دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ یکی از سوالات داوطلبان این دانشگاه است. دانشگاه غیر انتفاعی یکی از دانشگاه های سراسری زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است که رشته های تحصیلی خود را هم به صورت بدون کنکور و هم به صورت با کنکور ارائه می دهد. شمار زیادی از علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی به دنبال پذیرش در رشته های بدون کنکور هستند ولی با نحوه ثبت نام آشنایی کافی ندارند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 می پردازیم.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 | مهر 

ثبت نام نیمسال اول دانشگاه غیر انتفاعی مربوط به ورودی مهرماه است که معمولا از اوایل مرداد ماه آغاز می شود. نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهرماه ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی است و سامانه ثبت نام نیز سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

1️⃣برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مرحله اول باید وارد سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به نشانی sanjesh.org شوید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

2️⃣بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

3️⃣از منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 

4️⃣پس از ورود به بخش سراسری سایت سنجش، بر روی لینک فعال شده ” سامانه پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر 1402 ” کلیک کنید.

5️⃣در مرحله بعدی باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. بدین منظور بر روی لینک ” خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید.

6️⃣سپس اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت، رمز دوم اینترنتی و… می باشد را در بخش های تعیین شده درج نمایید.

7️⃣در قدم بعدی یا کلیک بر روی گزینه “پرداخت” وجه ثبت نام از حساب شما کسر شده و سریال ثبت نام ارائه می شود.

تکمیل فرم ثبت نام

8️⃣پس از پرداخت هزینه و دریافت سریال پرداخت، به صفحه اول سایت بازگردید و بز روی گزینه ” ثبت نام جدید ” کلیک کنید.

9️⃣در این قسمت از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سریال پرداخت را درج نمایید.

🔟پس از ورود به صفحه ثبت نام، در قدم اول لازم است عکس داوطلبی خود را در سمت چپ صفحه با مشخصات خواسته شده بارگذاری نمایید.

1️⃣1️⃣پس از بارگذاری عکس و ورود به مرحله بعدی، صفحه ای باز می شود که باید اطلاعات فردی، شناسنامه‌ای، سوابق تحصیلی و سایر اطلاعات را با دقت وارد فرم ثبت نام کنید.

1️⃣2️⃣در فرم ثبت نام باید نوع سهمیه داوطلب، وضعیت اشتغال به تخصیل، شماره تماس و آدرس نیز درج شود.
پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید کردن اطلاعات، وارد فرم انتخاب رشته می شوید که باید حداکثر 100 کد رشته محل را که از قبل از دفترچه استخراج کرده اید، وارد فرم انتخاب رشته کنید.

1️⃣3️⃣پس از تکمیل فرم انتخاب رشته، یکبار دیگر فرم را چک کنید و در نهایت بر روی گزینه ” تایید نهایی ” کلیک نمایید.

1️⃣4️⃣پس از این مراحل، باید از سامانه شماره پرونده و کد رهگیری دریافت کنید و عدم دریافت این دو کد به معنای ناقص بودن ثبت نام شماست.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ | بهمن 

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در بهمن ماه نیز ارائه می شود و اگر شما از ثبت نام ورودی مهرماه بنابه دلایلی مثل ناقص بودن مدارک تان یا بی اطلاعی از زمان ثبت نام جا مانده اید، می توانید برای ثبت نام در این نیمسال اقدام نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ماه 1402 در سال گذشته به صورت اینترنتی بوده است و ثبت نام نیز از طریق سایت سازمان سنجش انجام گرفت. اما در سال های قبل تر ثبت نام به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه های پذیرنده انجام گرفت. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

برای بهمن 1402 فعلا نحوه ثبت نام اعلام نشده است اما در صورت اینترنتی بودن نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، مطابق مراحلی که بالاتر برای نحوه ثبت نام مهرماه گفته شد، باید برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

در صورتی هم که ثبت نام حضوری باشد، لازم است پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و تعیین کد رشته محل انتخایی خود، ابتدا هزینه ثبت نام را در سایت سازمان سنجش پرداخت نمایید و سپس همراه با مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی به دانشگاه مد نظر مراجعه کرده و پیش ثبت نام خود را انجام دهید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

داوطلبانی که شرایط ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی را دارند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، کدرشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم است که از کیفیت بالای آموزشی نیز برخوردار می‌باشد. داوطلبان تحصیل در رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی می‌توانند از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور با توجه به نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

 

مشاوره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در دانشگاه غیرانتفاعی رشته های تحصیلی متنوعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند و داوطلبان با توجه به علاقه خود می توانند در یکی از رشته ها ثبت نام کنند. توصیه می شود که پیش از اقدام به ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی، حتما از طریق ارتباط با مشاوری مجرب سوالات خود را در این خصوص بپرسید و پس از راهنمایی کامل و کسب اطلاعات کافی، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنید. در صورت تمایل برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو، می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ماه 1402 به چه صورت است؟

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای مهر ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد.

  2. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای بهمن ماه ۱۴۰۲، یا از طریق سایت سنجش و یا به صورت حضوری انجام خواهد شد.

  3. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 چه تاریخی می باشد؟

    ثبت نام رشته‌های بدون کنکور غیرانتفاعی برای ورود مهر ماه از اواخر مرداد و برای ورودی بهمن از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره