مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پس از یک ماه از برگزاری آزمون می باشد. دانش آموزان شرکت کننده در جلسه آزمون با مراجعه به سایت مای مدیو my.medu.ir می توانند جواب آزمون را دریافت نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات تاریخ اعلام نتایج نمونه دولتی 1403 – 1404 و سایت جدید آن خواهیم پرداخت. والدین و داوطلبان گرامی جهت دریافت نتیجه خود می توانید با کارشناسان مرکز دانتل کو تماس بگیرید. 

طبق آخرین اطلاعیه نتایج آزمون نهم به دهم در 14 مرداد ماه منتشر خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، شرکت کنندگان در جلسه آزمون می توانند پس از یک بازه زمانی حداقل دو هفته ای، به سایت نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و اقدام به دریافت جواب در تاریخ اعلام جواب آزمون مدارس نمونه دولتی نمایند.

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در ۱۴ مرداد ماه منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ معمولا پس از گذشته چهار الی شش هفته پس از برگزاری این آزمون است. احتمالا مشابه سال گذشته نتایج این آزمون در اواسط تابستان منتشر گردد. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

راهنما دریافت جواب در سایت مای مدیو

نتایج آزمون به صورت اینترنتی منتشر می‌شود. داوطلبان در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و نتیجه را مشاهده کنند.

با توجه به تغییر نحوه اعلام نتایج ممکن است بسیاری از داوطلبان نگران چگونگی ورود به سایت و مشاهده نتایج باشند. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این بخش از مطلب راهنمای تصویری دریافت جواب آزمون را آورده‌ایم. 

1️⃣ وارد سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir شوید.

2️⃣ در صفحه ورود نقش دانش آموز را انتخاب کرده

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

 

3️⃣ سپس کد ملی، سریال شناسنامه و کد امنیتی را وارد کنید.

تاریخ

 

4️⃣ پس از ورود به پنل کاربری در پایین صفحه گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید.

تاریخ اعلام نتایج نمونه دولتی

 

5️⃣ چنانچه در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ -۱۴۰۴ وارد سایت شوید با انتخاب گزینه نتایج آزمون می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

 

مشاوره تاریخ اعلام نتایج نمونه دولتی 1403 – 1404

دانش آموزان برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی باید حتما در آزمون شرکت کنند و راه دیگری برای قبولی در این مدارس نیست. نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا ۱۰ تا ۱۵ روز پس از برگزاری آزمون در سایت my.medu.ir ا‌علام می‌شود. تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ -۱۴۰۴ توسط آموزش و پرورش اطلع رسانی می‌شود.

در کارنامه تمامی موارد آزمون همچون وضعیت قبولی، درصد هر درس، تعداد اشتباهات و تراز آورده شده است و می‌توانید با مطالعه آن از تمامی جزییات مهم مطلع شوید. 

داوطلبانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، باید همراه با مدارک مورد نیاز، به مدرسه نمونه دولتی پذیرفته‌ شده‌ مراجعه‌ کنند. روند ثبت نام این دسته از دانش آموزان به صورت حضوری خواهد بود. در صورت مردودی نیز امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی را خواهید داشت. برای این منظور باید در سایت my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمایید.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404 سوالی دارید، برای این منظور توصیه می‌شود که حتما از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. مشاوران و متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی  تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در یاری‌تان کنند و در این مسیر همراه شما باشند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی است؟

تاکنون زمان اعلام نتایج مشخص نشده‌ است. اما مطابق با رویه سال های گذشته معمولا چهار الی شش هفته پس از برگزاری منتشر می گردد.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 چگونه است؟

نتایج آزمون به صورت سراسری و از طریق سایت مای مدیو اعلام می شود.

پذیرفته‌ شدگان بر اساس نتایج آزمون چه اقدامی باید انجام دهند؟

شرکت کنندگانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، باید در زمان مشخص و همراه با مدارک لازم، جهت تکمیل مراحل نام نویسی حضوری خود به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره