دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ در نیمسال اول معمولا در مرداد ماه و برای نمیسال دوم در آذر ماه انجام می گیرد. متقاضیانی که قصد تحصیل بدون کنکور در دانشگاه‌های غیر انتفاعی دارند باید از زمانبندی و مهلت ثبت‌نام این دانشگاه‌های مطلع باشند. در این مقاله به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۲ پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ نمیسال دوم از 3 تا 8 بهمن ماه 1402 می باشد.

 

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

دانشگاه غیر انتفاعی هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو می کند. زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ پس از اعلام نتایج آزمون سراسری می باشد و داوطلبان همراه با انتخاب رشته آزمون سراسری می توانند کدرشته محل های دانشگاه‌های غیر انتفاعی را نیز انتخاب کنند.

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ در 3 تا 8 بهمن ماه می باشد.

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند باید کارت سریال دانشگاه‌های غیر انتفاعی را خریداری کنند و آن دسته از داوطلبانی که فقط در ثبت‌نام بدون آزمون شرکت کرده اندد با کارت ثبت‌نام بدون آزمون را فقط خریداری کنند. 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۲

داوطلبان می‌توانند با شرکت در آزمون و یا بصورت بدون کنکور می توانند در دانشگاه‌های غیر انتفاعی مشغول به تحصیل شوند. زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتقاعی ۱۴۰۲ در نیمسال اول معمولا در مرداد ماه انجام می گیرد. در ادامه زمانبندی ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی را ذکر کرده ایم. 

مقطع تحصیلی زمان ثبت نام ورودی مهر ماه ۱۴۰۲
کاردانی ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (۹ شهریور تمدید شد)
کارشناسی ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (۹ شهریور تمدید شد)

داوطلبان واجد شرایط طبق دفترچه راهنما می‌توانند کدرشته محل را استخراج کرده و در فرم انتخاب‌رشته خود وارد کنند. متقاضیان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه‌های بدون آزمون می توانید در کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو عضو شوید و یا در اینستاگرام صفحه مجموعه دانتل کو را دنبال کنید.

 

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۲

داوطلبانی که از ثبت‌نام ورودی مهر جامانده اند یا در موعد مقرر مدارک لازم ثبت‌نام خود را تکمیل نکرده اند؛ و یا به هر دلیل قصد شروع تحصیل از بهمن را دارند می‌توانند بصورت بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی مشغول به تحصیل شوند. زمانبندی مربوط به ورودی بهمن به شرح زیر است.

مقطع تحصیلی زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲
کاردانی 3 تا 8 بهمن ماه 1402
کارشناسی 3 تا 8 بهمن ماه 1402

طی سال گذشته ثبت‌نام در بازه آذر تا بهمن انجام گرفت. تاکنون زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای منتشر نشده است. به محض انتشار اخبار یا اطلاعیه جدید این مقاله بروز رسانی خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از نام نویسی حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

مشاوره پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲

بسیاری از داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های غیر انتفاعی هستند؛ اما سوالات بسیاری ذهن متقاضیان را درگیر کرده است. چند نکته در مورد این دانشگاه لازم به ذکر است. دانشگاه غیرانتفاعی دارای مدرک معتبر از وزارت علوم است. همچنین بسیاری از رشته هایی که متقاضیان زیادی دارند و آینده شغلی خوبی برای آنها قابل تصور است در این دانشگاه ارائه می‌شوند. برای اطلاع از سایت انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

با این حال بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند دانشگاه‌های غیر انتفاعی را در اولویت خود قرار ندهند؛ دلیل این تصمیم اعتبار و امکانات بالاتر سایر موسسات آموزش عالی نظیر دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد است. همچنین برخی از رشته‌ها نظیر پزشکی یا داروسازی نیازمند شرکت در کنکور هستند. برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ همزمان با دیگر دانشگاه‌های سراسری می‌باشد و داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می‌توانند کدرشته محل‌های همه دانشگاه‌های سراسری در فرم ثبت‌نام وارد کنند.

با این حال دانشگاه‌های غیر انتفاعی که از جمله دانشگاه‌های شهریه پرداز هستند؛ دارای اساتید با کیفیت، امکانات بروز و مطلوب هستند و برای بسیاری از داوطلبان انتخاب مناسبی بحساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تصمیم گیری نهایی با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد شرایط خود و انتخاب بهترین گزینه مشورت نمایید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی از چه زمانی شروع می شود؟

    داوطلبان از مرداد ماه می توانند برای ثبت نام دانشگاه‌های غیر انتفاعی اقدام کنند.

  2. ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه‌های غیر انتفاعی از چه زمانی شروع می شود؟

    متقاضیان از اوایل آذر ماه می توانند برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫10 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره