مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از جمله مواردی است که داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون به همراه داشته باشند. این کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون و از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می گردد. تمامی متقاضیان آزمون نمونه‌دولتی موظف هستند در تاریخ های اعلام شده برای دریافت کارت خود به سایت مای مدیو مراجعه نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم به زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1402 – 1403 بپردازیم.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نمونه دولتی برای مقطع نهم به دهم، مطابق سال های گذشته برگزار می گردد. تمامی داوطلبانی که در موعد مقرر در این آزمون ثبت نام کرده و فرم تقاضانامه خود را تکمیل کرده اند و هزینه نام نویسی را پرداخت نموده اند، برای اینکه به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه راه پیدا کنند، باید در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند.

داوطلبان باید پیش از زمان برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را از سایت دریافت کنند. حضور در جلسه آزمون نیازمند این است که متقاضیان در زمان های اعلام شده از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 را دریافت کنند و همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

کارت ورود به جلسه نامبرده، چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. لازم است بدانید اگر داوطلبی کارت خود را دریافت نکند، نمی تواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1402 – 1403

برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که با موفقیت اطلاعات خود را در سایت ثبت نام نمونه‌دولتی استان خود ثبت کرده‌اند، چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت صادر می شود. کارت آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون می باشد، همینطور در شناسایی داوطلب در حوزه امتحانی نیز کاربرد دارد.

آزمون زمان دریافت کارت سال 1402
نهم به دهم ۴ تیرماه ۱۴۰۲ ۹ تیرماه ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ معمولا در یک بازه زمانی چهار و یا پنج روزه قبل از زمان برگزاری این آزمون از طریق سایت های آمورش و پرورش منتشر می شود. آزمون نمونه دولتی در سال جاری طبق اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد. 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تمامی متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده و هزینه مربوط به این آزمون را نیز پرداخته اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده همچون کد ملی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را دریافت کنند و یک برگه پرینت از آن تهیه نمایند.

 

راهنما تصویری

در ادامه راهنما تصویری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی را ارائه کرده ایم: 

1️⃣ به سایت آموزش و پرورش (مای مدیو) مراجعه نمایید. 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

2️⃣ در این صحفه، برای ورود به پرتال خود “ کد ملی ” و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه و کد را وارد کنید. 

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم

3️⃣ در این مرحله برای دریافت کارت آزمون نمونه دولتی بر روی گزینه ” آزمون نمونه دولتی ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه دریافت کارت کلیک کنید. 

کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

5️⃣ پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از آن پرینت بگیرید و در زمان برگزاری آزمون با کارت ملی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشید. 

 

رفع نقص و ویرایش اطلاعات کارت آزمون

نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی آن را درنظر داشته باشند این است که در کارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان باید این اطلاعات را که شامل نام، نام خانوادگی، عکس دانش آموز و … است را بررسی کند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.

چنانچه داوطلبی در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود مغایرتی مشاهده کرد، بایستی نهایتا تا یک روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کند. و یک درخواست مبنی بر تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این واحد ثبت کند.

پس از ثبت درخواست بایستی مجددا کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود را با اطلاعات درست دریافت کنند، چنانچه داوطلبی نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدام نکند در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز به مدارس نمونه‌دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

مشاوره کارت آزمون نمونه دولتی

لازم است اشاره کنیم که در تاریخ مشخصی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان تهران وجود دارد که در این تاریخ علاوه بر اینکه ثبت نام کنندگان می توانند اگر اشتباهی در فرم ثبت نامی خود دارند را برطرف کنند، مهلت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در استان تهران نیز می باشد.

تصحیح نواقص موجود در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خیلی مهم است، اگر داوطلبی این مسئله را بی اهمیت بشمارد و با اطلاعاتی که با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت دارد در جلسه آزمون حاضر شود، حتی اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز پذیرفته شود، از ثبت نام او در مدرسه محل قبولی ممانعت به عمل خواهد آمد. 

چنانچه سوالی پیرامون آزمون نمونه دولتی سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا بتوانید بدون مشکل در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    کارت ورود به جلسه نمونه دولتی چهار و یا پنج روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد. 

  2. آیا ثبت مهر بر روی کارت ورود به جلسه الزامی است؟

    بله، داوطلبان با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن تحصیل می کنند کارت آزمون خود را مهر کنند.

  3. در صورت وجود اشکال در کارت امتحان نمونه دولتی، چه اقداماتی باید انجام داد؟

    داوطلبان برای رفع نواقص به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫30 دیدگاه ها

      1. ممنونم انشاالله زودتر بیاد گفته بودن شهرستان های تهران از 30 خرداد بار گذاری میشه

        1. سلام کارت ورود به جلسه نمونه دولتی شهرستان های تهران در ۳۰ خرداد منتشر شد. به سایت استانی خود مراجعه کنید و کارت را دریافت کنید.

      2. سلام وقت بخیر یک قبل از برگزاری ازمون میتوان تغییراتی در کارت ورود به جلسه انجام داد؟ واگر میشه باید کافی نت تغییر بده یا اموزش وپرورش؟
        وسوال بعدی اینکه اگه روی کارت چیزی از مهر محل تحصیل ننوشته باشه بازم باید مهر زد؟

  1. سلام وقت بخیر یک قبل از برگزاری ازمون میتوان تغییراتی در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی انجام داد؟ واگر میشه باید کافی نت تغییر بده یا اموزش وپرورش؟
    وسوال بعدی اینکه اگه روی کارت چیزی از مهر محل تحصیل ننوشته باشه بازم باید مهر زد؟

  2. سلام.چرا کارت ورود به جلسه آزمونه نمونه دولتی نهم به دهم در استان بوشهر بارگذاری نمی شود با توجه به اینکه در توضیحات دفترچه قید شده حداقل سه روز مانده به آزمون در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد

  3. سلام خسته نباشید.
    من به همراه بردارد دوقولوم تو آزمون نمونه دولتی شرکت کردیم بعد امروز که کارت و گرفتیم تو کارت ننوشته بودن که ما باهم دوقولو هستیم و اون شرایط اینکه اکه ۸۰ درصده نمره رو در صورت قبولی یکی از قل ها درج نشده بود
    باید اینو مینوشتن؟یا اینکه ننوشته باشن هم موردی نداره؟تو سایت جفتمون زدیم که برادر دو قولو داریم

  4. سلام ثبت مهر مدرسه روی کارت الزامیه؟آخه من رفتم مدرسه مهر نکردنش گفتن لازم نیست مهر بشه

    1. سلام
      خیر ثبت مهر روی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی در سال های گذشته الزامی بود

    2. سلام ببخشید مهر مدرسه برروی کارت ورود به جلسهنمونه دولتی 1402-1403الزامیه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    1. سلام خیر کارت ورود به جلسه نمونه دولتی و مدارک هویتی از الزامات ورود به جلسه می باشد.

    1. سلام کارت ورود به جلسه نمونه دولتی از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir دربافت می شود.
      آزمون در 9 تیرماه برگزار خواهد شد.

  5. سلام خسته نباشید ببخشید من امسال یکی از درسام رو افتادم که ریاضی هم هستش و معدلم ۱۷ هست اگه داخل امتحان نمونه دولتی قبول بشم میتونم تو مدرسه برم یا خیر؟

    1. سلام خیر برای مشاهده نتایج نمونه دولتی فقط کافیست با کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه وارد سایت مای مدیو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره