بدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگرداندانشگاه های بدون آزمون

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان است چراکه بسیار پیش می‌آید داوطلبان در حین ثبت‌نام به دلایل مختلف اشتباه کرده و اطلاعات را به اشتباه ثبت‌ نمایند. در این صورت اقدام به موقع برای ویرایش اطلاعات بسیار اهمیت دارد چراکه در صورت مغایرت اطلاعات در مراحل بعدی ثبت نام کنکور داوطلب دچار مشکل می‌‌شود. با توجه به عدم آگاهی بسیاری از داوطلبان از نحوه ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 در این مطلب به بررسی کامل زمان و نحوه ویرایش پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاع در این زمینه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

داوطلبان می‌توانند در زمان مشخص وارد سایت سنجش شده و پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کد رشته محل‌های بدون آزمون و با آزمون را فرم انتخاب رشته وارد نمایند. برخی مواقع داوطلبان دچار اشتباه می‌شوند و یا به هردلیلی مجبور می‌شوند که اطلاعات خود را تغییر دهند. به همین منظور سازمان سنجش این امکان را مهیا کرده تا داوطلبان در زمان مشخصی بتوانند اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی خود را ویرایش نمایند.

با توجه به اهمیت صحیح بودن اطلاعات و درستی کد رشته محل‌ها لازم است داوطلبان از نحوه ویرایش اطلاعات اطلاع داشته باشند. در ادامه مقاله به بررسی کامل ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

 

زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی

اطلاع از زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ برای داوطلبان بسیار مهم است چرا که در صورت تاخیر دیگر امکان ویرایش وجود نخواهد داشت و مشکلاتی در ثبت نام به وجود خواهد آمد. طی سال‌های گذشته همزمان با شروع ثبت نام رشته‌های با آزمون و بدون آزمون داوطلبان می‌توانند اطلاعات خود را نیز ویرایش کنند و تا پایان زمان ثبت نام نیز برای ویرایش زمان دارند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام کاردانی فنی ۱۴۰۲ از ۱۸ تیر شروع می‌شود و تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت. زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ در این بازه زمانی تا اتمام مهلت نام نویسی می باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع از زمان ویرایش اطلاعات در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

بخوانید:

 

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام کنکور کاردانی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند. نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ به شرح زیر می‌باشد.

  • ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • کلیک بر روی گزینه کاردانی فنی حرفه ای
  • انتخاب گزینه ثبت نام آزمون دوره های كاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲
  • تکمیل اطلاعات شخصی
  • ویرایش ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب گزینه تایید

 

راهنمای تصویری

داوطلبان بایستی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود از طریق سایت سنجش اقدام نمایند. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در این بخش از مطلب راهنمای تصویری ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی ۱۴۰۲ را آورده‌ایم.

1️⃣ آدرس sanjesh.org را جستجو کرده و گزینه اول را از میان جستجوشده‌ها انتخاب کنید.

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

2️⃣ بر روی گزینه کاردانی در پایین صحفه کلیک کنید.

 

3️⃣ در این بخش برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

 

4️⃣ بر روی لینک فعال سیستم ثبت نام آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1402 کلیک کنید. 

 

5️⃣ در این بخش باید وارد سایت سنجش شوید. ابتدا کدملی و شماره رمز، ملیت خود را انتخاب کرده و وارد شوید.

 

6️⃣ بر روز گزینه کاردانی فنی حرفه ای از منوی سمت راست سایت کلیک کنید. 

 

7️⃣ در این بخش با دسترسی به فرم ثبت‌نام می توانید ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 را انجام دهید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره ویرایش کنکور کاردانی فنی ۱۴۰۲

بسیار پیش می‌آید که داوطلبان در ثبت نام اطلاعات خود اشتباه کرده و مجبور به ویرایش اطلاعات می‌شوند. در این صورت بسیار مهم است که در زمان مشخص نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید و به درستی اینکار را انجام دهید چراکه در غیر این صورت در مراحل بعدی با مشکل مواجه خواهید شد. در صورتی که در ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو صحبت نمایید.  متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی چه زمانی می‌توان اقدام کرد؟

امکان ویرایش اطلاعات معمولا همزمان با شروع نام نویسی کنکور است. زمان دقیق ثبت نام کنکور در مقاله گفته شده است.

برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ چه باید کرد؟

ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش اقدام نمایید. مراحل ویرایش اطلاعات به طور کامل در متن ذکر شده است.

برای ویرایش اطلاعات به چه مدارکی نیاز است؟

برای ویرایش باید اطلاعاتی همچون شماره پرونده و کدملی خود را در اختیار داشته باشید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره