مدارسمدارس خاص

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چگونه می باشد؟ مدارس شاهد در استان تهران و دیگر شهرستان ها، از جمله مدارسی هستند که از امکانات آموزشی خوبی برخوردارند و امتیازات ویژه ای برای دانش آموزان این مدرسه در نظر گرفته می شود، از این رو متقاضیان زیادی دارند. این مدارس برای جذب دانش آموز هیچگونه آزمونی برگزار نمی‌کنند، اما ورود به آن نیز با شرایط خاصی انجام می‌شود. بطوری که هر کدام از داوطلبان که با توجه به شرایطشان امتیازبندی می شوند (به ویژه دانش آموزان دارای سهمیه شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران) در الویت خواهند بود. به همین منظور در ادامه این مطلب به انواع سهمیه و جدول امتیاز بندی مدارس شاهد 1402 – 1403 می‌پردازیم.

داوطلبان گرامی با توجه به تغییرات در سایت ثبت نام مدارس شاهد توصیه می کنیم حتما مقاله راهنما جامع مطالعه نمایید. 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام مدارس شاهد

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مدارس شاهد با شرایط و ضوابط خاصی نسبت به جذب دانش آموز در مقاطع مختلف اقدام می‌کند. اما اینکه تحت چه شرایطی دانش آموزان را جذب می‌کنند باید بگوییم که این مدارس برای هر دانش آموز با شرایط و سهمیه های مختلف، جدول امتیاز بندی مدارس شاهد را منتشر می‌کنند. هر داوطلبی که پس از ثبت نام اولیه در مدارس شاهد، طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ امتیاز ببشتری کسب کند، شانس بیشتری برای ورود به مدارس شاهد خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است در میان تمامی داوطلبان، دانش آموزان دارای سهمیه شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در اولویت ثبت نام هستند و چنانچه ظرفیت خالی در مدارس شاهد وجود داشته باشد، داوطلبان دیگر شانس ورود به این مدارس را بدست می آورند. برای دانش آموزان غیرشاهد نیز جدول امتیاز بندی مدارس شاهد جداگانه ای می توانند امتیاز کسب کنند.

لازم است اشاره کنیم که زمانی ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد قطعی خواهد شد که علاوه بر بارگذاری مدارک مربوطه، مدارک لازم برای هر سهمیه توسط دانش آموز و یا اولیاء دانش آموز به مدرسه شاهد مدنظر تحویل داده شود.

بارگزاری مدارک و مستندات امتیاز انتخاب شده

در سال ۱۴۰۲ در سایت ثبت نام مدارس تغییراتی اعمال شد و دانش آموزان جهت ثبت نام در مدارس شاهد باید به سابت پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند. در این سایت در زمان انتخاب موارد امتیاز بندی مدارس شاهد و کسب امیتاز مربوطه دانش آموزان و والدین باید عکس مدارک لازم را به صورت فایل jpg با حداکثر حجم 256 کیلو بایت بارگزاری کنند. 

توجه داشته باشید چنانچه فایل عکس شما غیر مربوطه یا کیفیت شرایط لازم را نداشته باشد، در زمان بررسی مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

دانش آموزان و والدین گرامی چنانچه در زمینه بارگزاری و آپلود مدارک لازم در فرم امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دارای مشکل می باشید. می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان مجموعه دانتل تماس گرفته تا تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد را به صورت کامل انجام دهند.

امتیاز بندی مدارس شاهد

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد دانش آموزان سهمیه ایثارگری 1402 – 1403

اولویت اول مدارس شاهد با دانش آموزانی است که دارای سهمیه ایثارگری می‌باشند و مدارس سعی می‌کنند ظرفیت خود را با دانش آموزانی که دارای سهمیه ایثارگری هستند تکمیل نمایند. دانش آموزانی دارای سهمیه ایثارگری هستند که یکی از سهمیه های فرزند شهدا، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر را داشته باشند.

 امتیاز بندی شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای داوطلبان با این سهمیه، در جدول امتیاز بندی مدارس شاهد مندرج در دفترچه راهنمابه داوطلبان ارائه می‌شود که در ادامه با توضیحات آن را ارائه کرده ایم.

سهمیه داوطلب امتیاز تعیین شده مدارک لازم

دانش آموز جانباز

3000 امتیاز برای صحت ادعای دانش آموز بایستی شناسه ایثارگری در سامانه سجا توسط متقاضی درج شده باشد.

فرزند شهید

5000 امتیاز   

فرزند جانباز 70 درصد و بالاتر

5000 امتیاز  دانش آموز بایستی برای صحت ادعای خود کدایثارگری اولیاء را در سامانه سجا ثبت کرده باشد.

فرزند جانباز 50 تا 69 درصد

5000 امتیاز

فرزند جانباز 25 تا 49 درصد

5000 امتیاز

فرزند جانباز تا 25 درصد

2000 امتیاز

فرزند آزاده

5000 امتیاز  

نـوه شهیـد، جانبـاز 70 درصد و بالاتر

هر مورد 900 امتیاز – حداکثر 1800 امتیاز بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد داوطلب با این سهمیه بایستی معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران را در اختیار داشته‌ باشد.

نـوه آزاده با جانبازی تا 69 درصد

هر مورد 200 امتیاز – حداکثر 2 مورد برای استفاده از این سهمیه، داوطلب باید کارت شناسایی معتبری که از امور ایثارگران و یا بنیاد شهید دریافت کرده است را ارائه دهد.

نـوه آزاده

هر مورد 200 امتیاز – حداکثر 2 مورد  

نـوه جانباز 50 تا 69 درصد

هر مورد 200 امتیاز – حداکثر 2 مورد  
نـوه جانباز تا 49 درصد هر مورد 100 امتیاز – حداکثر 2 مورد  

نوه شهید اتباع

بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد برای دانش آموزی که نوه شهید اتباع باشد نیز، 700 امتیاز ددرنظر گرفته می‌شود. دانش اموز با این سهمیه باییستی معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران را جهت صحت ادعای خویش به مدرسه ارائه دهد.

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

حداکثر امتیاز 2880 روز – هر ماه 60 امتیاز – امتیاز به ازای هر واحد 2 – حداکثر 5760 خدمت در جبهه در 8 سال دفاع مقدس یعنی از شهریور سال 59 تا شهریور سال 67

 فرزند رزمنده جبهه مقاومت

حداکثر امتیاز 2880 روز – هر ماه 40 امتیاز – امتیاز به ازای هر واحد 1.3333 – حداکثر 2760

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

هر ماه حضور در جبهه و منطقه جنگی / 20 امتیاز

هر ماه حضور در مناطق امنیتی / 2 امتیاز

 هر ماه حضور در مناطق عملیاتی / 1/5 امتیاز

 هر ماه حضور در مناطق امنیتی (شمال غرب) / 15 امتیاز

داوطلبان با سهمیه فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه باید گواهی معتبر از مراجع مذکور را با قید مدت حضور در جبهه و مناطق عملیاتی وامنیتی برای صحت ادعای خود رائه دهند.

خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر

چنانچه متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد، خواهر و یا برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر باشد، برای او و برای هر مورد 500 امتیاز درنظر می‌گیرند. دانش آموز بایستی دارای معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و آن را به مدرسه مورد نظر خود ارائه دهد.

نوه جانباز تا 49 درصد و یا سلاله (نتیجه) شهید

 دانش آموزانی که جزو نوه جانباز تا 49 درصد باشند و یا نتیجه شهید باشند، به ازاء هر مورد 50 امتیاز دریافت خواهند کرد. دانش اموزان بایستی برای اعمال این سهمیه معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدرسه شاهد مدنظرشان ارائه دهند.

فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)

بر اساس جدول امتیاز بندی شاهد این سهمیه نیز برای داوطلبان 50 امتیاز را در پی خواهد داشت. ارائه معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعمال این سهمیه الزامی است.

نوه رزمنده

داوطلب با سهمیه نوه رزمنده به ازا هرماه 5 امتیاز و در نهایت حداکثر 70 امتیاز را بدست خواهد آورد. بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد ارائه گواهی معتبر حضور در جبهه مطابق توسط داوطلب برای صحت ادعای خود ضروری است.

فرزند گروه جهادی شمیم شاهد

دانش آموزی که جزو فرزند گروه جهادی شمیم شاهد باشد به ازا هر ماه 3 امتیاز و در حداکثر 100 ماه بدست خواهد آورد. ارائه معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته برای اعمال این سهمیه الزامی می‌باشد.

امتیاز بندی مدارس شاهد دانش آموزان غیر شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در سال های گذشته فقط داوطلبان با سهمیه شاهد حق تحصیل در مدارس شاهد را داشتند. اما طی سالهای اخیر برای دانش آموزان غیرشاهد نیز ظرفیتی تعیین شده است و داوطلبان می‌توانند در صورتی که شرایط ورود به مدرسه شاهد را داشته باشند در این مدارس ثبت نام کنند و چنانچه امتیاز لازم را بر اساس جدول امتیاز بندی شاهد کسب کنند وارد این مدارس شوند.

دانش آموزانی که شرایط گفته شده در ادامه این مطلب را داشته باشند، می ‎توانند نسبت به ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند و چنانجه امتیاز لازم را بدست آورند، وارد این مدارس می‌شوند. لازم است اشاره کنیم کا صحت ادعای هر دانش آموز نیز با ارائه مدرک به صورت حضوری به مدرسه مربوطه اثبات می گردد.

حافظ قرآن کریم

✅ دانش آموزان حافظ قرآن کریم به ازای هر جزء که حفظ هستند می‌توانند 15 امتیاز کسب کنند. حداکثر امتیاز کسب شده این بخش ۴۵۰ امتیاز می باشد.

✅ چنانچه دانش آموزان چند جز از قرآن کریم را حفظ باشند باید یک گواهی معتبر از یکی از ادارات آموزش و پرورش یا سازمان اوقاف دریافت کنند و سپس برای کسب امتیاز در این زمینه به مدرسه شاهد مورد نظر ارائه دهند.

دارنده رتبه اول تا سوم در مسابقات قرآن و نهج البلاغه

✅ بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانش آموزانی که در مسابقات قرآن و نهج البلاغه که به صورت سالانه در زمینه های حفظ، مفاهیم، قرائت، قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش درسطح منطقه، استان، کشورو بین المللی برگزار می شود، مقام اول، دوم و سوم را کسب کنند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

مقام اول تا سوم امتیاز
سطح منطقه 5 امتیاز
سطح استانی 30 امتیاز
سطح کشوری 50 امتیاز
بین الملل 60 امتیاز

دارنده رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی

✅ بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد دانش آموزانی که در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در سطح منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین المللی مقام اول، دوم و سوم را کسب کرده باشند می‌توانند حداکثر 150 امتیاز بدست آورد و در نهایت به ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنند.

مقام اول تا سوم امتیاز
سطح منطقه 5 امتیاز
سطح استانی 30 امتیاز
سطح کشوری 50 امتیاز
بین الملل 60 امتیاز

امتیاز بندی مدارس شاهد در ارتباط با بنیاد شهید

دانش آموزانی که جزو فرزندان کارمندان و افراد شاغل رسمی و پیمانی در ارگان‌های آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد هستند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

✅ چنانچه اولیا داوطلب در سال جاری جزو شاغلین باشند، بدین صورت امتیاز بندی مدارس شاهد می‌شود که عوامل آموزشی به ازای هر شش ساعت درهفته 20 امتیاز، عوامل اداری به ازای هر شش ساعت در هفته 15 امتیاز، سابقه سنوات گذشته خدمت (آموزشی)، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 10 امتیاز می‌باشد و داوطلب می‌تواند طبق این بند برای زوج کارمند و فرهنگی حداکثر 300 امتیاز بدست آورد.

دانش اموزان به عنوان مدرک بایستی آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبتنی بر اشتغال موظف در طرح شاهداز مراجع ذی ربط را به مدرسه مدنظر ارائه دهند.

محل تحصیل والدین

✅ بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد امتیاز دهی بهدانش آموزانی که والدین آنها در مدرسه شاهد، شاغل هستند بدین صورت است که به ازای هر شش ساعت 25 امتیاز، با حداقل 12 ساعت حداکثر 100 امتیاز را کسب خواهند کرد.

فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش 

✅ بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد دانش آموزانی که جزو فرزند کارمندان رسمی آموزش و پرورش هستند و در مدارس ایثارگران شاغل بوده اند می‌توانند نسبت به ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند. امتیاز این دانش آموزان وابسته به سابقه خدمت تمام وقت در مدارس ایثارگران دارد به طوری که هر سال، 4 امتیاز در پی دارد.

✅ دانش آموزان برای اثبات ادعای خود مبنی بر فرزند کارکنان رسمی آموزش وپرورش و شاغل در مدارس ایثارگران بایستی آخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری را درصورتی که اولیاشان شاغل باشد و آخرین حکم بازنشستگی را درصورتی که اولیاء شان بازنشسته باشد و همینطور گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش برای اولیا جزو مامورین و انتقالی ها را بایستی ارائه دهند.

امتیاز بندی مدارس شاهد | فرزند یا نوه خیرمدرسه ساز

✅ بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد فرزند و یا نوه خیر مدرسه ساز بودن دارای حداکثر 120 امتیاز می‌باشد که الویت بندی می‌شود و طبق احداث مدرسه شاهد استان مطابق بند 3 – 6 خواهد بود. دانش آموزان برای اثبات این که فرزند و یا نوه خیر مدرسه ساز هستند بایستی گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و همینطور تایید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان را ارائه دهند.

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

یکی از موارد جدیدی که در سال جاری به جدول امتیاز بندی مدارس شاهد اضافه شده است، امتیاز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می باشد. خانواده های که حداقل دارای ۳ فرزند می باشند و تاریخ تولد فرزند سوم از آبان ۱۴۰۰ به بعد می باشد می توانند امتیاز مربوط به این بخش را دریافت نمایند.

حداکثر امتیاز شاهد طرح جوانی جمعیت ۱۰ امتیاز می باشد و دانش آموزان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم این امتیاز را کسب نمایند. 

 

شرایط علمی امتیاز بندی مدارس شاهد 1402 – 1403

علاوه بر امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانش آموزانی که از نظر سطح علمی نیز در سطح بالایی قرار دارند، می توانند شانس خود را برای ورود به مدارس شاهد امتحان کنند. این دسته از داوطلبان باید توجه داشته باشند که شرایط علمی در پایه های مختلف به شرح موارد زیر است.

✅ پایه هفتم: داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع هفتم را در مدارس شاهد دارند بایستی در تمامی دروس مقطع ششم، مقیاس ” خیلی خوب ” کسب کرده باشند، البته اگر در دو درس مقیاس ” خوب ” و در دیگر دروس خیلی خوب نیز کسب کنند مجاز هستند.

✅ پایه هشتم: دانش آموزان برای ورود به مدرسه شاهد در مقطع هشتم بایستی در امتحانات نوبت دوم، معدل 17 را کسب کرده باشند.

✅ پایه نهم: دانش آموزان برای ورود به مدرسه شاهد در مقطع نهم بایستی در امتحانات نوبت دوم، معدل 17 را کسب کرده باشند.

✅ پایه دهم: دانش آموزان برای ورود به مدرسه شاهد در مقطع دهم بایستی در امتحانات نوبت دوم، معدل 16 را کسب کرده باشند. 

مشاوره امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تمامی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس شاهد را دارند، توجه داشته باشند که ثبت نام اولیه مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، متوسطه اول (پایه هفتم) و متوسطه دوم ( پایه دهم) در سامانه پادا به نشانی الکترونیکی ” pada.medu.ir ” انجام می شود. 

چنانچه متقاضیان پس از ثبت نام اولیه جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، بایستی که به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه شاهد مورد نظر مراجعه کنند و اقدامات لازم جهت قطعی کردن ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام میان پایه ها نیز از طریق سایت پادا انجام می شود و اساس قبولی بر اساس امتیاز بندی مدارس شاهد می باشد. دانش آموزان این پایه ها بایستی که مدارک خود را به مدرسه مورد نظرشان تحویل دهند و از طریق همین مدارس از وضعیت قبولی خود مطلع گردند. 

چنانچه پیرامون نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و قبولی در این مدارس هر سوالی دارسد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کرده و بهترین نتیجه کسب کنید.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 1402 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید

سوالات متداول

چه کسانی جزو اسامی دانش آموزان شاهد مجسوب می شوند که اولویت ورود به مدارش شاهد هستند؟

تمامی دانش آموزانی که دارای یکی از سهمیه های ایثارگری، شهدا، آزادگان و جانبازان باشند جز شاهد محسوب می شوند.

نحوه امتیاز بندی شاهد 1402 – 1403 به چه صورت می باشد؟

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را در متن مقاله کامل شرح داده ایم.

آیا دسته‌ای از دانش آموزان که دارای پایه تحصیلی علمی بالایی هستند دارای امتیاز بندی مدارس شاهد برای قبولی مدارس شاهد هستند؟

بله در متن مقاله به شرایط علمی و امتیاز بندی شاهد ورود به مداس در پایه های مختاف تحصیلی پرداخته ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫173 دیدگاه ها

    1. سلام دختر من نوه ایثار گر هست ۲۱ ماه پدربزرگش سابقه دارد .سایت پادا عدد صفر گذاشت کافی‌نت خودش امتیاز ۶۰ زد .دخترم آیا میتونه ثبت نام کنه یا مدرسه خودش امتیاز در نظر میگیرد؟

        1. سلام در سال جاری امتیاز برادرزاده شهید از لیست جدول امتیاز بندی شاهد حذف شده است.

          1. سلام ممنون از پاسخ شما
            بله برادر و خاوهر زاده شهید در جدول امتیاز بندی مدارس شاهد مجددا درج شده است.

          2. سلام برادر من(پسرم خواهر زاده جانباز است) جانباز شیمیایی سی درصد هست آیا برای ورود پسرم به مدرسه شاهد امتیاز محسوب میشه.

    1. آیا با متیاز ۱۰۰ می‌شود در مدارس شاهد پایه هفتم قبول شد یا نه و آیا قبلا من در مدرسه شاهد بودم امتیاز دارم یا نه؟

      1. سلام با توجه به امتیاز بندی مدارس شاهد کسب شده شما احتمال قبولی شما وجود دارد.
        خیر تحصیل در مدرسه شاهد در مقطع ابتدایی امیتازی ندارد و فقط معدل شما مهم می باشد.

      2. سلام وقتتون بخیر پسر من هیچ امتیازی براثبت نام شاهد نداره تنهاترین امتیازش کارنامش هست که معدلش ۲۰ ایا شانس ثبت نام داره؟؟

      1. سلام پسر من فقط پدر بزرگش ۶ ماه کارت ایثارگری داره،که میشه۳۰امتیاز ،آیا شانس قبولی داره،؟؟پسر مقطع اول دبستان هست

    1. سلام اگر معدل نهم 19 باشد و یکی از والدین دانش اموز معلم بازنشسته باشد احتمال قبولی وجود دارد؟!

      1. سلام
        بله طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد شما دارای امتیاز می باشید و احتمال قبولی شما نیز بیشتر می شود.

      1. سلام طبق امتیاز بندی مدارس شاهد دارای امتیاز مناسبی می باشید.
        اما به صورت قطعی نمی توان گفت که ئذیرش خواهد شد

      2. سلام وقت بخیر بنده خدمت درمناطق امنیتی شمال غرب را دارم براساس امتیازبندی جدول قید شده دارای1220 امتیاز شاهد میباشم آیا شرایط ثبت نام درپایه هفتم را فرزندم دارد؟

  1. من عموم شهیده و پدربزرگم ۱۰۰ماه جبهه داره الان من با این حساب امتیاز ۱۷۰ کسب میکنم که یعنی هیچی به هیچی

    1. سلام طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد امتیاز کسب شما مناسب می باشد و احتمال پذیرش شما وجود دارد

      1. میخواستم بدونم من معدل کل نهمم شده ۱۹.۸۱ چند درصد احتمال دارد قبول شوم در مدارس شاهد

      1. سلام ببخشید پدرم کارت ایثار گری داره ایا به دخترم تعلق میگیره باکلاس هفتم ایا برا نوه دختری یا پسری فرق دارد

    1. با سلام من پدرم کارت جانبازی بنیاد شهید دارن ولی من تو سامانه برا بچه خودم ک اومدم ثبت نام کنم اون قسمت نده جانباز برا ما صفر زده بود چطوری اینو تو سامانه وارد کنم

        1. سلام من پدرم 288روز و پدر شوهرم280روز جبهه بودند و فرزند سومم هم آبان 1400 بدنیا اومده برای ثبتنام میان پایه دوم ابتدایی پسرم شانسی دارم.
          اولویت چند هستیم

  2. سلام فرزندم نوه ایثارگر هستند برای ثبت نام در مقطع اول ابتدایی امتیاز حساب میشود و امکان پذیرش وجود دارد؟

    1. سلام بله ایشان طبق جدول امیتزا بندی مدارس شاهد دارای ماتیاز هستند و می توانید در مدرسه شاهد فرزندتون رو ثبت نام کنید.

  3. سلام ببخشید اگر بخواهیم از پایه ی پنجم به ششم برویم میتوانیم حداکثر چند تا خوب داشته باشیم.

  4. من پدر بزرگم 25 درصد هس جانباز میخواستم ببینم میخوام برم دهم. شانس قبولی هس؟

    1. سلام
      شما طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد دارای امتیاز هستید و امکان پذیرش دارید

      1. سلام در سامانه پادا برای ثبت امتیاز به مشکل خوردم و امتیاز رو قبول نمیکنه و ثبت با خطا مواجه میشه اگه ممکنه راهنمایی کنید.

        1. سلام طبق جداول امتیاز بندی شاهد امتیازات خود را وارد کنید.
          می توانید برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  5. سلام ۱۰سال در مدرسه شاهد تدریس داشتم و الان بازنشسته شدم آیا این ده سال در ثبت نام فرزندم در مدارس شاهد امتیازی دارد یانه

    1. سلام بله طبق جدول امیتز بندی شاهد می توانید امتیاز خود را مجاسبه کنید.

  6. فرزند من
    نوه خواهر زاده وهمچنین نوه برادرزاده شهید
    واز طرفی هم نوه همسر شهید میباشد اما نوه شهید نیست آیا میتواند در مدرسه شاهد ثبت نام کند؟

    1. سلام
      تمامی دانش آموزان اعم از شاهد و غیرشاهد می توانند در ثبت نام مدارس شاهد شرکت کنند.

  7. سلام درفرم ثبت نام پایه اول برای شهر بیرجند سه مدرسه انتخابی دارد ( 1- مدرسه سمیه شاهد دختران 2- مدرسه شهیده محمودی 3- مدرسه شاهد دختران ) کدام یک را باید انتخاب کنیم ؟

    1. سلام مدرسه نزدیک به محل سکونت خود را اولویت انتخاب خود در ثبت نام امتیاز بندی شاهد قرار دهید.

    2. سلام پسر من فقط پدر بزرگش ۶ ماه کارت ایثارگری داره،که میشه۳۰امتیاز ،آیا شانس قبولی داره،؟؟پسر مقطع اول دبستان هست

  8. سلام
    عمو و دایی من شهید هستند. همینطور عموی همسرم.
    این مورد تاثیری در ثبت نام فرزندم در مدرسه شاهد داره؟
    از طرفی همسرم نظامی هستند و به صورت ماموریتی به سوریه اعزام شدند. اما به صورت ماهانه نبوده
    امکان ثبت نام پسرم هست؟

    1. سلام طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد فقط فرزند و نوه و برادر زاده و خواهر زاده بودن سهمیه اعلام میشود
      و عموی و دایی و … والدین امیتازی برای دانش آموز نخواهد داشت

  9. سلام خسته نباشید با 140 امتیاز که شامل (100 امتیاز جانبازی که 15 درصد میباشد)و 40 ماه جبهه که 40 امتیاز شد میتوانیم در مدرسه اول ابتدایی شاهد ثبت نام کنم؟نوه میباشد

    1. سلام بله طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد شما دارای امتیاز هستید و امکان قبولی شما بالا می باشد.

      1. باسلام
        من معدلم 19.55 شده و معدل کلم 19.98شده
        پدرم هم 17ساله که در آموزشو پرورش کار می کنن
        در مسابقات ورزشی هم یک بار مقام اول منطقه و یک بار هم سوم شدم
        در فرم هدایت تحصیلی هم رشته مورد نظرم را الف آورده ام
        امکان اینکه منو ثبت نام کنن؟

        1. سلام پذیرش در مدارس شاهد بر اساس امتیاز بندی شاهد که دانش آموز کسب می کند انجام میگیرد

      1. سلام من امتیازم 189.97 هست برای پایه هفتم چند درصد شانس قبولی دارم و اگه 15 امتیاز ازش کم بشه چند درصد شانس قبولی دارم

  10. سلام من فرزند جانباز 20 درصد حالت اشتغال هستم و پدرم 24 ماه جبهه بسیجی و 24 ماه جبهه سربازی دارد برای فرزندانم امتیاز مدرسه ابتدایی شاهد محسوب میشود یا نه ؟

    1. سلام در جدول امتیاز بندی مدارس شاهد نوه جانباز و رزمنده نیز دارای سهمیه و امتیاز می باشد.

  11. سلام
    من و همسرم هر دو فرزند جانباز ۵ درصد هستیم و برای دخترم در سایت ثبت نام شاهد ، ۲۰۰ امتیاز لحاظ شده برای ثبت نام کلاس اول، احتمال پذیرش داریم؟

    1. سلام بله امکان قبولی در ثبت نام شاهد هرچقدر امیتاز بالاتری داشته باشید بیشتر می باشد

  12. ۲۰۰ امتیاز در سایت ثبت نام برای کلاس اول ثبت شده
    چن درصد احتمال داره ثبت نام قطعی بشه؟

  13. سلام
    من پسرم را می خواهم به ورودی پایه هفتم ثبت نام کنم پسرم جز سی ام قرآن را حفظ است و معدل اش از پایه اول تا ششم خیلی خوب است و دو تا گواهی حفظ منطقه ای دارد.
    آیا شانس قبول شدنش کمتر است یا بیشتر ؟؟

    1. سلام
      طببق امتیاز بندی مدارس شاهد فرزند شما دارای امتیاز می باشد.
      و هرچه امتیاز بالاتر باشد شانس قبولی نیز بیشتر می شود.

    1. سلام
      حداقل امیتاز مدارس شاهد مشخص نیست. بسته به دانش آموزانی می باشد که در آن سال اقدام به نام نویسی می کنند.

  14. سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم میخواستم بدونم اگه نمره کارنامه مون بالا باشه و هیچ امتیازی جزء کارنامه نداشته باشیم باز میتونیم ثبت نام کنیم ؟

    1. سلام برای ثبت نام مدارس شاهد نیازی به داشتن یا نداشتن امیتاز نمی باشد و دانش آموزانی که امیتاز ندارند نیز می تواند ثبت نام کنند.

    1. سلام با توجه به اطلاعیه های جدید ثبت نام میان ئایه مدارس شاهد نیز به صورت اینترنتی می باشد
      در زمان ثبت نام امتیاز بندی شاهد خود را درج کنید.

  15. سلام من عموم ۲۸ ماه خدمت جبهه و پدرم ۳ ماه خدمت دارن میتونم دهم تو مدارس شاهد ثبت نام کنم؟

  16. عموی من دو سال و یک ماه در مناطق جنگی بوده و کارت ایثارگری هم داره من میتونم از کارتش برای ورود به دبیرستان شاهد استفاده کنم؟

  17. سلام من قبلا کلاس هفتم مدرسه شاهد بودم
    بعد دوتا مدرک استانی دارم ورزشی
    و معدل پایانی نهمم 17/39
    نوبت دوم 19/17
    کل 18/95
    بعد مقام سرود دارم که منطقه ایه و سوم شدم
    به نظرتون ثبت نام میشم

  18. من کارت ایثارگری عموی پدرم دارم
    تو سایت زدم عموی خودم
    بنظرتون استعلام میگیرن؟

  19. سلام من پدرم 6ماه جبهه داره و خودم هم معدلم 20 و هدایت تحصیلی الف هستم احتمال قبول در مدارس شاهد دارم؟

  20. سلام ببخشید من با امتیاز ۸۴۳ امکان قبولی در شاهد رو دارم؟برای پایه دهم رشته ریاضی فیزیک

  21. سلام مدیر مدرسه ابتدایی شاهد بدون نظر اولیا دانش آموز کلاس اول را کلاس بندی کرده و اولیای دانش آموز می خواهند کلاس و معلمش را عوض کنند. ولی مدیر مدرسه موافقت نمی کند.آیا امتیاز بندی شاهد در انتخاب کلاس و معلم نقش و تاثیر دارد؟ لطفا راهنمایی کنید. امتیاز 2000

  22. سلام عموی من جانباز ۲۵ درصد است پدرم هم کارت بهزیستی داره
    میتونم تو دبیرستان پسرانه شاهد ثبت نام کنم؟؟

    1. سلام طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد شما دارای امتیاز می باشد و می توانید در این مدارس ثبت نام کنید.

  23. سلام خوب هستین پدر بزرگ من کارت ایثار گری دارد ۸ یا ۹ ماه در جبهه را دارد به من چقدر امتیاز تعلق می‌گیرد

    1. سلما طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد که در متن قرار داده شده می توانید امتیاز کسب شده خود را محاسبه کنید.

  24. سلام
    ببخشید برای ثبت نام مدارس شاهد باید کلا چند امتیاز رو کسب کرده باشیم؟ (از ششم به هفتم)

  25. سلام.عموی فرزندم جانباز ۴۵درصد هستن.برای ثبت نام پایه هفتم برای فرزندم امتیازی تعلق میگیره؟

  26. من نوه جانباز ۵ درصد هستم معدل درسم هم ۱۹٫۸۶ بود ترم اول من میتونم پایه دهم ثبت نام کنم در شاهد یا نه ؟

  27. سلام دخترم نوه جانباز ۲۵% هست و امسال کلاس اول میخوام ثبت نام کنم آیا شانس قبولی در مدرسه شاهد رو داره؟

    1. سلام وقت بخیر بنده خدمت درمناطق امنیتی شمال غرب را دارم براساس امتیازبندی جدول قید شده دارای1220امتیازمیباشم آیا شرایط ثبت نام درپایه هفتم را فرزندم دارد؟

  28. سلام ببخشید دخترم امسال کلاس اول می ره.میخواستم بدونم حکم قهرمانی استانی و کشوری ک زیر نظر آموزش پرورش نباشه قابل قبول هست؟حکم قهرمانی مسابقات کاراته داره.همینطور پدر خودم هشت ماه ماه رزمندگی دارن.با این امتیازها میتونه وارد مدرسه شاهد بشه؟

    1. سلام فرزند شما طبق جدول امتیاز بندی شاهد دارای امتیاز نسبتا خوبی می باشد اما دلیل بر ئذیرش قطعی وی نمی باشد.
      توصیه میکنیم برای بررسی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  29. با سلام و احترام
    آیا نوه دختری یا پسری بودن جانباز یا رزمنده تفاوت دارد یا برای هر دو امتیاز محسوب می شود؟

    1. سلام طبق امیتاز بندی شاهد به همه نوه ها یک امیتاز مساوی تعلق خواهد گرفت

  30. سلام پسر من نوه ایثارگر هست و فقط کارت ایثارگر و کارت جبهه دارن پروندشون رو از زمان قدیم پیدا نکردن چطوری باید امتیازش رو محاسبه کنم؟مدت حضورشون در جبهه یک سال و نه ماه هست چیه کارت دیگه برای ایثارگری دارن که مدت زمان حضورشون رو ۶۴۱روز زده ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. سلام طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد امتیاز فرزند خود را می توانید محاسبه نمایید.

  31. سلام دخترم کلاس اول میخواد بره
    من پدرم جانباز ۲۵% هستن که ۵۰ امتیاز شد و ۱۶ماه جبهه هم دارند که ۸۰ امتیاز جمعا ۱۳۰ امتیاز داره دخترم مدرسه شاهد قبول میشه!؟
    کی ثبت نام مدارس شاهد تهران آغاز میشه؟

    1. سلام طبق امتیاز بندی مدارس شاهد فرزند شما امتیاز خوبی را کسب می کند و احتمال قبولی بالایی را دارد.

  32. سلام ببخشید یه سوالی داشتم اگر خودم بسیجی فعال باشم و مدرکی هم بابت اون داشته باشم آیا میتونم در مدارس شاهد ثبت نام کنم؟

    1. سلام در لیست امتیاز بندی مدارس شاهد امتیازی برای بسیجی بودن تعریف نشده است. در صورت نداشتن امتیاز هم می توانید نام نویسی کنید.

  33. سلام.پسرم برادرزاده شهید و نوه رزمنده و سپاهی هست،پدرش هم بسیجی فعال هستن ولی امروز موقع پیش ثبت نام،کودکی نداشتم که درج کنم و امتیاز صفر برامون اومد، آیا میتونم مجدد وارد بشم ویرایش کنم؟مدارک الان باید آماده کنم یعنی قبل پیش ثبت نام؟که بتونم بار گزاری کنم موقع ثبت نام.ممنون میشم توضیح بدین

  34. سلام امتیاز پسر من برای مقطع ابتدایی پایه اول ۱۱۲ هست، آیا امکان قبولی ایشان در مدرسه شاهد هست؟

  35. سلام با نمره‌ی ۳۴۵ امتیاز بندی شاهد احتمال قبولی هست و اگه پدر و مادر شاغل مدارس عادی باشند نمره ای دارد

  36. سلام ببخشین پدر من نظامی هست در مناطق عملیاتی حضور داشته و همچنین من امسال در مسابقات قرانی مقام سوم استان را کسب کردم ایا من شانس قبولی دارم

  37. سلام دختر من فرزند جانباز هست تا ۲۵ درصد و پایه ششم همه درساش خوب شده میخوام ببینم شانس قبولی داره

  38. سلام وقت بخیر ببخشید پسر من ۱۸۶امتیاز نوه رزمنده داره درصد قبولیش تو مدرسه شاهد چقدر هستش

  39. سلام پدرم ایثار گره دوماه جبهه رفته ایا میتونم مدرسه شاهد ثبت نام کنم؟؟؟؟
    واینکه پدرم باز نشسته بیت الرهبری هستش ایا امتیاز محسوب میشع؟

  40. سلام.پدرم جانباز ۱۰ درصد در نیروی انتظامی هست و مدارک جهت تشکیل پرونده در بنیاد شهید تشکیل و تاکنون کد اختصاص نیافته،آیا امکان ثبت نام دارم؟

  41. فرزند بااستعدادی دارم که با معدل ۲۰فبول شده ولی هیچ سابقه ایثارگری در پدر با پدرجدمون نداریم.پدرش نظامی هست .خودم هم کارمند رسمی وزارت بهداشت.آیا امکان ثبت نام در مدرسه شاهد را داریم یا کلا فکرش رو از سرمون بیرون کنیم؟

  42. باسلام من دخترم نوه رزمنده ایثارمیباشد ب مدت ۲۶ماه میباشد ایا امکان قبولی در پایه اول ابتدای شاهد هست؟

  43. سلام آیا عرزند جانباز ۱۵درصد که ۳۴۰۰ امتیاز داره با دونمره خوب می تونه در مدرسه شاهد برای هفتم قبول بشه؟

  44. سلام ببخشید من اگه هیچ یک از این امتیاز ها رو نداشته باشم و فقط شرایط معدل رو دارم و خالم هم فرهنگی هست ممکنه پذیرش بشم؟

  45. سلام من دخترم رو میخوام مدرسه شاهد ثبت نام کنم نوه رزمنده هست و خودم هم زمان خدمت در منطقه صفر مرزی طلاییه خدمت کردم 20ماه آیا خدمت من محاسبه میشود

  46. سلام وقت بخیر بنده خدمت درمناطق امنیتی شمال غرب را دارم براساس امتیازبندی جدول قید شده دارای1220امتیازمیباشم آیا شرایط ثبت نام درپایه هفتم را فرزندم دارد؟

      1. باسلام واحترام من دخترم راپیش ثبت نام شاهد کردم برای پایه دهم معدلش ۱۹/۶۷شده هفتم وهشتم ۲۰
        شرایط علمی هم دارد
        در انتظار تایید مدیر یعنی ثبت نامش می کنند درشاهد
        خیلی نگرانم

  47. سلام من میخوام برای پایه نهم شاهد ثبت نام کنم و امتیازم هم یه عمو دارم که جانباز ۲۵٪ هستن و خودم هم دو رتبه منطقه ای در مسابقات قرانی دارم و اینکه معدلم هم در هر دونوبت ۲۰ بوده ایا بعد از اینکه تو سایت پیش ثبت نام انجام دادم شانس پذیرش دارم؟

  48. سلام.بنده بمدت۶ماه کارت ایثارگری جدید دارم .دوتانوه پسری دارم که میخواهنددبستان شاهدثبت نام کنند.ازطرفی،پسرم که پدربچه هاست دوماهی است صاحب فرزندسوم شده. ضمنا پدربزرگ مادری بچه هاهم دارای کارت ایثارجدیدهستند.آیاکل امتیاز این سه موردجمع ومحاسبه شده یا یک و یادومورد آنها محاسبه میشود؟ممنون میشم واضح راهنمایی بفرمایید.سپاس

    1. سلام خسته نباشید با امتیاز 549میشود در مدارس شاهد رشته های نظری مثل علوم تجربی قبول شد

  49. سلام عرض ادب ببخشید دانش آموزی که معدلش نوزده و هشتاد ۱۹/80 باشه و فرزند یک شخص عادی باشه میتونه ثبت نام کنه در مدرسه شاهد ممنون

  50. سلام وقت بخیر
    من معدل پایانی نهمم ١٩ و ٨٨ است
    و رشته ی مورد نظرم (علوم تجربی) الف خورده
    وقتی پیش ثبت نام انجام دادم امتیازم ١٧۴٣.٣۴ شده
    اما نوشته شده شرایط علمی ندارد،یعنی چه؟!

  51. سلام وقتتون بخیر
    من هنگام ثبت نام با هدایت تحصیلی و معدل کارنامه امتیاز ۸۴۴ ثبت شد
    پایه دهم هستم. امکان قبول شدن وجود داره؟

  52. باسلام واحترام من دخترم راپیش ثبت نام شاهد کردم برای پایه دهم معدلش ۱۹/۶۷شده هفتم وهشتم ۲۰
    شرایط علمی هم دارد
    در انتظار تایید مدیر یعنی ثبت نامش می کنند درشاهد
    خیلی نگرانم

  53. سلام امتیاز من برای مدرسه شاهد 839 است آیا امکان دارد که در مدرسه شاهد قبول شوم؟ پایه دهم ؟

  54. با عرض سلام دختر بنده نوه شهید و نوه جانباز ۲۵ درصد هستن و با معدل ۱۹ امتیازاتش شد ۱۸۵۰ امتیاز
    و در رشته علوم انسانی اولویت ب رو اوردن ایا ایشون میتونن در مدرسه شاهد درس بخونن
    چون من همه مدارک دادم به مدرسه گفتن ما کاری به امتیازات نداریم فقط بر حسب اولویت بر میداریم یعنی فقط الف برمیدارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره