بدون آزمون دانشگاه پیام نوردانشگاه های بدون آزمون

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ یکی از سوالات مهم داوطلبانی است که موفق به ثبت نام در رشته های با آزمون نشده اند. متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند. در صورتی که قصد اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ را دارید، می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

دانشگاه پیام نور هر ساله برای دو نوبت مهر و بهمن ماه اقدام به پذیرش ددانشجو می‌کند. متقاضیان می‌توانند به دو صورت با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایند. داوطلبانی که موفق به شرکت در کنکور سراسری نشده‌اند و یا رتبه مورد نیاز را کسب نکرده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ اقدام به نام نویسی نمایند. 

برای ثبت نام داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با بارگذاری مدارک و اطلاعات خود در این سامانه فرایند ثبت نام را تکمیل نمایند. با توجه به اهمیت مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 در آن مقاله به بررسی کامل آن پرداخته‌ایم. 

داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پس از اطلاع از مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ابتدا مقاله زیر که راهنما جامع ثبت نام بدون کنکور در تمامی دانشگاه های سراسری می باشد را حتما مطالعه نمایید. 

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور

 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور نیمسال دوم | بهمن ۱۴۰۲

دانشگاه پیام نور برای ترم بهمن ماه در نیمسال دوم تحصیلی نیز اقدام به جذب دانشجو می‌کند. داوطلبانی که در نوبت اول موفق به ثبت نام در دانشگاه نشده‌اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت که در بهمن ماه انجام می‌شود ثبت نام کرده و وارد دانشگاه شوند. 

 مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ از 3 تا 8 بهمن 1402 می باشد. 

به محض اطلاع رسانی در مورد مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نوبت بهمن این مطلب بروزرسانی می‌شود. تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور پیام نور در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی دانتل کو قرار خواهد گرفت. 

 

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور مهر 1402

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هر ساله توسط سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌شود. داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام بدون کنکور به سایت سنجش با نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. 

تاکنون اطلاعیه ای در خصوص تاریخ دقیق مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ منتشر نشده است. طبق روند سال های گذشته می‌توان انتظار داشت که در سال ۱۴۰۲ نیز مانند گذشته در مهر ماه باشد. ثبت نام سال گذشته از ۱۸ مرداد تا ۲۳ مرداد انجام شد.

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نشده‌اند فرصت دیگری نیز در اختیار دارند. معمولا سازمان سنجش زمان ثبت نام را تمدید می‌کند و چند روز بیش تر به داوطلبان مهلت انتخاب رشته می‌دهد. 

در حال حاضر تمدید مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور

داوطلبان برای ثبت نام باید در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به سایت سنجش مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در این بخش به توضیح نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور پرداخته ایم. 

1️⃣عبارت سازمان سنجش را در مرورگر خود جستجو کرده وارد سایت سنجش شوید. 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

2️⃣از منوی پایین صفحه گزینه گزینه سراسری را انتخاب نمایید. 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

3️⃣لینک فعال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1402 که در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ فعال می شود را انتخاب نمایید. 

4️⃣در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک کنید تا هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. 

5️⃣گزینه سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه را انتخاب کنید و تایید و ادامه را بزنید. 

6️⃣اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید. 

7️⃣تیک گزینه مطالعه مقررات را فعال کرده و گزینه ادامه روند پرداخت را انتخاب نمایید. 

8️⃣اطلاعات کارت بانکی خود را پرداخت کرده و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. 

9️⃣به صفحه اول بازگردید و گزینه ثبت نام جدید را اتخاب کنید. 

🔟سریال کارت اعتباری خریداری شده را در کادر وارد کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید. 

1️⃣1️⃣پس از اتمام فرایند نام نویسی در مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ حتما شماره پرونده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

🔺در صورت ثبت نام در کنکور سراسری و تمایل به ثبت نام در رشته های بدون آزمون نیازی به خرید کارت اعتباری نیست. 

 

مشاوره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

امکان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر و بهمن وجود دارد. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. ثبت نام بدون کنکور پیام نور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند هزینه دارد. 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در زمینه مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا متقاضیان ورودی مهر و بهمن پیام نور باید در یک زمان ثبت نام کنند؟

    خیر مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور این دو نیمسال تحصیلی متفاوت است و داوطلبان باید در زمان تعیین شده برای هریک ثبت نام نمایند. 

  2. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نوبت مهر چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که مانند گذشته در مرداد ماه باشد. 

  3. برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور چه باید کرد؟

    برای این منظور بایستی به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام خود را انجام دهید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره