وبلاگ دانتل

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصلی اول (مهر ماه) و نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) انجام می گیرد. این دانشگاه در بسیاری از رشته‌ها در مقاطع تحصیلی کاردانی (براساس معدل دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (براساس معدل کاردانی) به­ صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. برای اطلاع از لیست رشته­ های ارائه شده می­‌توانید به مقاله لیست رشته‌ های دانشگاه علمی کاربردی مراجعه فرمایید. در ادامه این مقاله تمامی جزئیات اعم زمان و شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 را به ­صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تاریخ های اعلام شده جهت ثبت‌نام برای این دو نیمسال از یکدیگر مجزا است و معمولا قبل از شروع نیمسال تحصیلی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه هایی منتشر می شود.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

زمان ثبت نام علمی کاربردی کرمان 1403

داوطلبان برای ورود به دانشگاه‌های علمی‌کاربردی باید در بازه های زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. در سال گذشته زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان نیمسال اول در مرداد ماه آغاز شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز نام نویسی در مرداد ماه آغاز شود.

برای اطلاع از زمان ثبت نام در مقاطع مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در نوبت دوم بهمن ماه نیز هرساله اقدام به پذیرش دانشجو به صورت تکمیل ظرفیت می نماید. نام نویسی معمولا در دی ماه این فرصت در اختیار متقاضیان قرار گیرد و داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت سنجش می توانند ثبت‌نام نمایند. توجه داشته باشید در هیچ دوره‌ای ثبت نام حضوری نمی باشد و فقط از طریق سایت سنجش انجام می گیرد.

داوطلبان برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به زمان ثبت‌نام کنکور دانشگاه‌های مختلف می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳

در دفترچه راهنما، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ شرح داده است. در ادامه به بررسی برخی از شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می پردازیم. شرایط اختصاصی پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته متفاوت است. 

در این مقاله به بررسی کامل و تمامی موارد لازم برای همه داوطلبان پرداخته ایم. برای مطالعه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

شرایط عمومی

🔵 اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان موجود در قانون

🔵 به انقلاب جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های آن پایبند باشند.

🔵 هیچگونه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.

🔵 سوء سابقه کیفری و فساد اخلاقی

🔵 عد اعتیادی به مواد مخدر

 

شرایط اختصاصی مقطع کاردانی 

🟢 دارای دیپلم سه ساله نظام جدید در زیرگروه‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش یا

🟢 دارای دیپلم سه ساله نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی، در زیرگروه‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

🟢 دارای دیپلم نظام قدیم

🟡 داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان از توانایی جسمی لازم، متناسب با رشته های انتخابی برخوردار باشند.

 

شرایط اختصاصی مقطع کارشناسی ناپیوسته 

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 دوره کارشناسی ناپیوسته باید مدرک کاردانی دانشگاه و موسسات آموزشی معتبر یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی حرفه ای حتی با عنوان غیرمرتبط داشته باشند.

دفترچه راهنما مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت جداگانه منتشر می شود که لیست کدرشته محل های ارائه شده، در آن درج شده که از طریق مقاله زیر می توانید آن را دانلود نمایید.

 

راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳

 نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ را شرح خواهیم داد. تمامی متقاضیان لازم است برای انجام نام نویسی، طبق مراحل زیر پیش بروید.

✅ مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org

✅ دانلود دفترچه راهنما و مطالعه کامل آن

✅ پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری

✅ تکمیل فرم ثبت نام 

✅ وارد کردن کدرشته محل های انتخابی

✅ دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

 

راهنما تصویری

1️⃣ به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ از منو رنگی سمت راست سایت، گزینه ” جامع علمی کاربردی ” را انتخاب نمایید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی استانی

3️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. 

4️⃣ با توجه به مقطع مورد نظر خود بر روی لینک ” ثبت‌نام دوره‌ کاردانی  دانشگاه جامع علمی‌کاربردی ۱۴۰۳ ” و یا ” ثبت نام مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای (ناپيوسته) دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال ۱۴۰۳ ” کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی استانی

 

پرداخت هزینه ثبت نام

5️⃣ برای ثبت‌نام در هریک از مقاطع کاردانی و کارشناسی، باید کارت اعتباری تهیه کنید، بنابراین بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ” کلیک نمایید.

خرید کارت اعتباری

6️⃣ با توجه به مقطع انتخابی (کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته) گزینه مربوط به سریال ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 را انتخاب و بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک کنید. 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

7️⃣ نام و نام خانوادگی و شماره تلفن ثابت و همراه خود را وارد و بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک کنید. 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

8️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان اطلاعات وارد شده ردر مرحله قبل نمایش داده می شود. حتما شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نمایید. در ادامه بر روی ” ادامه روند پرداخت ” کلیک کنید. 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

9️⃣ در این مرحله از طریق کارت بانکی خود هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 را پرداخت می کنید.

 

تکیمل فرم ثبت نام

🔟 پس از دریافت سریال ثبت‌نام، مجدد به صفحه اصلی ثبت‌نام برگردید و شماره سریال ۱۲ رقمی را وارد کنید.

1️⃣1️⃣ عکس پرسنلی خود را با توجه به ضوابط مربوط بارگزاری نماید.

1️⃣2️⃣ داوطلبان با فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ را پر کنند. در انتها صفحه با کدرشته محل های انتخابی خود را وارد نمایند و پس از بررسی کامل همه اطلاعات وارد شده بر روی ادامه کلیک کنید. 

1️⃣3️⃣ پس از اتمام روند ثبت‌نام سیستم یک شماره پرونده 7 رقمی و کدپیگیری در اختیار شما قرار می دهد و تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگهداری نمایید.

 

مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کرمان 1403

پس از اتمام مراحل نام نویسی، در صورتی که در دانشگاه مورد نظر پذیرفته شوید، باید با مدارک لازم به دانشگاه قبولی مراجعه کنید. در ادامه تمامی مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته آورده شده است.

 

مدارک لازم مشترک مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 

✅ فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهی نامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

✅ فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای متقاضیانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می‌کنند.

✅ آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل

✅ اصل شناسنامه و اصل کارت ملی همراه با کپی

✅ 6 قطعه عکس 4*3

 

مدارک مقطع کاردانی

❌ گواهی نامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک دیپلم الزامی است.

❌ داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل می‌باشد باید گواهی معدل دار خود را تحویل دانشگاه دهند.

 

مدارک مقطع کارشناسی

❌ داوطلبان برای ادامه تحصیل و ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید مدرک کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته از دانشگاه و موسسه‌های آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشته باشند.

 

زمان اعلام نتایج

نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 پس از گذشت چند هفته از پایان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش در هر نوبت منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند نتیجه خود را مشاهده نمایند.

داوطلبان پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سایت هم آوا مراحل ثبت‌نام خود را تکیمل نمایند. دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشد که داوطلبان پذیرفته در زمان انجام فرآیند نام نوسی نهایی باید شهریه را پرداخت نمایند. در مقاله زیر جدول شهریه هر رشته را ذکر کرده ایم.

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳

چنانچه قصد شرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 را دارید، بایستی بدانید که آیا طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه علمی‌کاربردی شرایط شرکت را دارید و یا به اصطلاح واجد شرایط می باشید یا خیر.

در دفترچه راهنما ثبت‌نام، تمامی کدرشته محل ها گردآوری شده است و داوطلبان پیش از نام نویسی باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه و رشته انتخابی خود را استخراج کرده و در زمان نام نویسی آن را در فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ وارد کنند. 

شما متقاضیان عزیز می توانید برای دریافت پاسخ سوالاتتان و همینطور دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 و چینش الویت ها با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1403 در چه تاریخی می باشد؟

    در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی بدون کنکور نیمسال اول و نیمسال دوم این دانشگاه را اعلام کرده ایم.

  2. دانشگاه علمی‌کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

    در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته هر ساله دانشجو می پذیرد

  3. شرایط پذیرش و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۳ چیست؟

    در متن مقاله به بررسی کامل شرایط پذیرش در این دانشگاه پرداخته ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره