دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگردان

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش مشخص می شود. داوطلبانی که در زمان‌های تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در این پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری شده اند، می توانند در زمان اعلام نتیجه بدون کنکور دانشگاه های سراسری، نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام کرده و از وضعیت قبولی خود مطلع شوند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری 1402 ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۲

پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری در دو نیمسال تحصیلی برای دو ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. از آنجایی که ثبت نام هر نیمسال تحصیلی در بازه زمانی نزدیک به برگزاری همان ورودی انجام می شود، اعلام نتایج نیز در بازه زمانی شروع همان نیمسال خواهد بود.

اینطور می توان گفت که اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش مشخص می گردد و داوطلبان می توانند برای دریافت نتایج خود به سایت این سازمان به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند. در حال حاضر زمان اعلام نتایج به طور دقیق مشخص نشده است و زمان تقریبی آن به شرح زیر است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی می‌گردد.

نیمسال تحصیلی  زمان اعلام نتایج بدون کنکور
نیمسال اول | مهر شهریور ماه
نیمسال دوم | بهمن بهمن ماه

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۲ | نیمسال اول

در سال های گذشته نتیجه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری نیمسال اول معمولا پس از گذشت یک بازه زمانی هفت تا ده روزه پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در ورودی مهرماه اعلام می شد، که در سال گذشته نتیجه در اواخر شهریور ماه منتشر شد.

تا کنون زمان اعلام نتایج بدون کنکور مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است و به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور 1402 | نیمسال دوم

موارد گفته شده برای نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نیمسال تحصیلی اول در مورد ورودی بهمن ماه نیز صادق است و پیش بینی می شود که نتایج این دوره نیز طبق رویه سال های گذشته در دی ماه اعلام گردد.

سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم (بهمن) 1402 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است اما به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

نحوه مشاهده و دریافت نتایج بدون کنکور ۱۴۰۲

معمولا نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. داوطلبان در زمان اعلام نتایج بدون کنکور 1402 می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنند. در ادامه به نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه های سراسری در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن اشاره کرده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

✅ کلیک بر لینک فعال نتیجه نهایی آزمون

✅ وارد کردن شماره اطلاعات درخواستی نظیر شماره پرونده

✅ دریافت نتیجه ثبت نام

 

راهنما تصویری

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور

 

2️⃣ پس از ورود به سایت در زمان اعلام نتایج بدون کنکور بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک نماید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور

 

 

3️⃣ در زمان اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۲ می توانید بر روی لینک فعال ” نتایج نهایی پذيرش براساس سوابق تحصيلی سال 1402 ” کلیک کنید.

 

4️⃣ در صفحه پیش رو داوطلبان می‌توانند از طریق دو روش نتایج خود را رویت کنند.‌

          ⚠ روش اول: شماره پرونده و شماره شناسنامه

          ⚠ روش دوم: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

 

5️⃣ پس از ورود و مشاهده کارنامه:

          ✅ در صورت قبولی کد و عنوان رشته و دانشگاه قبولی مشخص می شود.

          ❌ در صورت قبول نشده عبارت مردود مشخص می شود.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

پس از زمان اعلام نتایج بدون کنکور و پذیرفته شدن در دانشگاه، داوطلبان باید برای ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی خود اقدام کنند. برای ثبت نام نهایی باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگزاری نمایید.

پس از پیش ثبت نام بایستی در زمان تعیین شده به دانشگاه مراجعه کرده و تمامی مدارک خود را به صورت فیزیکی به بخش مربوطه تحویل دهید. عدم مراجعه به دانشگاه در زمان تعیین شده به معنای انصراف از قبولی و تحصیل در دانشگاه تلقی می شود و امکان مراجعه در زمان دیگری وجود نخواهد داشت. زمان دقیق مراجعه در سایت هر دانشگاه ذکر خواهد شد.

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1402

دانشگاه های سراسری علاوه بر نیمسال اول که زمان ثبت‌نام در مرداد ماه می باشد در دی ماه نیز برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی از تحصیل جامانده یا مایل به انصراف و تحصیل در رشته دیگری می باشند ثبت‌نام انجام می دهد. زمان اعلام نتایج بدون کنکور نیسمال دوم بهمن ماه یک هفته پس از اتمام مهلت نام نیوسی و پیش از شروع نیمسال تحصیلی می باشد. 

چنانچه پیرامون اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری و نحوه دریافت نتایج سوالی داشتید و به مشکلی برخوردید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس حاصل کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نتیجه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای نیمسال اول ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می گردد؟

به زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری برای نیمسال اول و دوم در متن مقاله اشاره کرده ایم.

نتایج ثبت نام بدون دانشگاه‌های سراسری از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده است.

متقاضیان برای دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری چه اقداماتی باید انجام دهند؟

نحوه و راهنما مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن در مقاله نوشته شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. تو سایت سنجش هیچ گزینه ای به اسم
    نهایی پذيرش براساس سوابق تحصيلی سال 1402 ” کلیک کنید
    وجود نداره
    نتايج بدون کنکور کی میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره