بدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگرداندانشگاه های بدون آزمون

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای  سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد. هر ساله در مقطع کاردانی فنی دانشجویان زیادی به دو روش با آزمون و بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) پذیرش می‌شوند. داوطلبان کنکور کاردانی باید در زمان مشخص به سایت سنجش مراجعه کرده و ثبت نام نمایند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد ثبت نام کنکور و بروز مشکلات در این روند برای برخی از داوطلبان در این مطلب به بررسی کامل سایت سنجش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای و نحوه ثبت نام پرداخته‌ایم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

سازمان سنجش مجری برگزاری تمامی آزمون های علمی همچون سراسری، کارشناسی ارشد، کاردانی به کارشناسی و فنی حرفه‌ای در مقاطع مختلف می‌باشد. داوطلبان برای نام نویسی به سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی سنجش مراجعه کرده و با تکمیل فرم ثبت نام، نام نویسی خود برای کنکور را تکمیل نمایند. داوطلبان واجد شرایط باید مدارک خود را به طور کامل آماده کرده و از طریق آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش کاردانی فنی حرفه ای شده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در سال 1402 ثبت نام کنکور کاردانی فنی از 18 تیر شروع شده و تا 25 تیر ادامه خواهد داشت.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی بازه زمانی مشخصی دارد که هر سال طبق اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود. ثبت نام بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای هر سال همزمان با هم شروع می‌شوند و لینک دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در همین زمان فعال می‌شود. به محض انتشار لینک ثبت نام کاردانی فنی 1402 این مطلب بروزرسانی شده و لینک در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

 

مراحل ثبت نام در سایت سنجش کنکور کاردانی فنی حرفه ای

برای ثبت‌نام باید در زمان مشخص وارد سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای یعنی سایت سنجش شده و مراحلی را به ترتیب انجام دهید تا نام‌نویسی شما به طور کامل انجام شود. نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی 1402 به شرح زیر می‌باشد.

✅به سایت سنجش ثبت نام کنکور کاردانی مراجعه کنید

✅خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه آن

✅وارد کردن اطلاعات در فرم ثبت نام

✅وارد کردن کدرشته محل های انتخابی به ترتیب اولیت بندی

✅دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

 

راهنمای تصویری سایت ثبت نام کاردانی سنجش snajesh.org

همانطور که در بالا گفته شد سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای سنجش می‌باشد و داوطلبان باید از طریق این سایت فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایند. به منظور سهولت کار شما متقاضیان گرامی راهنمای تصویری در سایت کنکور کاردانی فنی را آورده‌ایم.

1️⃣ آدرس sanjesh.org را در مرورگر جستجو کرده و گزینه سازمان سنجش آموزش کشور را انتخاب نمایید.

سنجش

2️⃣ در پایین صفحه سایت سنجش کاردانی فنی حرفه ای گزینه کاردانی فنی حرفه ای را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام کنکور کادانی فنی حرفه ای

3️⃣ از قسمت ثبت نام لینک “ خرید سریال ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال ۱۴۰۲ ” را انتخاب کنید.

ثبت نام

4️⃣ با توجه به ثبت نام مورد نظر خود یکی از گزینه‌های سریال اعتباری بدون آزمون و یا با آزمون را انتخاب کنید.

5️⃣ اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و درگاه پرداخت را انتخاب کنید و تایید و ادامه را بزنید.

سایت سنجش نام کادانی فنی

6️⃣ در صورت اطمینان از درستی اطلاعات تیک پایین صفحه سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی سنجش را انتخاب کرده و بر روی گزینه ادامه روند پرداخت کلیک کنید. توجه داشته باشید حتما شماره پیگیری پرداخت را یادداشت کنید.

سایت ثبت نام کنکور کادانی فنی حرفه ای

7️⃣ در این مرحله اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

سایت سنجش نام کادانی فنی

8️⃣ به صفحه ثبت نام برگشته و گزینه سیستم ثبت نام آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال ۱۴۰۲ را انتخاب کنید.

سایت سنجش ثبت نام کنکور کادانی فنی حرفه ای

9️⃣ شماره سریال کارت خریداری شده را وارد کرده و تایید را بزنید.

 

1️⃣0️⃣ فرم ثبت نام را تکمیل کرده و کد رهگیری را نیز دریافت نمایید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام

در هنگام مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای داوطلبان باید اطلاعاتی را وارد کرده و مدارکی را بارگزاری نمایند. این مدارک به شرح زیر می‌باشند.

  • عکس داوطلب به صورت اسکن شده (به صورت 4*3 با فرمت jpg و حجم 70 کیلوبایت، در ابعاد 300×2000 الی 400×3000، شفاف و بدون مهر و هرگونه لکه یا جای منگنه، با پس زمینه سفید و حجاب کامل برای خانم‌ها. عکس باید جدید و مربوط به یکسال گذشته باشد)
  • کارت اعتباری ثبت نام
  • مدارک مربوط به خدمت وطیفه برای آقایان
  • کد پیگری برای متقاضیان سهمیه
  • کد ۱۳رقمی برای اتباع غیرایرانی
  • کد رایانه ای دیپلم

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

داوطلبان برای شرکت در آزمون باید حتما کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و با خود به همراه داشته باشند. بدون کارت ورود به جلسه اجازه شرکت در آزمون کاردانی را نخواهید داشت. کنکور کاردانی 1402در سوم شهریور برگزار می‌شود و مطابق با روند هرسال چند روز قبل آزمون لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سنجش کنکور کاردانی فنی حرفه ای منتشر می‌شود. برای دریافت کارت باید از طریق آدرس sanjesh.org اقدام نمایید.

 

سایت اعلام کنکور کاردانی

داوطلبان پس از ثبت نام کنکور و شرکت در آزمون باید منتظر اعلام نتایج باشند. نتایج نیز همچون مراحل قبلی در سایت سنجش کنکور کاردانی فنی حرفه ای منتشر می‌شود و داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید به سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی سنجش مراجعه نمایند. تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی هنوز مشخص نشده است و به محض انتشار در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان از اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی در کانال تلگرامی دانتل عضو شوید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی ۱۴۰۲

کاردانی فنی حرفه ای به دو صورت با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور را دارند باید در زمان مشخص از طریق سایت سنجش نسبت به نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام از طریق آدرس sanjesh.org انجام می‌گیرد.

در صورتی که پس از خواندن این مقاله همچنان سوال یا ابهامی در مورد سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای دارید، می‌توانید با مرکز دانتل تماس بگیرید تا مشاوران تحصیلی این مجموعه تمامی پرسش‌های شما را پاسخ دهند. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای چیست؟

داوطلبان برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی باید به سایت سنجش ثبت نام کنکور کاردانی فنی با آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند.

آیا ثبت نام کنکور کاردانی هزینه دارد؟

بله برای ثبت نام باید کارت اعتباری خریداری کرده و مبلغ آن را پرداخت نمایید.

برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره