مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون منتشر می‌شود. در سال جاری لیست تمامی دانش آموزان در سایت my.medu.ir منتشر می‌گردد. دواطلبانی که در لیست اسامی پذیرفته شدگان نمونه آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 قرار گرفته اند باید در مهلت تعیین شده به مدرسه مود نظر مراجعه و ثبت‌نام خود را نهایی نمایند. در ادامه مقاله از سایت دانتل کو به بررسی زمان و نحوه دریافت نتایج خواهیم پرداخت.

 

زمان اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴به صورت همزمان با اعلام نتایج نمونه دولتی از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی my.medu.ir اعلام می گردد. لازمه قرار گرفتن در این لیست کسب امتیاز حد نصاب در مقایسه با دیگر شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می باشد.

دانش آموزانی که در جلسه آزمون نمونه دولتی حضور داشته اند، می توانند دو الی چهار هفته پس از برگزاری این آزمون، برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 به سایت مای مدیو مراجعه کنند.

تاکنون زمان اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تاکنون زمان اعلام نتایج مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که نتیجه در اواسط مرداد ماه منتشر شود. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتیجه این مطلب بروزرسانی می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج کانال دانتل کو را در تلگرام دنبال کنید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

همانطور که گفته شد نحوه اعلام نتایج در سال گذشته به طور کل تغییر کرده است و دانش آموزان باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. این تغییرات نگرانی زیادی را برای دانش آموزان به وجود آورده است و اکثر دانش آموزان دچار نگرانی و سردرگمی شده‌اند.

به همین منظور در این بخش از مطلب راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را آورده‌ایم.

1️⃣ وارد سایت my.medu.ir شوید.

2️⃣ ورود دانش آموز را انتخاب کنید.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی

 

3️⃣ کد ملی و سریال شناسنامه خود وارد نمایید تا به پرتال شخصی خود دسترسی پیدا کنید.

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی

 

4️⃣ در پایین صفحه گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید.

نتیجه

 

5️⃣ مشاهده نتایج را انتخاب کرده و کارنامه نمونه دولتی را دریافت کنید. در صورتی که اسم شما در لیست اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باشد در وضعیت قبولی مشخص می‌شود.

 

دریافت کارنامه

در نظر داشته باشید که برای دسته ای از شرکت کنندگان که موفق به کسب نمره قبولی شده و جزو اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 1403 – 1404 هستند، کارنامه ای منتشر نمی شود و در صفحه اعلام نتایج تنها گزینه قبول شده را مشاهده خواهند کرد..

اما داوطلبانی که در این آزمون مردود شده اند، می توانند کارنامه نمونه دولتی خود را دریافت نمایند، تا وضعیت خود را مشاهده کرده و دلیل مردودی‌شان را متوجه شوند. 

برخی از داوطلبان با دریافت کارنامه خود با عنوان “لیست ذخیره ” در ستون وضعیت قبولی مواجه می شوند. این دسته از دانش آموزان در لیست ذخیره نمونه دولتی قرار می گیرند. به طوری که اگر یکی از دانش آموزان و اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ قطعی انصراف دهند، دانش آموزان ذخیره می توانند در ظرفیت متعلق به آن ها، در مدرسه نمونه دولتی ثبت نام کنند.

 

مشاوره اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

پس از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 برخی از داوطلبان در این لیست قرار ندارند. این دسته از شرکت کنندگان می توانند در صورتی که به نتیجه اعتراض دارند، از گزینه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. در صورتی که اعتراض داوطلبان منطقی و درست باشد، پیگیری می گردد. 

توجه داشته باشید که مدارس نمونه دولتی سطح علمی بالایی دارند و دانش آموزان نیز برای ورود به این مدارس باید نمره حد نصاب را کسب کنند. کسب رتبه قابل قبول در آزمون میسر نمی‌شود مگر با مطالعه درست و اصولی حتی در مدت زمان کم.

به همین دلیل بسیار مهم است که از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید تا بهترین روش‌های مطالعه و نحوه برنامه ریزی را به شما آموزش دهند. همچنین در صورت بروز مشکل در فرایند مشاهده اعلام نتایج نیز می‌توانید از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 1403 – 1404 چه زمانی منتشر می شود؟

    اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همزمان با انتشار نتایج اعلام می شود.

  2. چگونه می توان از اسامی قبول شدگان نمونه دولتی مطلع شد؟

    اسامی پذیرفته شدگان در سایت مای مدیو قرار می گیرد.

  3. آیا برای قبول شدگان کارنامه منتشر می شود؟

    خیر، کارنامه نمونه دولتی فقط برای دسته ای از شرکت کنندگان که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون نشده‌‌ اند، منتشر می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره