مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی امکان پذیر می باشد. تمامی متقاضیان باید در زمان های تعیین شده‌ به سایت آموزش و پرورش مای مدیو مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارنامه نمایند. همینطور متقاضیان باید در صورت داشتن اعتراض به نتایج آزمون، در زمان مشاهده کارنامه نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اقدام نمایند. در ادامه جزئیات بیشتری را از دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هم اکنون در سایت مای مدیو اعلام شد.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

توجه: چنانچه در زمینه ثبت درخواست نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس بگیرید.

 

دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج مرتبط با آن نیز منتشر می گردد. در این زمان دانش آموزانی که در جلسه آزمون حضور داشته‌ اند، می توانند به سامانه آموزش و پرورش مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نمایند.

از مهم ترین مندرجات کارنامه تعداد سوالات صحیح، تعداد سوالات غلط و تعداد سوالات نزده آن ها می باشد. ضمن اینکه در صورت قبولی شرکت‌ کنندگان‌، مدرسه محل قبولی نیز در کارنامه آزمون نمونه دولتی به همراه رشته‌ انتخابی داوطلبان درج می شود.

در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، دسته ای از دانش آموزان که در این آزمون پذیرفته‌ نشده‌ اند و یا نسبت به نمره کارنامه خود اعتراض دارند، می توانند از طریق سایت ثبت نامی اعتراض شان را ثبت نمایند تا در صورت تائید مورد بررسی قرار بگیرد.

 

زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403

تمامی داوطلبان پس از شرکت در آزمون نمونه دولتی، منتظر اعلام نتایج می باشند تا با دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. با توجه به کشوری بودن آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، اعلام نتایج این آزمون نیز در همزمان در سایت مای مدیو منتشر می شود.

کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 اعلام منتشر شد.

در یک بررسی کلی بر اساس رویه سال های گذشته، می توان گفت که نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون، منتشر می گردد و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. در صورت انتشار هر گونه اخبار پیرامون دریافت کارنامه در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد..

 

سامانه دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

با توجه به تغییرات اعمال شده در آزمون، کارنامه آزمون نمونه دولتی نیز از طریق سایت ثبت نام مای مدیو به آدرس الکترونیکی my.medu.ir منتشر خواهد شد و داوطلبان در زمان اعلام نتایج با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کانرماه خود را مشاهده نمایند. در ادامه مقاله راهنما تصویری دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403 را قرار داده ایم.

 

نحوه دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند، باید برای دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به سامانه آموزش و پرورش مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند. اینگونه می توانند ضمن اطلاع از نتایج مرتبط با این آزمون و بررسی وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود، کارنامه آزمون نمونه دولتی را نیز دریافت و بررسی کنند.

 

1️⃣ به سایت آموزش و پرورش مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ جهت ورود به سایت ابتدا نقش دانش آموز را انتخاب سپس کد ملی و شماره سریال 6 رقمی خود را وارد نمایید.

کارنامه آزمون نمونه دولتی

3️⃣ جهت دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی بر روی گزینه ” نتایج آزمون نمونه دولتی ” کلیک کنید.

کارنامه نمونه دولتی

4️⃣ حال می توانید کارنامه نمونه دولتی خود را مشاهده و از وضعیت قبولی خود مطلع شوید.

 

اعتراض به نمرات کارنامه آزمون نمونه دولتی 

برخی از دانش آموزان نهمی پس از دریافت کارنامه نمونه دولتی و مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی به نمرات دریافتی و نتایج آزمون خود اعتراض دارند. این دسته از دانش آموزان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده‌ نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند و منتظر پاسخ کارشناسان در این زمینه باشند.

در صورتی که اعتراض دانش آموزان همراه با دلایل درست و منطقی باشد، به آن رسیدگی خواهد شد. توصیه می کنیم دانش آموزان برای اطمینان از اعتراض خود، حتما کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دریافتی و تعداد پاسخ های درست و غلط خود را بررسی کنند.

 

مشاوره دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته‌ شدگان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نیستند، اما از سویی دیگر به دلیل نمره دریافتی جزو مردودی های این آزمون نیز به شمار نمی روند، در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی قرار می گیرند. دانش آموزانی که در لیست ذخیره قرار می گیرند، دارای فرصت مجددی برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی هستند.

در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی با دانش آموزان پذیرفته‌ شده‌‌ تکمیل نشود و برخی از آن ها از ثبت نام در مدرسه مورد نظر انصراف دهند، ظرفیت خالی به دانش آموزان ذخیره تعلق می گیرد. 

پذیرفته‌ شدگان در این آزمون باید در بازه های زمانی اعلام شده‌‌، برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مراجعه کنند؛ در غیر اینصورت، به معنای انصراف آن ها از ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی تلقی می شود.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، ابهاماتی پیرامون دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برایتان وجود دارد، می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود از طریق برقراری تماس با با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ” دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 “ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

  1. دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403 در چه تاریخی امکان پذیر است ؟

    تا کنون زمان دقیقی برای دریافت کارنامه اعلام نشده است.

  2. نحوه دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 چگونه است ؟

    تمامی متقاضیان باید برای دریافت کارنامه به سامانه دریافت نتایج استان محل زندگی خود مراجعه کنند.

  3. سامانه دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی چه سامانه ای می باشد ؟

    سایت اعلام نتایج نمونه دولتی در سال جاری مای مدیو می باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام من در یکی از شهرهای استان همدان تحصیل میکنم اما قرار است از سال جاری در خود استان سکونت کنیم آیا میتوانم در ثبت نام نمونه دولتی و تیزهوشان از مدارس خود همدان انتخاب کنم یا نه اگر نمیشه راهی داره یا نداره ممنون

    1. انتخاب بصورت بومی گزینی هست
      هر مدرسه تیزهوشان و نمونه مناطقی رو دربرمیگیره که باید طبق اونها دانش آموز جذب کنه
      از طریق مراجعه به آموزش و پرورش یا تماس با مشاورین ما میتونید از منطقه خودتون خبردار شید

  2. باسلام درصفحه دانش اموز ما کارنامه نمونه دولتی وذخایر نشان داده نمی شود باید چکارکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره