مدارسمدارس خاص

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تمامی شرایط و ضوابط مورد نیاز برای حضور در این مدارس را شامل می‌شود و در سایت آموزش و پرورش قابل دریافت است. داوطلبان پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم و میان پایه می‌توانند ثبت‌نام کنند. به طور کلی شما می‌توانید با مطالعه دفترچه‌ی راهنما تمام اطلاعات مورد نیاز برای ورود به مدرسه شاهد مطلع شوید. در این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 را قرار داده‌ایم. اگر ابهامی برای‌تان وجود دارد، حتما با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هرساله آموزش و پرورش و سازمان کل امور ایثارگران و شهدا دفترچه‌ای که شامل تمامی شرایط و مدارک و نحوه امتیازبندی پذیرش دانش آموزان، را در قالب دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر می‌کند. دانش آموزان و والدین پیش از نام نویسی باید به صورت کامل دفترچه‌ی راهنما را مطالعه و از شرایط لازم برای پذیرش آگاهی یابند.

در قسمت دیگر دفترچه ثبت نام شاهد 1403 – 1404 جدول امتیازبندی برای دانش آموزان‌شاهد و غیرشاهد قرار گرفته است. همانگونه که می‌دانیم ثبت‌نام بر اساس امتیاز بندی می باشد و هر دانش آموزی که امتیاز بیشتر کسب مرده و ادامه تحصیل دهد. شما دانش آموزان و والدین گرامی برای محاسبه امتیاز کسب شده خود می تواندی مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد سالانه مطابق به مقررات و شرایط جدید و به روز منتشر می‌شود. درحال حاضر دفترچه‌ی راهنما منتشر نشده است؛ به محض انتشار از طریق لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

توجه داشته باشید تمامی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی (حتی میان پایه) ثبت‌نام خود را از طریق سایت مدارس شاهد البته در بازه زمانی متفاوت انجام دهند. از سال گذشته ثبت‌نام میان پایه نیز به صورت اینترنتی می‌باشد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه مورد نظر نمی باشد.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان انتشار دفترچه راهنما مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 بستگی به زمان ثبت‌نام دارد. دفترچه‌ی راهنما برای پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت مشترک تنظیم و ارائه می‌شود. به طور معمول دفترچه‌ی راهنما دو یا سه روز قبل از آغاز ثبت‌نام شاهد منتشر می‌شود. 

پیش بینی می شود دفترچه راهنما مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در خرداد ماه منتشر خواهد شد.

 

ضوابط و شرایط ثبت نام

علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط قبول شوند. شرایط ثبت‌نام برای تمام پایه‌های تحصیلی و برای تمام دانش آموزان شاهد و غیرشاهد مشترک در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ذکر شده و به شرح زیر است:

✅دارا بودن صلاحیت فردی و اخلاقی

✅رعایت شئونات و پوشش مناسب با سن و سال دانش آموزان

✅پایبندی خانواده دانش آموز به شئونات و ارزش‌های دینی

✅رعایت مقررات و آیین نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی

✅سکونت و اسکان در محدوده برای متقاضیان

دانش آموزان علاوه بر شرایط عمومی باید دارای شرایط علمی خاصی نیز باشند که برای اطلاع از آن ها توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

زمانبندی مراحل ثبت‌نام

در دفترچه ثبت نام شاهد 1403 – 1404 یک بخش کاربردی وجود دارد و آن زمان ثبت نام مدارس شاهد است. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این بخش از زمان دقیق اجرای هریک از مراحل ثبت‌نام مارس شاهد آگاه شوند. در ادامه جدول زمانبندی مراحل ثبت‌نام ارائه شده است.

مراحل ثبت نام اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
زمان ثبت نام اوایل خرداد اوایل تیر اوایل تیر
اعلام نتایج غیر قطعی از طریق سایت و ارسال پیامک نبمه دوم خرداد نبمه دوم تیر نبمه دوم تیر
بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت نام و تأیید در سامانه سجا نبمه دوم خرداد نبمه دوم تیر نبمه دوم تیر
تایید مدارک ثبت نام از سوی منطقه و اعلام نتایج قطعی اواخر خرداد اواخر تیر نیمه اول مرداد

 

جدول امتیازبندی شاهد

نحوه امتیازبندی دانش آموزان شاهد و غیرشاهد در قالب یک جدول تنظیم شده و در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ قرار داده شده است. داوطلبان با مراجعه به این جدول می‌توانند مطابق با وضعیت خود از امتیازی که کسب می‌کنند آگاه شوند. 

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون نحوه محاسبه امتیاز بندی و نحوه نام‌نویسی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

بخوانید: راهنما ثبت نام شاهد

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شامل چه مواردی می باشد؟

    شامل جدولی زمانی ثبت نام، شرایط و جدول امتیازبندی دانش آموزان می باشد.

  2. دفترچه راهنما را چگونه می توان دانلود و مطالعه کرد؟

    در متن مقاله لینک مستقیم دانلود دفترچه راهنما ثبت‌نام را قرار داده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره