نصاب امتیاز لازم برای قبولی در این مدارس می باشد. شما والدین گرامی برای اطلاع از امتیاز لازم برای قبولی و مجموع امتیاز کسب شده با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1403 – 1404

در زمان ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پایه اول ابتدایی متقاضیان بیشتر از 15 روز مهلت دارند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. پس از نام نویسی اولیه و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سایت مای مدیو شرایط دانش آموزان ثبت نام کننده بررسی می‌شود و اواخر خرداد نتایج اولیه مشخص خواهد شد. پس از بررسی مدارک دانش آموز توسط مدرسه، اسامی پذیرفته شدگان اعلام می‌شوند.

تاریخ ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی سال 1403
زمان ثبت نام اردیبهشت ماه
اعلام نتایج اعلام نشده است.

 

زمان ثبت نام شاهد متوسطه اول پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان متقاضی باید در تاریخ مشخص شده، به سایت آموزش و پرورشمراجعه و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. حدود یک هفته پس از اتمام زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ متوسطه اول پایه هفتم، از طرف مدرسه به دانش آموزان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود و اواخر تیرماه نیز مدارک دانش آموزان از سوی ستاد ثبت‌نام مدرسه و همچنین سامانه سجا، بررسی و تایید می‌شود و در نهایت نتایج نهایی اعلام می‌گردد.

زمان ثبت نام شاهد پایه هفتم اول متوسطه  سال 1403
زمان ثبت نام تیر ماه
اعلام نتایج اعلام نشده است.

 

زمان ثبت نام شاهد متوسطه دوم پایه دهم 1403 – 1404

برای ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد به دانش آموزان متقاضی حدود دو هفته فرصت داده می‌شود. زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم پایه دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز از اوایل تیرماه آغاز می‌شود. متقاضیان در این مدت برای ثبتنام باید به سایت آموزش و پرورش مراجعه و ثبت نام خود ر انجام دهند. برای کسب اطلاع درباره مهلت نام نویسی مدارس شاهد کلیک کنید.

تاریخ ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم اول متوسطه سال 1403
زمان ثبت نام مرداد ماه
اعلام نتایج اعلام نشده است.

 

تاریخ ثبت نام مدارس شاهد میان پایه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در سال ها گذشته دانش آموزان میان پایه باید به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دادند. در سال جاری نیز نام نویسی دانش آموزان میان پایه نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir انجام میگیرید. در جدول زیر زمان ثبت نام مدارس شاهد میان پایه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را قرار داده ایم.

زمان ثبت نام شاهد میان پایه سال 1402
زمان ثبت نام ۱۴ مرداد ماه
اعلام نتایج اعلام نشده است.

 

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

بر اساس بخشنامه های منتشر شده از سوی بنیاد شاهدو ایثارگران نحوه سنجش دانش آموزان برای قبولی در این مدارس بر اساس امتیاز بندی مدارس شاهد می باشد که کسب می کند. دانش آموزان شاهد به طور قطعی در این مدارس تحصیل می کنند. اما دانش آموزان غیر شاهد باید بر اساس امتیازی که کسب می کنند امکان دارد در این مدارس قبول شوند. دانش آموزان در زمان ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 برای نام نویسی باید به سایت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

مشاوره زمان ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404

ثبت‌نام مدارس‌شاهد در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد و تمام متقاضیان حتی دانش آموزانی که سهمیه شاهد یا ایثارگری ندارند نیز مجاز به نام نویسی در زمان ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 می‌باشند ولی بیشتر ظرفیت مدرسه به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص دارد.

دانش آموزان در مرحله اول باید دفترچه نام نویسی مدارس شاهد را مطالعه نمایند تا از تمام شرایط و ضوابط مطلع گردند. سپس با مراجعه به سایت آموزش و پرورش، فرم نام نویسی را دریافت و تکمیل کنند. دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارد، پس از ثبت‌نام در سامانه قبول شده قطعی تلقی می‌شوند و باید مدارک لازم را به مدرسه مورد تقاضا نیز ارائه دهند و از مهرماه وارد مدرسه شوند.

اما سایر دانش آموزان که سهمیه شاهد دارد، در زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پس از نام نویسی در سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir طبق فرم امتیاز بندی پذیرش خواهند شد یعنی دانش آموزی که مطابق این فرم، امتیازات بیشتری داشته باشد، در اولویت پذیرش خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام مدارس شاهد معمولا از خرداد ماه در مقاطع مختلف انجام می گیرد. در متن مقاله زمان هر پایهرا به صورت جداگانه اعلام کرده ایم.

  2. آیا دانش آموزان غیرشاهد نیز می توانند در این مدارس نام نویسی کنند؟

    بله همه دانش آموزان می توانند در این مدارس نام نویسی کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫26 دیدگاه ها

  1. سلام برای ثبت نام بنده هیچگونه از این امتیازات رو برای فرزندم ندارم چند درصد امکان قبولی برای ثبت نام دارم واینکه کادر درمان هیچ امتیازی ندارند وبعد اینکه میشود بجای آدرس منزل آدرس محل کار را بدهیم؟

    1. سلام خیر در زمان ثبت نام مدارس شاهد باید آدرس محل سکونت را بنویسید.
      پذیرش دانش آموز بر اساس جدول امتیاز بندی می باشد در صورت باقی ماندن ظرفیت از میان دانش آموزانی که سهمیه ای ندارند پذیرش صورت می گیرد

    1. سلام زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه نهم تاکنون آغاز نشده است.
      در متن مقاله به زمان دقیق اشاره شده است. در زمان ثبت نام شاهد تعیین شده به سایت پادا مراجعه کنید و نام نویسی خود را انجام دهید.

    1. سلام
      زمان ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع میان پایه به صورت حضوری می باشد و باید به مدرسه مورد نظر در همین بازه زمانی مراجعه کنید.

    1. سلام ما برای کلاس اول درسایت ثبت نام کردیم برای مدارس شاهد هیچ گونه پیامکی برامون نیامد ایا باید حصوری بریم مدرسه یا منتظر پیامک باشیم

      1. سلام
        طبق اطلاعیه در زمان ثبت نام شاهد از طرف مدیر مدرسه با شما تماس گرفته خواهد شد یا پیامک ارسال خواهد شد.

  2. باسلام: و عرض خسته نباشید
    برای ثبت نام میان پایه ابتدایی در پاسخ به سوال قبلی فرموده اید که حضوری به مدارس شاهد مراجعه شود. امروز 6 تیر به مدرسه مراجعه کردم ، گفتن ثبت نام میان پایه (کلاس چهارم) مرداد ماه و بصورت انترنتی می باشد. لطفا دیقاً راهنمایی بفرمایید حضوری است یانه؟ اگه انترنتی هستش چه زمانی شروع میشه؟

    1. سلام ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع میان پایه امسال به صورت اینترنتی خواهد بود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.
      در متن مقاله نحوه و شرایط ثبت نام را می توانید مطالعه کنید.

    1. سلام خیر فقط باید در زمان ثبت نام مدارس شاهد در سایت پادا نام نویسی خود را انجام دهید.

  3. سلام ببخشید باید در چه سایتی ثبت نام کنیم وکدوم گزینه هارو انتخاب کنیم اگر میشه به طور کامل پاسخ دهید.
    باتشکر🫶🏼

  4. با سلام
    داخل ساید my.medu.ir برای ثبت نام پایه هفتم سری اول ورود کردم گزینه پیش ثبت نام وجود داشت ولی بدلیل ناقص بودن مدارک ثبت نام تکمیل نکردم ولی حالا که ورود میکنم گزینه پیش ثبت نام وجود ندارد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. سلام در مدارس شاهد ثبت نام کی در سامانه سیدا از طرف مدیر نهایی میشه
    تا نهایی نشه نمیتونیم ثبت نام کتاب کنیم و گفتن از طریق سایت ولی ثبت نمیکنن که ما بتونیم ثبت کنیم الان موندیم چکار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره