بدون آزمون دانشگاه پیام نوردانشگاه های بدون آزمون

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ هر ساله پس از اتمام بازه زمانی تعیین شده جهت نام نویسی جاماندگان توسط سازمان سنجش انجام می شود. داوطلبانی که در بازه زمانی اولیه موفق به نام نویسی نویسی نشده اند می توانند در این فرصت مجدد با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را تکمیل نمایند. البته در این بازه زمانی امکان ویرایش فرم نیز وجود دارد. برای اطلاع از فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 با ما همراه باشید.

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳

دانشگاه پیام‌نور هر ساله برای دو نوبت مهر و بهمن ماه اقدام به پذیرش ددانشجو می‌کند. متقاضیان می‌توانند به دو صورت با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه پیام‌نور ثبت نام نمایند. داوطلبانی که موفق به شرکت در کنکور سراسری نشده‌اند و یا رتبه مورد نیاز را کسب نکرده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ اقدام به نام نویسی نمایند. 

نیمسال ورودی زمان ثبت نام تمدید مهلت
اول – مهر مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
دوم – بهمن  دی ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده

داوطلبانی که موفق به نام نویسی با بازه زمانی اولیه نشده اند می توانند در فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 نام نویسی خود را تکمیل کرده و انتخاب رشته نمایند. 

در تمدید مهلت ثبت نام پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ داوطلبانی که نام نوسی کرده اند نیز می توانند فرم انتخاب رشته در صورت نیاز ویرایش و اولیت های خود را جابه جا نمایند.

داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پس از اطلاع از زمان نام نویسی ابتدا مقاله زیر که راهنما جامع می باشد. را حتما مطالعه نمایید. 

 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور مهر 1403

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 معمولا در اواسط مرداد ماه همزمان با آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده به سایت سنجش مراجعه نموده و نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

تاکنون اطلاعیه ای در خصوص تاریخ دقیق فرصد مجدد ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ منتشر نشده است.

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بهمن ۱۴۰۳

دانشگاه پیام‌نور برای ترم بهمن ماه در نیمسال دوم تحصیلی نیز اقدام به جذب دانشجو می‌کند. داوطلبانی که در نوبت اول موفق به ثبت نام در دانشگاه نشده‌اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت که در بهمن ماه انجام می‌شود ثبت نام کرده و وارد دانشگاه شوند. 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور بهمن 1403 احتمالا در دی ماه می باشد. 

فرصت مجدد ثبت نام دانشگاه پیام نور بهمن ماه نیز همانند مهر ماه معمولا برای چند روز دیگر نیز تمدید می شود تا داوطلبان جامانده بتوانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته خود را تکیمل کرده اند می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ویرایش و تغییر اولویت های خود اقدام نمایند.

 

 

مشاوره پذیرش بدون آزمون

امکان ثبت‌نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور در دو نوبت مهر و بهمن وجود دارد. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. ثبت نام بدون کنکور پیام‌نور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند هزینه دارد. 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در زمینه مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا متقاضیان ورودی مهر و بهمن پیام‌نور باید در یک زمان ثبت نام کنند؟

    خیر مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور این دو نیمسال تحصیلی متفاوت است و داوطلبان باید در زمان تعیین شده برای هریک ثبت نام نمایند. 

  2. فرصت مجدد ثبت نام بدون در نوبت مهر چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که مانند گذشته در مرداد ماه باشد. 

  3. برای ثبت نام بدون کنکور پیام‌نور چه باید کرد؟

    برای این منظور بایستی به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام خود را انجام دهید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره