سایر موضوعاتسایر آزمون ها

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ باید در زمان تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی پرداخت شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون کاردانی هستند، باید در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و پس از پرداخت مبلغ ثبت‌نام، ابتدا با اطلاعات تحصیلی و فردی فرم تقاضانامه خود را تکمیل کنند و سپس الویت‌های خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند. ثبت‌نام در این آزمون فقط با پرداخت هزینه و خرید کارت اعتبای که حاوی سریال ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای است، امکان‌پذیر می‌باشد. در ادامه به میزان هزینه ثبت نام کاردانی فنی حرفه‌ای 1402 و نحوه پرداخت آن می‌پردازیم.

 

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

رشته های مختلفی به صورت با آزمون و بدون آزمون در مقطع کاردانی فنی‌حرفه ای ارائه می شود. تفاوتی که این آزمون با دیگر آزمون های برگزار شده توسط سازمان سنجش دارد، این است که اولا ثبت نام رشته های باآزمون همزمان با رشته های بدون آزمون انجام می شود و ثانیا متقاضیان در یک مرحله باید ابتدا ثبت نام اینترنتی و سپس انتخاب رشته خود را انجام دهند.

ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی فنی‌حرفه ای، نیازمند این است که متقاضیان ابتدا با خرید کارت اعتباری و هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ را بپردازند.

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از طریق سایت این سازمان، متقاضیان فرصت دارند از تاریخ 1۵ تیر ماه الی 2۵ تیر ماه نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 1402 و تکمیل مراحل نام نویسی و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

برای ثبت نام داوطلبان باید در زمان مشخص در سایت سنجش اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ نمایند. در صورت از دست دادن زمان ثبت نام دیگر امکان پرداخت هزینه وجود نخواهد داشت و دیگر نمی توان برای ثبت نام اقدام کرد. البته زمان ثبت نام در یک بازه زمانی تمدید خواهد شد که به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش این مطلب بروزرسانی می شود. 

طبق اطلاعیه های سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از ۱۹ تا ۲۵ تیر می باشد و در همین بازه زمانی داوطلبان می توانند برای پرداخت هزینه اقدام نمایند. برای کسب اطلاع سریع از تغییرات جدول زمانبندی می توانید کانال تلگرام دانتل کو را دنبال نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

لینک پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 همزمان با شروع مهلت ثبت نام در تیرماه، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود.

با توجه به آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش و با توجه به مصوبه هیات وزیران، میزان هزینه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 مبلغ 133 هزار تومان می باشد.

متقاضیانی که قصد دارند در رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1402 نام نویسی کرده و کد رشته محل های مورد علاقه خود را الویت بندی کنند، بایستی در مهلت مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری کنند.

نوع کارت ثبت نام مبلغ
ثبت نام با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی  133.000 تومان
استفاده از خدمات پیامکی سازمان سنجش 1.200 تومان 
علاقه مندی به انتخاب رشته در دانشگاه غیرانتفاعی 20.000 تومان

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

از آنجایی که مسئولیت برگزاری کنکور کاردانی 1402 بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد، تمامی مراحل نام نویسی و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی‌حرفه ای از طریق سایت این سازمان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” صورت می گیرد. در ادامه به نحوه پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرده ایم:

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش

✅ انتخاب گزینه ” کاردانی فنی حرفه ای ” 

✅ انتخاب خرید کارت از منوی سمت راست

✅ وارد کردن اطلاعات لازم 

✅ پرداخت هزینه از طریق کارت بانکی

✅ دریافت شماره سریال 12 رقمی ثبت نامی

 

راهنما تصویری

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

 

2️⃣ گزینه ” کاردانی فنی و حرفه ای ” کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

 

3️⃣ برای خرید سریال و هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ وارد سامانه شوید. بنابراین بر روی گزینه ” سامانه ثبت نام آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه ای 1402 ” کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

 

4️⃣در صفحه جدید هزینه ثبت نام کاردانی فنی دوباره بر روی عبارت سامانه ثبت نام آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات غير انتفاعي سال 1402 کلیک کنید. 

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

 

4️⃣ پس از ورود به سامانه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 گزینه ” خرید کارت اعتباری ” را انتخاب کنید.

 

5️⃣ سریال اعتباری ثبت نام مورد تقاضا را از میان سریال ثبت نام رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون انتخاب نمایید. 

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

 

6️⃣ در این مرحله از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای لازم است اطلاعات فردی خود را تکمیل کنید و در نهایت بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

 

7️⃣ اطلاعاتی که وارد کرده اید را تائید نمایید و تیک گزینه “ ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یاداشت نموده ام ” را بزنید. سپس بر روی گزینه “ ادامه روند پرداخت ” کلیک کنید. توجه داشته باشید در این مرحله حتما شماره پیگیری پرداخت در کادر مشکی را یادداشت نمایید.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

 

8️⃣ وارد درگاه پرداخت الکترونیکی شده و به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و یا پویا است، مبلغ خواسته شده را واریز کنید. 

پرداخت

 

9️⃣ با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 ، شماره سریال 12 رقمی ثبت نامی را دریافت کنید. این شماره را یادداشت کنید زیرا در مراحل بعدی ثبت نام لازم می باشد. 

👈 برای اطلاع از مراحل ثبت نام و راهنما تصویری مراحل دیگر نام نویسی می توانید مقاله زیر که تمامی مراحل ثبت نام را بررسی کرده ایم مطالعه نمایید. 👉

 

مشاوره ثبت نام آزمون کاردانی ۱۴۰۲

تمامی متقاضیان کنکور کاردانی فنی‌حرفه ای 1402 می توانند جهت اطلاع از هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 و انتخاب رشته در رشته های با آزمون و بدون آزمون، دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت و مطالعه کنند.

داوطلبان جامانده از نام نویسی در تمدید مهلت ثبت نام این آزمون می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام در با آزمون با بدون آزمون کاردانی کنند.

چنانچه جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی‌حرفه ای نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمایید. برای ارتباط با مشاوران این مرکز از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید. شما عزیزان می توانید تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را از جمله خرید کارت اعتباری ثبت نام به مشاوران این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

  1. مبلغ خرید کارت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 چقدر است؟

    طبق مصوبه هزینه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 به میزان ۱۳۳ هزار تومان می باشد.

  2. نحوه خرید کارت ثبت نام کنکور کاردانی 1402 به چه صورت می باشد؟

    نحوه پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد که در متن مقاله به مراحل آن اشاره کرده ایم.

  3. متقاضیان کنکور کاردانی جهت پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

    متقاضیان کنکور کاردانی جهت پرداخت هزینه بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره