سایر آزمون هاسایر موضوعات

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ از ۱۷ تیر ماه آغاز و تا ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت. علاقه مندان به شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای و ادامه تحصیل در رشته های با آزمون و همینطور رشته های بدون آزمون که دارای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هستند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده، مراحل نام نویسی خود را به صورت همزمان و مشترک در سایت ” sanjesh.org ” تکمیل کنند. در ادامه این مقاله اطلاعات کامل تری از زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 ارائه کرده ایم.

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی ۱۴۰۳ از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه متقاضیان واجد الشرایط فقط در بازه زمانی در نظر گرفته شده، می توانند نسبت به ثبت‌نام و نام نویسی در این آزمون اقدام کنند و خارج از این بازه زمانی امکان ثبت‌نام نخواهد بود. ثبت‌نام در رشته های با آزمون از طریق کنکور کاردانی فنی حرفه ای و رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی، به صورت همزمان با هم و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. 

زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ از ۱۷ تا ۲۴ تیر ماه می باشد.

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده از طریق سایت سنجش، ابتدا دفترچه راهنما ثبت‌نام را دریافت و مطالعه کنند و پس از اطلاع از لیست رشته های ارائه شده، اقدامات لازم جهت نام نویسی در این آزمون را انجام دهند. 

داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پیش از شروع فرآیند نام نویسی مقاله راهنما جامع زیر که شامل تمامی نکات مهم، شرایط و نحوه ثبت‌نام می باشد را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما ثبت نام کاردانی فنی 

 

تمدید تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی فنی 1403

داوطلبانی که به دلایل مختلفی همچون نقص مدارک و یا بی اطلاعی از زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ نتوانند مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را به موقع انجام دهند، نگران نباشند چراکه احتمالا این بازه زمانی اعلام شده همانند سال های گذشته تمدید شود. در تمدید مهلت ثبت‌نام داوطلبان می تواند با خرید کارت سریال ۱۲ رقمی خریداری و فرآیند نام نویسی تکمیل نمایند. 

تاکنون تمدید زمان ثبت نام کاردانی فنی 1403 اعلام نشده است.

همینطور داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام برخی اطلاعات تحصیلی و فردی خواسته شده را اشتباه وارد می کنند، می توانند قبل از اتمام ثبت‌نام نسبت به ویرایش اطلاعات خواسته شده اقدام کنند. 

 

ثبت نام در رشته های بدون آزمون و با آزمون

دسته ای از داوطلبان که علاقه مند به تحصیل در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای می باشند، بایستی که مطابق جدول زمانبندی منتشر شده از طریق سایت سازمان سنجش، در زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ نام نویسی کنند.

از تفاوت های کنکور کاردانی فنی حرفه ای با دیگر آزمون ها این است که متفاضیان باید هر دو مرحله ثبت‌نام و انتخاب رشته برای رشته های با آزمون و بدون آزمون را همزمان با هم انجام دهند. به این معنی که پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش ابتدا فرم تقاضانامه اینترنتی خود را تکمیل کنند و سپس انتخاب رشته خود را (رشته های با آزمون و بدون آزمون) را حداکثر در 50 کد رشته محل تکمیل کنند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1403

مراحل انتخاب رشته رشته های با آزمون و بدون آزمون، به صورت همزمان انجام می شود. علاقه مندان باید قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش، ابتدا مدارک لازم را برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی در سایت سازمان سنجش آماده کنند و سپس الویت های خود را از دفترچه راهنمایاستخراج کرده و در فرم انتخاب رشته در زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ خود وارد کنند.

نکته ای که متقاضیان باید به آن توجه کنند این است که آن ها مجاز به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل می باشند و بایستی که کد رشته محل های انتخابی خود را مطابق با الویت هایشان در انتخاب یک تا پنجاه، الویت بندی نمایند.

چنانچه پیرامون زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 و نحوه انتخاب رشته های با آزمون و رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده نمایید و پس از ارتباط با برترین مشاوران تحصیلی کشور، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

تاریخ ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای از 17 تا 24 تیر ماه 1403 می باشد.

آیا زمان ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان با یکدیگر می باشد؟

بله، دو مرحله ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان با یکدیگر انجام می شود.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام در رشته های با آزمون و بدون آزمون به صورت همزمان با یکدیگر انجام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره