مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پس از یک ماه از برگزاری آزمون می باشد. تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سایت آموزش و پرورش هر استان اعلام می شود. شرکت کنندگان در جلسه آزمون با مراجعه به سایت پنجره خدمات آموزش و پرورش my.medu.ir می توانند جواب آزمون را مشاهده نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 1402 – 1403 و سایت جدید آن خواهیم پرداخت. والدین و داوطلبان گرامی جهت دریافت نتیجه خود می توانید با کارشناسان مرکز دانتل کو تماس بگیرید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هم اکنون در سایت مای مدیو اعلام شد.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید. 

توجه: چنانچه در زمینه ثبت درخواست نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس بگیرید.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

با توجه به ظرفیت محدود در مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم و همینطور تعداد بالای متقاضیان، هر ساله برای ورود به این مدارس، یک آزمون ورودی برگزار می شود. داوطلبان باید از طریق سایت my.medu.ir اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند. چند روز پیش از برگزاری این آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی برای هر کدام از شرکت کنندگان صادر می شود. دریافت این کارت ورود به جلسه برای هر یک از متقاضیان ضرورت دارد و باید آن را در روز آزمون به همراه داشته باشند.

نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در ۱۹ مرداد ماه منتشر شد.

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، شرکت کنندگان در جلسه آزمون می توانند پس از یک بازه زمانی حداقل دو هفته ای، به سایت نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و اقدام به دریافت جواب در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نمایند.

 

سایت جدید نتایج نمونه دولتی my.medu.ir

همانطور که گفته شد در سال های گذشته نتایج آزمون به صورت استانی منتشر می‌شد. به این صورت که داوطلبان هر استان در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی برای مشاهده نتیجه باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه می‌کردند.  اما در سال ۱۴۰۲ این نحوه اعلام نتیجه کنار گذاشته شد و اکنون نتایج به صورت یکپارچه در سایت my.medu.ir قرار می‌گیرد.

دانش آموزان در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با کد ملی و سریال شناسنامه خود وارد سایت شده و نتیجه را مشاهده کنند. زمان اعلام نتایج نمونه دولتی معمولا پس از گذشته چهار الی شش هفته پس از برگزاری این آزمون است. احتمالا مشابه سال گذشته نتایج این آزمون در اواسط تابستان منتشر گردد. 

دانش آموزانی که وضعیت قبولی آن‌ها در سایت به صورت ذخیره مشخص شده است، باید منتظر بمانند تا در صورت انصراف یکی از قبول شدگان در مدرسه ثبت نام کنند. 

 

نحوه مشاهده نتایج 

نتایج آزمون به صورت اینترنتی منتشر می‌شود. داوطلبان در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و نتیجه را مشاهده کنند. با توجه به تغییر نحوه اعلام نتایج ممکن است بسیاری از داوطلبان نگران چگونگی ورود به سایت و مشاهده نتایج باشند. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این بخش از مطلب راهنمای تصویری مشاهده نتایج در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی را آورده‌ایم. 

1️⃣ وارد سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir شوید.

2️⃣ در صفحه ورود نقش دانش آموز را انتخاب کرده و سپس کد ملی، سریال شناسنامه و کد امنیتی را وارد کنید.

3️⃣ پس از ورود به پنل کاربری در پایین صفحه گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید.

 

4️⃣ چنانچه در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی وارد سایت شوید با انتخاب گزینه نتایج آزمون می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

در کارنامه تمامی موارد آزمون همچون وضعیت قبولی، درصد هر درس، تعداد اشتباهات و تراز آورده شده است و می‌توانید با مطالعه آن از تمامی جزییات مهم مطلع شوید. اگر در آزمون قبول شده باشید باید در زمان مشخص به مدرسه مراجعه کرده و ثبت نام کنید. در صورت مردودی نیز امکان اعتراض به نتایج را خواهید داشت. برای این منظور باید در سایت my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمایید.

 

مشاوره زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزان برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی باید حتما در آزمون شرکت کنند و راه دیگری برای قبولی در این مدارس نیست. نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا ۱۰ تا ۱۵ روز پس از برگزاری آزمون در سایت my.medu.ir ا‌علام می‌شود. زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی توسط آموزش و پرورش اطلع رسانی می‌شود.

داوطلبانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، باید همراه با مدارک مورد نیاز، به مدرسه نمونه دولتی پذیرفته‌ شده‌ مراجعه‌ کنند. روند ثبت نام این دسته از دانش آموزان به صورت حضوری خواهد بود. در ادامه به نحوه مشاهده جواب در زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 پرداخته ایم. برای مشاهده اسامی قبول شدگان نمونه دولتی کلیک کنید.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید

برای کسب رتبه قابل قبول در آزمون نمونه دولتی و  ثبت نام در این مدارس باید سطح علمی خود را با مطالعه بالا ببرید. مطالعه اصولی و برنامه ریزی صحیح در این مسیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای این منظور توصیه می‌شود که حتما از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در یاری‌تان کنند و در این مسیر همراه شما باشند.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دریافت کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 ، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مشخص نشده‌ است. اما مطابق با رویه سال های گذشته معمولا چهار الی شش هفته پس از برگزاری منتشر می گردد.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 چگونه است؟

نتایج آزمون به صورت استانی و از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان، اعلام می شود.

پذیرفته‌ شدگان بر اساس نتایج آزمون چه اقدامی باید انجام دهند؟

شرکت کنندگانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، باید در زمان مشخص و همراه با مدارک لازم، جهت تکمیل مراحل نام نویسی حضوری خود به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره