مدارسمدارس خاص

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای دانش آموزانی که ثبت‌نام اینترنتی خود را از طریق سایت my.medu.ir انجام داده اند اما قصد ویرایش آن ها را دارند، امکان پذیر می باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را در زمان نام نویسی اینترنتی به درستی در سامانه مربوطه وارد کنند. دانش آموزانی که بعد از تکمیل مراحل نام نویسی متوجه می شوند برخی اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اند، می توانند مجدد وارد سایت شده و اطلاعات خود را تصحیح کنند. در ادامه این مطلب به زمان و نحوه ویرایش ثبت نام شاهد 1403 – 1404 پرداخته ایم.

 

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

آنچه در ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد در سامانه my.medu.ir اهمیت دارد، این است که متقاضیان اطلاعات خود را به درستی در سامانه وارد کنند. چنانچه دانش آموزان پس از تکمیل کردن اطلاعات خود متوجه شوند که برخی اطلاعات را به اشتباه وارد کرده اند، بایستی قبل از اتمام مهلت نام نویسی اینترنتی مدارس شاهد، نسبت به ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اقدام نمایند. برای ورود به سایت پادا کلیک کنید.

توصیه می شود به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه، متقاضیان دفترچه راهنمای مدارس شاهد را به دقت مطالعه کنند و پس از اطلاع از نحوه امتیاز بندی، مدارک لازم و … اقدام به ثبت‌نام کنند. بهتر است دانش آموزان و اولیای گرامی آن ها پس از تکمیل اطلاعات نیز چندین بار فرم تقاضانامه اینترنتی را بررسی کنند و در صورتی که اشتباهی در آن وجود داشت، ویرایش ثبت نام شاهد  انجام دهند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ 

 

زمان ویرایش ثبت نام شاهد 1403 – 1404

همزمان با شروع مهلت ثبت‌نام مدارس و قبل از اتمام مهلت نام نویسی، متقاضیان می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام مدارس شاهد خود اقدام کنند. دانش آموزی که پس از ثبت‌نام متوجه شود موردی را در فرم تقاضانامه اینترنتی به اشتباه وارد کرده است، مجاز به ویرایش فرم ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ قبل از اتمام مهلت نام نویسی خواهد بود. در ادامه به زمان اصلاح اطلاعات اشاره کرده ایم.

پایه تحصیلی زمان ویرایش ثبت نام مدارس شاهد
اول ابتدایی خرداد ماه ۱۴۰۳
پایه هفتم دوره اول متوسطه تیر ماه ۱۴۰۳
پایه دهم دوره دوم متوسطه مرداد ماه ۱۴۰۳
میان پایه مرداد ماه ۱۴۰۳

به محض اعلام زمان ثبت‌نام اینترنتی در سامانه my.medu.ir و به دنبال آن مشخص شدن زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 جدول فوق را بروزرسانی کرده و زمان دقیق ویرایش برای هر پایه تحصیلی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

تمدید مهلت ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴

به طور معمول مهلت ثبت نام مدارس شاهد تمدید می‌شود تا دانش آموزان متاخر که به هر دلیلی موفق به نام نویسی در مهلت اصلی نشده اند، امکان ثبت نام را داشته باشند. در بازه زمانی که مهلت ثبت نام تمدید می‌شود نیز همچنان امکان ویرایش ثبت نام مدارس شاهد وجود دارد و داوطلبانی که قبلا نام نویسی کرده اند، می‌توانند اطلاعات خود را اصلاح نمایند. اما پس از پایان این مهلت دیگر امکان نام نویسی و ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت و فرم ثبت نام دانش آموز با اطلاعات اشتباه باطل خواهد شد. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در سال های گذشته که ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا انجام می شد، تصحیح اطلاعات ثبت نامی نیز از طریق سایت پادا امکان پذیر بود. با توجه به اینکه از سال گذشته متقاضیان باید جهت ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به سایت مای مدیو به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنند، ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 نیز از طریق این سامانه امکان پذیراست. در ادامه این مطلب به نحوه تصحیح اطلاعات در مقاطع تحصیلی مختلف پرداخته ایم.

✅ مراجعه به سایت ثبت نام my.medu.ir 

✅ درج کدملی و سریال شناسنامه دانش آموز

✅ انتخاب گزینه مدارس شاهد

✅ بررسی فرم نام نویسی پر شده و ویرایش ثبت نام شاهد در صورت نیاز

✅ تایید مجدد و دریافت کد پیگیری

 

راهنما تصویری

دسترسی به فرم ویرایش ثبت نام شاهد مشابه نحوه ثبت نام آن می باشد که در ادامه به صورت گام به گام مراحل آن را ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را در کادر وارد نمایید. 

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد

3️⃣ در این مرحله ویرایش ثبت نام شاهد 1403 – 1404 صورت نداشتن نام کاربری و رمز عبور بر روی گزینه ورود از طریق دولت کلیک کنید.

4️⃣ شماره تلفن همراهی که ثبت نام قبلا انجام داده اید وارد کنید.

دولت من

5️⃣ کد یکبار مصرف پیامک شده را وارد کنید.

ویرایش ثبت نام شاهد

6️⃣ بر روی گزینه ثبت نام مدارس شاهد کلیک نمایید. 

7️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، فرم تقاضانامه اینترنتی نمایش داده می شود که داوطلب می تواند ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را انجام دهد و در نهایت بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نماید.

 

مشاوره یرایش ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از آن جایی که ثبت نام مقاطع اصلی شامل پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام شاهد انجام می شود، متقاضیان و همچنین اولیای آن ها باید دقت داشته باشند که در زمان ثبت نام اینترنتی، اطلاعات خواسته شده را به دقت تکمیل کنند تا اشتباهی در این مسیر رخ ندهد.

توصیه می شود که پس از تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی، متقاضیان چندین بار فرم مربوطه را بررسی کنند تا اگر خطایی رخ داده است و اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده اند، ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را انجام دهند. لازم است اشاره کنیم در صورتی که متقاضیان تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام مدارس شاهد اطلاعات خود را ویرایش نکنند، پس از این بازه زمانی نیز فرصت مجددی برای اصلاح اطلاعات وجود نخواهد داشت و فرم تقاضانامه ای که اطلاعات آن اشتباه درج شده است، باطل خواهد شد.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ویرایش ثبت نام شاهد برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا متقاضیان می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 اقدام کنند؟

    بله، تمامی متقاضیان مجاز هستند قبل از اتمام ثبت نام، اگر قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند، اقدام نمایند.

  2. ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق چه سایتی چه امکان پذیر است؟

    ویرایش ثبت نام شاهد از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” امکان پذیر است.

  3. نحوه تصحیح ثبت نام مدارس شاهد به چه صورت است؟

    در متن مقاله فوق به نحوه ویرایش اطلاعات اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض خسته نباشید، ببخشید من دخترم رو واسه مدرسه شاهد ثبت نام کردم، اما مدت منطقه عملیاتی من رو همسرم اشتباها بجای ۲۴۰ ماه زده یکماه، با توجه به اتمام ویرایش ثبت نام چطور میشه این اصلاحیه رو انجام داد، ممنونم

  2. با سلام و عرض خسته نباشید من با امتیاز 175 که میخوام برای مدرسه شاهد ثبت نام کنم در سال 1402 ایا شانس قبولی دارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره