مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون منتشر می‌شود. در سال های گذشته اعلام نتایج به صورت استانی بود اما در سال ۱۴۰۲ لیست تمامی دانش آموزان در سایت my.medu.ir منتشر می‌گردد. تغییرات در نحوه اعلام نتایج باعث سردرگمی بسیاری از دانش آموزان شده است به همین دلیل در ادامه مقاله از سایت دانتل کو به بررسی نحوه اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 خواهیم پرداخت. البته برای مشاهده جواب آزمون خود نیز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ امروز ۱۱ مرداد ماه منتشر خواهد شد. به محض انتشار در این بخش از مقاله و کانال تلگرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

خبر تکمیلی: نتایج در 11 مرداد ماه منتشر نشد.

 

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

به منظور سنجش دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی نهم به دهم، آزمونی سراسری و هماهنگ در نیمه اول سال برگزار می شود. علاقه مندان به تحصیل در مدارس نمونه دولتی، بایستی برای تکمیل ظرفیت این مدارس، به رقابت با یکدیگر بپردازند. لازمه قرار گرفتن در اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کسب امتیاز حد نصاب در مقایسه با دیگر شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می باشد.

اسامی قبول آزمون شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت همزمان با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی my.medu.ir اعلام می گردد. دانش آموزانی که در جلسه آزمون نمونه دولتی حضور داشته اند، می توانند دو الی چهار هفته پس از برگزاری این آزمون، برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به سایت مرتبط با ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی 1402 – 1403

در سال های گذشته نتایج و اسامی قبول‌شدگان آزمون نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می‌شد. یعنی دانش آموزان باید در زمان مشخص به سایت استان خود مراجعه کرده و نتایج را دریافت می‌کردند. اما در سال ۱۴۰۲ نحوه اعلام نتایج تغییر کرده است و اسامی قبول شدگان نمونه دولتی به صورت یکپارچه در سایت my.medu.ir منتشر می‌گردد. .

تاکنون زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تاکنون زمان اعلام نتایج مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که نتایج در هفته اول مرداد ۱۴۰۲ منتشر شود. به محض مشخص شدن تاریخ اعلام اسامی قبول‌شدگان آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 این مطلب بروزرسانی می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج کانال دانتل کو را در تلگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی

همانطور که گفته شد نحوه اعلام نتایج در سال ۱۴۰۲ به طور کل تغییرات کرده است و دانش آموزان باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. این تغییرات نگرانی زیادی را برای دانش آموزان به وجود آورده است و اکثر دانش آموزان دچار نگرانی و سردرگمی شده‌اند. به همین منظور در این بخش از مطلب راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را آورده‌ایم.

1️⃣ وارد سایت my.medu.ir شوید.

2️⃣ نقش دانش آموز را انتخاب کنید و کد ملی و سریال شناسنامه خود وارد نمایید تا به پرتال شخصی خود دسترسی پیدا کنید.

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

3️⃣ در پایین صفحه گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی

4️⃣ مشاهده نتایج را انتخاب کرده و کارنامه نمونه دولتی را دریافت کنید. در صورتی که اسم شما در لیست اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲  – ۱۳۰۳ باشد در وضعیت قبولی مشخص می‌شود.

دریافت کارنامه نمونه دولتی

در نظر داشته باشید که برای دسته ای از شرکت کنندگان که موفق به کسب نمره قبولی شده و جزو اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی هستند، کارنامه ای منتشر نمی شود و در صفحه اعلام نتایج تنها گزینه قبول شده را مشاهده خواهند کرد.. اما داوطلبانی که در این آزمون مردود شده اند، می توانند کارنامه نمونه دولتی خود را دریافت نمایند، تا وضعیت خود را مشاهده کرده و دلیل مردودی‌شان را متوجه شوند. 

برخی از داوطلبان با دریافت کارنامه خود با عنوان “لیست ذخیره ” در ستون وضعیت قبولی مواجه می شوند. این دسته از دانش آموزان در لیست ذخیره نمونه دولتی قرار می گیرند. به طوری که اگر یکی از دانش آموزان و اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ قطعی انصراف دهند، دانش آموزان ذخیره می توانند در ظرفیت متعلق به آن ها، در مدرسه نمونه دولتی ثبت نام کنند.

 

مشاوره اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی

پس از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برخی از داوطلبان در لیست اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی قرار ندارند. این دسته از شرکت کنندگان می توانند در صورتی که به نتیجه اعتراض دارند، از گزینه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی استفاده کنند. در صورتی که اعتراض داوطلبان منطقی و درست باشد، پیگیری می گردد. 

توجه داشته باشید که مدارس نمونه دولتی سطح علمی بالایی دارند و دانش آموزان نیز برای ورود به این مدارس باید نمره حد نصاب را کسب کنند. کسب رتبه قابل قبول در آزمون میسر نمی‌شود مگر با مطالعه درست و اصولی حتی در مدت زمان کم.

به همین دلیل بسیار مهم است که از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید تا بهترین روش‌های مطالعه و نحوه برنامه ریزی را به شما آموزش دهند. همچنین در صورت بروز مشکل در فرایند مشاهده اعلام نتایج نیز می‌توانید از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 1402 – 1403می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 1402 – 1403 چه زمانی منتشر می شود؟

    اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 همزمان با اعلام نتایج اعلام می شود که در هر استان متفاوت می باشد.

  2. چگونه می توان از اسامی قبول شدگان نمونه دولتی مطلع شد؟

    اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 در سایت اعلام نتایج نمونه دولتی استانی قرار می گیرد. جزئیات مشاهده اسامی پذیرفته شدگان در متن مقاله فوق آورده‌ شده‌ است.

  3. آیا برای اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 کارنامه منتشر می شود؟

    خیر، کارنامه نمونه دولتی فقط برای دسته ای از شرکت کنندگان که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون نشده‌‌ اند، منتشر می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره