وبلاگ دانتل

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همزمان با دیگر مدارس شاهد در سراسر کشور از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir انجام می شود. برای ورود به مدارس شاهد هیچ آزمونی برگزار نمی شود اما دانش آموزان و علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد، در پایه های اول ابتدایی، هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) باید از طریق سایت مای مدیو پیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. ثبت نام میان پایه ها در مدارس شاهد نیز به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان پذیر است. در ادامه این مطلب اطلاعات جامعی از ثبت نام شاهد اصفهان 1403 – 1404 ارائه کرده ایم.

 

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام در سه پایه اول ابتدایی، متوسطه اول (هفتم) و متوسطه دوم (دهم) مدارس شاهد در سراسر کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو انجام می شود. مهلت ثبت نام شاهد اصفهان 1403 – 1404 در هر کدام از این سه مقطع در بازه های زمانی جداگانه‌ای اعلام می شود. دانش آموزانی که دارای سهمیه شاهد هستند، با ثبت نام اینترنتی در مقاطع نامبره می توانند وارد مدارس شاهد شوند اما دانش آموزان غیر شاهد باید منتظر اعلام نتایج باشند. 

ثبت نام اینترنتی در سامانه مای مدیو برای دانش آموزان غیر شاهد یک ثبت نام موقتی است. دانش آموزانی که مطابق جدول امتیاز بندی موفق به کسب امتیاز لازم و شرایط علمی آن ها احراز شود. پس از اعلام نتایج می توانند برای قطعی کردن ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مراجعه کنند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد

 

زمان ثبت نام شاهد اصفهان 1403 – 1404

اشاره کوتاهی کردیم که مهلت پیش ثبت نام شاهد اصفهان برای سه مقاطع اصلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم در بازه‌های زمانی جداگانه ای اعلام می گردد. اما معمولا زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان به صورت هماهنگ کشوری است. بنابراین دانش آموزان می توانند در بازه‌های زمانی اعلام شده و همزمان با دیگر شهرها، از طریق سایت ثبت نام شاهد اصفهان مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

برای اطلاع از تاریخ ثبت نام در پایه‌های مختلف مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

بخوانید: زمان ثبت نام شاهد

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ معمولا در اوایل تابستان و برای هر پایه به صورت جداگانه می باشد. متقاضیان هر پایه تحصیلی در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت مای مدیو نام نویسی خود را تکمیل می کنند. معمولا روند ثبت نام مدارس شاهد اصفهان به صورت می‌باشد که ابتدا پایه اول ابتدایی نام نویسی خود را انجام می‌دهند.

سپس پایه های هفتم و دهم در مهلت ثبت نام شاهد ثبت نام می‌کنند و در انتها متقاضیان میان پایه با مراجعه به سایت مای مدیو ثبت نام خود را انجام خواهد داد.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد اصفهان

مطابق دفترچه راهنما شرایط ثبت نام شاهد اصفهان (دانش آموزان شاهد و غیر شاهد) به شرح موارد زیر است:

✅دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

✅رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان ( رعایت حجاب برتر دانش آموزان دختر)

✅اعتقاد به ارزش های اسلامی و تربیت دینی 

✅رعایت مقررات و آئین نامه های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد توسط دانش آموز

✅نزدیک بودن مدرسه انتخابی به محل سکونت دانش آموز

✅بهره مندی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد، از 40 درصد تخفیف شهریه در مدارس شاهد

 

شرایط علمی

علاوه بر شرایطی که در قسمت فوق، به آنها اشاره کردیم دانش آموزان غیر شاهد باید دارای برخی شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد اصفهان و ورود به پایه تحصیلی موردنظرشان باشند. شرایط علمی ثبت نام شاهد اصفهان (دانش آموزان غیرشاهد) سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به شرح موارد زیر است:

🟢اول ابتدایی: پذیرش دانش آموزان غیر شاهد در مقطع اول ابتدایی بر اساس میزان امتیازی که بر اساس جدول امتیازبندی کسب می‌کنند، انجام می شود.

🔵پایه هفتم متوسطه اول: دانش آموزان غیر شاهد برای ورود به مقطع هفتم و دوره متوسطه اول، باید موفق به کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و کسب حداکثر یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب در امتحانات خرداد ماه ششم ابتدایی شوند.

🔴پایه دهم متوسطه دوم: دانش آموزان غیر شاهد برای ورود به مقطع دهم و دوره متوسطه دوم ، باید موفق به کسب حداقل معدل کل 17 در امتحانات خرداد ماه پایه نهم و حداقل نمره سالانه 15 در همه دروس نهم شوند.

 

جدول امتیاز بندی شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که اشاره کردیم برای ورود به مدارس شاهد هیچ گونه آزمونی برگزار نمی شود. اما از میان تمامی علاقه مندان و متقاضیان فقط داوطلبانی می توانند در این مدارس ثبت نام کنند. مطابق با جدول امتیاز بندی درج شده در دفترچه ثبت نام موفق به کسب امتیاز لازم شوند. در صورتی که می خواهید از نحوه امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مطلع شوید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بخوانید: امتیاز بندی شاهد 

 

مراحل ثبت نام در سایت مدارس شاهد اصفهان

پیش ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 1403 – 1404 در مقاطع اول ابتدایی، هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) و میان پایه به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو انجام می شود. دانش آموزان شاهد و غیرشاهد که علاقه مند به تحصیل در مقاطع مختلف هستند، ابتدا ” دفترچه ثبت نام شاهد ” را مطالعه کنند. در ادامه راهنما تصویری را شرح داده ایم.

 

راهنما تصویری

1️⃣ به سایت ثبت نام شاهد مای مدیو به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنید. در نام کاربردی کدملی و در کادر رمز عبور شماره سریال ۶ رقمی خود را وارد نمایید.

شاهد استانی

2️⃣در صفحه ایجاد شده ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بر روی گزینه ” مدارس شاهد ” کلیک نمایید.

شاهد استانی

3️⃣ در این مرحله دانش آموزان باید ملیت خود را انتخاب کنند.

ملیت

4️⃣ کد ملی دانش آموز، کدملی پدر و مادر وی نیز را در این قسمت از سایت ثبت نام مدارس شاهد اصفهان وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

5️⃣ در این مرحله ثبت نام شاهد اصفهان داوطلبان باید مشخصات فردی دانش آموز را به صورت کامل یادداشت کنند.

مشخصات فردی دانش آموز

6️⃣ اطلاعات تکمیلی نظیر دین و شغل والدین دانش آموز و وضعیت جسمانی دانش آموز را  یادداشت کنید

ثبت نام شاهد استانی

7️⃣ آدرس محل سکونت خود را در فرم ثبت نام مدارس شاهد اصفهان وارد کنید.

8️⃣ مشخصات پدر یا سرپرست دانش آموز را وارد کنید.

9️⃣ مشخصات مادر دانش آموز در این بخش از سایت ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ وارد شود.

1️⃣0️⃣ شهر و ناحیه محل سکونت خود را انتخاب و مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ثبت نام شاهد استانی

1️⃣1️⃣ دانش آموزان شاهد بر اساس جدول امتیاز بندی مدرسه خود را وارد کنید.

ثبت نام شاهد استانی

در لینک زیر فرم امیتاز بندی ثبت نام مدارس شاهد اصفهان را به صورت فایل قرار داده ایم برای دانلود این فرم کلیک کنید.

👈👈 دانلود فرم امیتاز بندی 👉👉

1️⃣2️⃣ در نهایت پس از انجام مراحل بر روی گزینه ” ثبت و اعتبار سنجی ” کلیک کنید.

 

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از سال گذشته ثبت نام میان پایه مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز همانند سایر مقاطع از طریق سایت مای مدیو انجام گرفت و دیگر نیازی به مراجعه حضوری والدین و دانش آموز به مدرسه مورد جهت نام نویسی نمی باشد. 

متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نام نویسی آنها به منزله ثبت نام قطعی می باشد و با ارائه مدارک مربوطه می توانند در این مدارس به تحصیل بپردازند. دانش آموزان غیرشاهد در صورت کسب امیتاز لازم و کافی می توانند در این مدارس پذیرش بگیرند و این نام نویسی اینترنتی به منزله ثبت نام قطعی نمی باشد. 

همه داوطلبان پس از قبولی در مدرسه انتخابی خود باید در زمان مشخص همراه با مدارک لازم به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کرده و نام نویسی خود را قطعی کنند. در صورتی که هر گونه سوال پیرامون ثبت نام شاهد اصفهان دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به چه صورت است؟

ثبت نام شاهد اصفهان در همه پایه ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو انجام می شود.

متقاضیان در چه تاریخی باید جهت ثبت نام مدارس شاهد اصفهان در سایت مای مدیو اقدام کنند؟

تاریخ ثبت نام در پایه های مختلف معمولا در خرداد ماه می باشد.

نحوه ثبت نام به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق نحوه نام نویسی در سایت مای مدیو را توضیح داده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من امسال کلاس یازدهممو میخوام برم مدرسه شاهد ولی هم جز دانش اموزان غیر شاهدم هم متاسفانه معدل دهمم شد ۱۷/۵۷ ینی با این معدل منو مدرسه شاهد ثبت نام میکنند؟؟

  2. سلام من امسال یازدهممو میخواهم در مدرسه شاهد ثبت نام کنم ولی هم جز دانش اموزان غیر شاهدم هم معدل دهمم ۱۷/۵۷ شد با این معدل امکان ثبت نام در مدرسه شاهد دارم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره