وبلاگ دانتل

سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی my.medu.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی همان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است که دانش آموزان می توانند در زمان تعیین شده به آن مراجعه کرده و ثبت نام خود در این آزمون را انجام دهند. در حال حاضر ثبت نام نمونه دولتی بر خلاف سال های گذشته به صورت یکپارچه انجام می شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد ثبت‌نام در سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی در این مطلب به بررسی کامل آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی my.medu.ir

مدارس نمونه دولتی جز مدارس سطح بالا در کشور هستند که بسیاری از دانش آموزان تصمیم به ادامه تحصیل در این مدارس می گیرند. ثبت نام در مدارس نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام می شود. دانش آموزان باید در سایت نام نویسی کرده و پس از شرکت در آزمون، در صورت قبولی وارد مدارس نمونه دولتی شوند.

سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با آدرس my.medu.ir می باشد. در سال های گذشته سایت نمونه دولتی به صورت استانی بود و داوطلبان باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه می کردند اما در حال حاضر ثبت نام به صورت یکپارچه در سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی مای مدیو انجام می شود.

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت حضوری انجام می شود و هیچگونه آزمون ورودی ندارد. دانش آموزان همراه با والدین خود می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت نام نویسی فزرند خود به مدرسه مورد نظر مراجعه نمایند.

 

زمان نام نویسی در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی

در هر سال تحصیلی دانش آموزان زیادی تصمیم می گیرند که برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند چراکه این مدارس امکانات آموزشی زیادی داشته و کیفیت تدریس نیز بسیار بالا می باشد. برای تحصیل در این مدارس داوطلبان باید در آزمون ورودی شرکت نمایند. ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم از طریق سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی و در زمان معینی انجام می شود.

همانطور که گفته شد در سال های گذشته ثبت نام در سایت های اختصاصی هر استان صورت می گرفت و داوطلبان آذربایجان شرقی باید به آدرس azmoon.eamedu.ir مراجعه می کردند اما در حال حاضر ثبت نام در سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی (مای مدیو) انجام می گیرد.

 

نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی

بسیار مهم است که داوطلبان از چگونگی ثبت نام اطلاع داشته باشند و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس my.medu.ir وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوید. 

2️⃣ شماره شناسنامه و سریال شناسنامه و کد امنیتی را در کادر درج کرده و وارد صفحه خود شوید.

در صورت بروز مشکل در ورود به سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی و یا نداشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید از طریق سامانه دولت من وارد سایت شوید. برای این منظور باید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

سایت نمونه استانی

2️⃣ شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. 

سایت نمونه استانی

3️⃣ رمز یکبار مصرف ارسال شده را در کادر درج نمایید. 

سایت نمونه استانی

4️⃣ گزینه گزینه سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو) را انتخاب نمایید. 

3️⃣ در این بخش سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی بر روی گزینه نمونه دولتی کلیک کنید. 

سایت نمونه استانی

 

4️⃣ فرم ثبت‌نام در سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی را مطالعه کرده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. 

5️⃣ هزینه ثبت نام را بپردازید و نام نویسی خود را ثبت کنید. 

6️⃣ کد رهگیری خود را دریافت کرده و نزد خود نگه دارید. 

❌❌ برای مشاهده راهنما کامل تصویری گام به گام نام نویسی در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه

قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه نمونه دولتی برای تمامی داوطلبانی که در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی ثبت‌نام کرده اند صادر شده و در همین سامانه قرار می گیرد. داوطلبان با مراجعه به سایت می توانند کارت خود را دریافت کرده و در جلسه آزمون همراه خود ببرند. 

در سال های گذشته داوطلبان باید کارت خود را از سایت دریافت کرده و سپس آن را به مدرسه محل تحصیل می بردند تا کارت مهر شود. اما در سال گذشته این قانون برداشته شد و از این پس اجباری به مهر شدن کارت ورود به جلسه توسط مدرسه محل تحصیل وجود ندارد. 

تنها کافیست کارت خود را از سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی دریافت کرده و اطلاعات مندرج بر روی آن را با اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود مطابقت دهید. در صورت اشتباه در اطلاعات کارت باید نسبت به اصلاح و ویرایش آن اقدام نمایید. 

 

زمان اعلام نتایج آزمون

نتایج آزمون نمونه دولتی در حدود یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون منتشر شده و در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی قرار می گیرد. داوطلبان می توانند به محض اعلام نتایج به این سایت مراجعه کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

پس از اعلام نتایج در سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی آن دسته از دانش آموزانی که در آزمون نمره قبولی را کسب کرده اند باید در مهلت تعیین شده با مراجعه حضوری به مدرسه قبولی و تحویل مدارک لازم ثبت‌نام خود نهایی نمایند. عدم مراجعه دانش آموز و والدین به منزله انصراف می باشد و دانش آموز دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج در سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی

داوطلبان آزمون نمونه دولتی برای مشاهده نتایج آزمون خود باید در موعد تعیین شده به سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت نمایند. نحوه مشاهده نتایج در سایت ثبت‌نام نمونه دولتی my.medu.ir به صورت زیر می باشد.

1️⃣ وارد سایت مای مدیو شوید. 

2️⃣ اطلاعات مورد نیاز را در کادر درج کرده و وارد پورتال شخصی خود شوید. 

3️⃣ بر روی گزینه نمونه دولتی کلیک نمایید. 

4️⃣ گزینه اعلام نتایج را در سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی انتخاب کنید. 

در صورت عدم رضایت از نتیجه آزمون خود می توانید در بازه زمانی تعیین شده به نتایج اعتراض نمایید. اعتراض به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مای مدیو انجام می شود.

 

مشاوره سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی

در سال های گذشته ثبت نام نمونه دولتی به صورت استانی و در سایت های مجزا انجام می شد اما هم اکنون ثبت نام به صورت یکپارچه در آمده است و تمامی داوطلبان بایستی به سامانه مای مدیو my.medu.ir مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی چیست؟

    ثبت نام در سامانه مای مدیو با آدرس my.medu.ir انجام می شود. 

  2. آیا هر استان برای ثبت نام سایت جداگانه ای دارد؟

    در سال های گذشته ثبت نام به این صورت بود اما هم اکنون به صورت یکپارچه در سامانه مای مدیو انجام می شود. 

  3. برای دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج نمونه دولتی چه باید کرد؟

    برای انجام تمامی مراحل آزمون نمونه دولتی بایستی به سایت آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی (مای مدیو) مراجعه نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره