دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت این سامانه به نشانی sanjesh.org کارنامه خود را دریافت نمایند و در صورت پذیرفته شدن برای ثبت نام حضوری در دانشگاه قبول شده اقدام کنند. در این مطلب به بررسی کامل اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 1402 پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی هر ساله برای دو ورودی مهر ماه و بهمن انجام می‌گیرد و اسامی قبول شدگان نیز معمولا یک هفته تا ده روز پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ | مهرماه

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهرماه از اواخر مرداد ماه آغاز شده و تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد، اسامی پذیرفته‌شدگان تا اواخر شهریورماه اعلام می شود و افرادی که ثبت نام کرده‌اند می توانند با مراجعه به سایت سنجش کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 1402 | بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه معمولا تا هفته اول بهمن ماه ادامه دارد و نتایج نیز تا اواخر بهمن ماه به داوطلبانی که ثبت نام کرده اند، اطلاع رسانی می‌شود.  در حال حاضر اطلاعیه دقیقی در مورد زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کابردی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد، نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن منتشر می شود که مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال متفاوت و به شرح زیر است.

داوطلبانی که ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهرماه را انجام داده اند، برای مشاهده نتایج باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند زیرا اسامی قبول شدگان از طریق این سامانه اعلام می‌شود. برای دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی لازم است مراحل زیر را انجام دهید.

✅ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

✅انتخاب گزینه ” جامع علمی کاربردی “

✅کلیک بر روی گزینه ” اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 “

✅انتخاب یکی از روش های گفته شده برای ورود به سایت

✅درج کردن مشخصات خواسته شده از جمله شماره پرونده و شماره شناسنامه

✅پس از این مراحل می توانید اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی و کارنامه خود را مشاهده کنید و در صورت قبولی، اسم رشته و دانشگاه پذیرفته شده در کارنامه شما درج خواهد شد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

راهنما تصویری 

داوطلبان برای مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. در این بخش به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی به توضیح مراحل مشاهده نتایج به صورت گام به گام پرداخته ایم. نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣با جستجو آدرس sangesh.org وارد سایت سنجش شوید. 

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

2️⃣در این مرحله از مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی گزینه علمی کاربردی را انتخاب کنید. 

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

3️⃣از منوی سمت را بر روی گزینه اعلام نتایج کلیک نمایید. 

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

4️⃣بر روی لینک فعال “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ ” و یا ” اعلام نتایج پذیرش دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1402 ” کلیک نمایید. 

5️⃣یکی از روش های ورود به سامانه را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. 

6️⃣در نهایت می‌توانید اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی و نام خود در این اسامی را مشاهده کنید.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

داوطلبانی که نام خود را در بین اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی مشاهده کرده‌اند، برای ثبت نام باید بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از طرف دانشگاه محل قبولی خود، در زمان تعیین شده به دانشگاه مراجعه کرده و مدارک لازم را به صورت حضوری تحویل دهند. داوطلبانی که موفق به قبولی نشده اند نیز این امکان را دارند که در ترم بهمن از طریق روش تکمیل ظرفیت در دانشگاه پذیرفته شوند. 

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اسامی پذیرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 حدود یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود و نحوه اعلام نتایج نیز یا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا در صورت حضوری بودن ثبت نام، از سوی دانشگاه ها اعلام می شود.

پذیرفته شدگان پس از مشاهده نتایج باید با تهیه مدارک لازم برای ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام نمایند و زمانبندی ثبت نام میز در سایت دانشگاه ها قرار داده می شود. همچنین داوطلبانی که پذیرفته نشده اند، می توانند شانس پذیرش خود را در مرحله تکمیل ظرفیت امتحان کنند. همچنین شما عزیزان می توانید ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور خود را با خیالی راحت به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بسپارید.

 

برای مشاوره در زمینه اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی 1402 در چه تاریخی منتشر می شود؟

    نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ حدود یک هفته الی 10 روز پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام اعلام می شود.

  2. برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

    سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

  3. اطلاعات لازم برای دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باید شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در دسترس داشته باشند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره