دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از سوالات پرتکرار و بسیار مهم داوطلبان دانشگاه آزاد می‌باشد. داوطلبان برای دریافت نتیجه ثبت‌نام خود باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی ssp.iau.ir مراجعه کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و نتیجه هر ثبت‌نام در بازه زمانی چند هفته پس از پایان مهلت نام نوییسی منتشر می شود. در ادامه مقاله به بررسی نحوه و زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 در تمامی مقاطع اعلام شد. داوطلبان گرامی با مشاهده نتیجه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود مستقیم به سایت اعلام نتایچ

داوطلبان پذیرفته شده در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت آموزشیار باید ثبت نام خود را نهایی کنند. برای مشاهده راهنما و دانلود فرم های لازم ثبت نام مقاله زیر را مطالعه نمایید. البته شما می توانید جهت انجام کامل فرآیند ثبت نام با مشاوران دانتل کو تماس بگیرید.

حتما بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد، دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون آزمون می‌کند. داوطلبانی که فرآیند ثبت نام خود را به پایان رسانده اند و به دنبال این هستند که از نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مطلع شوند، بایستی که از زمان اعلام نتایج در این دانشگاه ها مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نمیسال مقطع تحصیلی زمان اعلام نتایج
نیمسال اول کاردانی پیوسته 10 مهر ۱۴۰۲
کاردانی ناپیوسته 14 مهر
کارشناسی پیوسته 14 مهر
کارشناسی ناپیوسته 8 مهر ۱۴۰۲
نیمسال دوم کاردانی پیوسته 8 اسفند 1402
کاردانی ناپیوسته
کارشناسی پیوسته
کارشناسی ناپیوسته

پس از اینکه مهلت مقرر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به پایان برسد، داوطلبان منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ خواهند بود.

دانشگاه ازاد پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، مدارک و سوابق تحصیلی متقاضیانی که موفق به ثبت نام در سامانه شده اند را بررسی می نماید. یکی از فاکتور های مهم در قبولی داوطلبان معدل مقطع قبلی‌شان با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضایشان می باشد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج می توانید کانال دانتل کو را در تلگرام دنبال نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا پس از یک الی دو هفته پس از پایان مهلت نام نویسی از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. داوطلبان با داشتن کدرهگیری ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند جواب ثبت‌نام را مشاهده کنند. در ادامه زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را به تفکیک نیمسال تحصیلی قرار داده ایم.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در مقطع  کاردانی پیوسته 10 مهر و کارشناسی ناپیوسته 8 مهر و مقاطع دیگر در 14 مهر می باشد.

 

زمان اعلام نتایج مهر ماه

ثبت‌نام ورودی نیمسال اول در مرداد ماه آغاز و تا اواسط شهریور ماه ادامه داشت. داوطلبانی که در این بازه زمانی نام نویسی خود را انجام داده اند، می توانند نتیجه ثبت‌نام که پیش بینی می شود در مهر ماه باشد را مشاهده کنند.

به محض دریافت اطلاعیه جدید از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، زمان دقیق اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی مختلف را در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

 

زمان اعلام نتایج بهمن ماه

دانشگاه آزاد، علاوه بر نیمسال اول تحصیلی در ورودی بهمن ماه نیز دانشجو پذیرش می‌کند که در واقع این پذیرش به منظور تکمیل ظرفیت مرحله اول و نیمسال مهرماه انجام می شود. شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ورودی بهمن ماه همانند شرایط ثبت نام ورودی مهرماه است.

نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع در 8 اسفند 1402 می باشد

ثبت نام نیمسال دوم نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org انجام می شود و داوطلبان برای دریافت نتایج بدون کنکور آزاد که معمولا در دی ماه می باشد باید به این سامانه مراجعه کرده و نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد را دریافت کنند.

 

راهنما دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان، قبول شدن و یا عدم پذیرش داوطلبان در رشته انتخابی‌شان را در مرحله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 مشخص می کند. داوطلبان با توجه به اینکه اعلام نتیجه اینترنتی و یا حضوری است می توانند نتیجه نهایی خود را دریافت کنند.

نحوه اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1402 در نیمسال اول و نمیسال دوم، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد می باشد.

 

راهنما تصویری

داوطلبان برای نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه ۱۴۰۲ بایستی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند و  طبق مراحل زیر پیش بروند تا نتیجه خود را رویت کنند.

برای ورود ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

1️⃣ با وارد شدن به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، در صورتی که نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شده باشد، لینک اعلام نتایج چهار مقطع تحصیلی فعال خواهد بود که شما باید بر روی مقطعی که در آن ثبت نام کرده اید کلیک کنید.

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

2️⃣ پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج بدون کنکور آزاد ۱۴۰۲ وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعاتتان را که شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی می‌باشد را درج نمایید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

3️⃣ با درج اطلاعات، کارنامه برای شما نمایش داده می‌شود.

✅ داوطلبانی که طبق کارنامه در یکی از رشته‌های انتخابی خود پذیرفته شده اند، می‌بایست در صورت علاقه مندی به رشته قبولی و تمایل برای ادامه تحصیل در مهلت تعیین شده به سایت آموزشیار مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنند. برای مشاهده مقاله راهنما کامل ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشگاه ازاد کلیک کنید.

❌ چنانچه در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند، باید منتظر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه باشند تا مجدد ثبت نام خود را در این نیمسال انجام دهند.

 

اعتراض به نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در صورتی که پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به آن اعتراض دارید، می توانید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید. به طور معمولا زمان اعتراض از روز بعد اعلام نتایج شروع می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت azmoon.org و ورود به بخش ارتباط با ما اعتراض خود را وارد کنید. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید، باید ابتدا در سامانه ثبت نام کرده و سپس اقدام به ثبت اعتراض کنید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد داوطلبان پذیرفته شده بایستی به سایت آموزشیار مراجعه کرده و ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. پس از ثبت نام در این سامانه دانشجویان باید به طبق جدول زمان بندی به صورت حضوری به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و مدارک را تحویل واحد آموزش دهند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد. 

✅اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی آن

✅عکس پرسنلی گرفته شده در سال جدید

✅آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات

✅کارنامه مقطع قبلی

✅مدرک مربوط به نظام وظیفه برای آقایان

 

مشاوره نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد  ۱۴۰۲

نکته ای که پیرامون دانشگاه های آزاد وجود دارد، این است که این دانشگاه به صورت شهریه پرداز اداره می شود و میزان شهریه برای داوطلبان باآزمون و بدون آزمون در یک رشته تفاوتی ندارد. بنابراین بهتر است متقاضیان پیش از هر اقدامی ابتدا از میزان شهریه در دانشگاه مدنظر خود مطلع شوند و سپس تصمیم بگیرند تا در طول تحصیل مشکلات مالی مشکلی برای آنان به وجود نیاورد. شما متقاضیان گرامی دانشگاه آزاد می توانید برای اطلاع از شهریه رشته های مختلف در واحد های متفاوت دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید.

داوطلبان پذیرفته شده باید پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهلت تعیین شده به سایت آموزشیار جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده به منزله انصراف وی از دوره پذیرفته شده می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

    نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا برای ترم مهر ماه در شهریور و نتایج ترم بهمن در اواخر دی ماه اعلام می شود.

  2. متقاضیان از چه طریقی می توانند از نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند؟

    تمامی متقاضیان می توانند نتایج را از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net دریافت کنند.

  3. نحوه دریافت نتیجه از طریق سایت دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

    در متن مقاله به این موضوع اشاره کردیم که چنانچه نتایج به صورت اینترنتی و یا حضوری اعلام گردد، چگونه می توان نسبت به دریافت نتایج اقدام کرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره