دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ هر ساله در سایت سنجش منتشر می‌شود. دانشگاه غیرانتفاعی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی، دانشجو می پذیرد. تمامی داوطلبان باید برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام و نحوه ثبت نام، لیست کد رشته محل های ارائه شده و… دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع تحصیلی مورد نظرشان دریافت کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402 ارائه کرده ایم.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور مهر ۱۴۰۲

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

پیش تر اشاره کردیم که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب که مهم ترین آن معدل مقطع قبلی متقاضی می باشد، در واحد های مختلف در سراسر کشور دانشجو می پذیرد. برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

نکته ای که پیرامون ثبت نام وجود دارد این است که هر ساله این ثبت نام دوبار که یکبار آن برای ورودی مهر و یکبار آن برای ورودی بهمن است، انجام می گیرد. در هر نیمسال و برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ جداگانه از سوی سازمان سنجش منتشر می شود. این دفترچه ها شامل اطلاعات و جزئیات مهمی همچون شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته و … است که هر داوطلب بایستی پیش از ثبت نام آن ها را مطالعه نماید.

از آنجایی که برای پذیرش در دو مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی مشترکی نیاز است، برای این دو مقطع یک دفترچه منتشر می‌شود.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

همانطور که گفته شد دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن و برای مقاطع مختلف تحصیلی منتشر می‌شود. زمان انتشار دفترچه با توجه به نیمسال تحصیلی و مقطع متفاوت است و نمی‌توان تاریخ دقیقی برای انتشار تمامی آن ها اعلام کرد. در ادامه مطلب به بررسی کامل زمان انتشار و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در هر دو نیمسال تحصیلی و مقاطع مختلف پرداخته شده است. 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ 

به منظور سهولت کار شما متقاضیان گرامی در این قسمت از مقاله به تفکیک مقاطع تحصیلی و نیمسال ورودی لینک دانلود دفترچه های مربوطه را قرار داده ایم.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ | مهر

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی مهرماه در بازه زمانی پیش از شروع این نیمسال منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در ادامه ضمن قرار دادن لینک دریافت این دفترچه ها، به زمان انتشار آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 

دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته 

همزمان با شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی، سازمان سنجش و آموزش کشور دفترچه راهنمای انتخاب رشته دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال اول و ورودی مهرماه را به صورت یکپارچه منتشر می کند.

در سال گذشته دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ در این مقطع در اواخر مرداد ماه از طریق سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی منتشر و در اختیار متقاضیان قرار گرفت که پیش بینی می شود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی این مقطع نیز در همین بازه زمانی منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار لینک دانلود آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

 

دانلود دفترچه کاردانی پیوسته 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته فنی حرفه ای دانشگاه های غیر انتفاعی طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خرداد ماه منتشر خواهد شد. تاکنون این دفترچه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر نگردیده است و فقط تاریخ انتشار آن مشخص می باشد.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1402

 

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته

سازمان سنجش پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کنکور کاردانی به کارشناسی نیز اطلاعیه هایی منتشر کرده است. طبق این اطلاعیه ها با شروع مهلت نام نویسی رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته و کنکور کاردانی به کارشناسی مهر ماه، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ کارشناسی ناپیوسته نیز در خرداد منتشر خواهد شد.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۲

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 | بهمن 

دفترچه های راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی بهمن ماه نیز در بازه زمانی پیش از شروع نیمسال دوم منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه این مطلب علاوه بر لینک دریافت این دفترچه ها، به زمان انتشار آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 

دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته

دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی مربوط به بهمن ماه سال گذشته در اواخر آذرماه منتشر گردید که پیش بینی می شود در سال جاری نیز در همین بازه زمانی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گیرد. دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار لینک دانلود آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

 

دفترچه کاردانی پیوسته

دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن در سال گذشته در اوایل دی ماه منتشر شد که با توجه به عدم مشخص شدن زمان ثبت نام در سال جاری، پیش بینی می شود امسال نیز در همین بازه زمانی ثبت نام انجام گیرد.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۲

 

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته

در سال گذشته داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی در نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه توانستند ثبت نام خود را در اوایل دی ماه انجام دهند. پیش بینی می شود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ مربوطه نیز در همین بازه زمانی منتشر شود.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن

 

جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ 

درست است که دفترچه های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت مجزا از یکدیگر منتشر می شود، اما غالبا دارای فصل ها و استاندارهای خاصی هستند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون جزئیات دفترجه بدون کنکور غیرانتفاعی ارائه کرده ایم.

 

فصل اول ثبت نام

فصل اول دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد.

  • شرایط ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی مهر شامل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، شرایط اتباع غیرایرانی و شرایط نظام وظیفه
  • سهمیه ها
  • مدارک ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی
  • مراحل ثبت نام
  • برخی از جداول 

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ | فصل دوم انتخاب رشته 

فصل دوم دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد.

  • شرایط پذیرش دانشجو
  • روش گزینش دانشجو
  • جدول مربوط به ضریب تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش داوطلب در رشته های مختلف

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ | فصل سوم فرم ها

فصل سوم دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد.

  • شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  • فرم گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی دو سال آخر دبیرستان یا هنرستان و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی 
  • فرم انصراف برای دانشجویان در حال تحصیل 
  • فرم پیش نویس ثبت نام

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی

تمامی دفترچه های فوق در مقاطع تحصیلی مختلف و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در بازه های زمانی اعلام شده منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

چنانچه پس از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، قصد انتخاب رشته دارید می توانید برای داشتن اطمینان از نتیجه انتخاب رشته خود با کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و چینش الویت ها را به مشاوران ما بسپارید و در ضمن پاسخ سوالاتتان را نیز دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از طریق چه سایتی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد؟

    دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

  2. آیا برای تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌های غیر انتفاعی یک دفترچه یکپارچه منتشر می شود؟

    خیر، برای هر مقطع تحصیلی شامل مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه به صورت جداگانه منتشر خواهد شد.

  3. دفترچه راهنما انتخاب رشته مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه های غیرانتفاعی شامل چه اطلاعاتی است؟

    دفترچه راهنما مقاطع تحصیلی مختلف شامل شرایط، زمان، نحوه ثبت نام و لیست کد رشته محل های ارائه شده و… می‌باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره