دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ پس از اتمام مهلت نام نویسی در هر نیمسال تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. سازمان سنجش پس از ثبت نام تمامی داوطلبان سوابق تحصیلی آن ها را مورد بررسی قرار می دهد و در نهایت پذیرش و یا عدم پذیرش آن ها را اعلام می کند. به منظور اطلاع از زمان اعلام نتایج علمی کاربردی 1402 برای هر یک از دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه و همینطور نحوه دریافت نتیجه، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ اعلام شد.

برای ورود مستقیم به سایت سنجش کلیک کنید

 

نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

در واقع پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام، سازمان سنجش مدارک، شرایط و سوابق تحصیلی شرکت کنندگان که مهم ترین آن ها معدل مقطع قبلی شان می باشد را مورد بررسی قرار می دهد.

داوطلبانی که در هر کد رشته محل دارای سوابق تحصیلی بهتر و معدل بالاتری باشند، در الویت پذیرش قرار می گیرند. بررسی سوابق تحصیلی متقاضیان در یک بازه زمانی دو هفته ای انجام می شود و در نهایت نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی منتشر می گردد. 

پذیرفته شدگان باید طی یک مدت زمان مشخصی به سامانه هم آوا دانشگاه علمی‌کاربردی مراجعه کنند تا از جزئیات ثبت نام نهایی در دانشگاه علمی‌کاربردی محل قبولی خود مطلع شوند.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

ثبت نام در دانشگاه علمی‌کاربردی دو نوبت در سال، یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار هم برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. زمان ثبت نام برای هر دوره با یکدیگر متفاوت است و در بازه زمانی نزدیک به هر نیمسال تحصیلی انجام می شود. با توجه به این موضوع زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ نیز برای هر دوره متفاوت می باشد.

نیمسال اول
مقطع تحصیلی زمان اعلام نتایج
کاردانی  در روز های آینده
کارشناسی ناپیوسته 22 مهر 1402
نیمسال دوم
مقطع تحصیلی زمان اعلام نتایج
کاردانی  اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته اعلام نشده

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 هر کدام از ورودی های مهر و بهمن ماه ممکن است بین دو هفته تا یک ماه پس از اتمام نام نویسی اینترنتی به طول بیانجامد. متقاضیان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق، اطلاعیه های منتشر شده از طریق سایت سنجش را مورد بررسی قرار دهند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

زمان انتشار نتایج علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲

داوطلبانی که مراحل نام نویسی کاردانی و کارشناسی خود را از طریق سایت سنجش تکمیل کرده‌اند، می توانند برای دریافت نتیجه اقدام کنند. سال گذشته نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲ در اواخر شهریور ماه منتشر گردید.

نتایج علمی کاربردی نیمسال اول مهر 1402 مقطع کارشناسی ناپیوسته در 22 مهر ماه منتشر شد.

در صورتی که اطلاعیه‌های جدیدی مبنی بر زمان نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402 از سوی سایت سنجش دریافت کنیم. این مقاله بروز رسانی شده و تاریخ جدید را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد

.

زمان انتشار نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402

انتشار نتایج علمی کاربردی بهمن 1402 نیز همانند نیمسال تحصیلی اول به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. تمامی متقاضیانی که مراحل نام نویسی خود را با موفقیت تکمیل کرده‌اند، می توانند به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع خواهید شد.

تاکنون زمان انتشار نتایج علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن 1402 از سوی سایت سنجش منتشر نشده است.

هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج علمی کاربردی مشخص نشده است اما با توجه به رویه سال گذشته، احتمالا نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۲ نیز در این در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه اعلام گردد. به محض اعلام زمان دقیق نتیجه، این مقاله بروز رسانی و تاریخ جدید را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه و سایت دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

نتیجه ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی برای هر دو نیمسال مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی اعلام می گردد. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در ادامه به مراحل نحوه دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 پرداخته ایم:

✅مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org

✅انتخاب گزینه جامع علمی کاربردی

✅کلیک بر روی لینک فعال نتایج علمی کاربردی مهر یا بهمن 1402

✅اطلاعات خواسته شده شامل شماره پرونده و شماره شناسنامه و یا شماره شناسنامه و نام خانوادگی وارد کردن

✅دریافت نتیجه

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

راهنمای تصویری 

اطلاع به موقع از نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ به منظور ثبت نام به موقع در دانشگاه محل قبولی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل به منظور راهنمایی شما متقاضیان گرامی، راهنمای تصویری را قرار داده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

ورود مستقیم جهت دریافت نتایج کارشناسی ورود مستقیم جهت دریافت نتایج کاردانی

2️⃣ از منوی صفحه اصلی سایت سنجش، بر روی گزینه ” جامع علمی کاربردی ” کلیک نمایید. 

نتایج دانشگاه علمی کاربردی

3️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ” اعلام نتایج ” کلیک کنید.

نتایج علمی کاربردی

4️⃣ در صفحه ای که ایجاد می شود متناسب با مقطعی که در آن نام نویسی کرده اید، بر روی یکی از دو گزینه “ اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی‌کاربردی 1402 ” و یا “ اعلام نتیجه پذیرش دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی 1402 ” کلیک نمایید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

5️⃣ پس از ورود به سامانه دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ هر کدام از دو مقطع کاردانی و یا کارشناسی، از طریق دو روش زیر می توانید نتیجه خود را مشاهده کنید. 

        ❌ شماره شناسنامه + نام خانوادگی + عبارت امنیتی

        ❌ شماره شناسنامه + شماره پرونده + عبارت امنیتی

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لازم است اشاره کنیم که شماره پرونده، در رسید ثبت نام که سامانه در انتهای نام نویسی در اختیار داوطلبان قرار می دهد، درج شده است. در صورتی که آن را فراموش کرده اید؛ می توانید از طریق ارسال درخواست در سایت سنجش، نسبت به بازیابی آن اقدام نمایید.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

پس از انتشار نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 داوطلبان پذیرفته شده باید در زمان معین به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مدارک شان را به صورت فیزیکی تحویل واحد آموزش دهند. زمان دقیق مراجعه حضوری در سایت هر دانشگاه منتشر می شود.

توجه داشته باشید که دانشگاه های علمی کاربردی شهریه پرداز هستند. پس قبل از ثبت نام نهایی از مبلغ دقیق شهریه اطلاع کسب کنید تا پس از ثبت نام و در حین تحصیل با مشکل مواجه نشوید. برای اطلاع از مبلغ شهریه دانشگاه علمی کاربردی می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو صحبت نمایید. برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور 1402

تمامی داوطلبانی که موفق به تکمیل مراحل نام نویسی اینترنتی در سایت سازمان سنجش شده اند، باید با اطلاع از زمان انتشار نتایج دانشگاه علمی کاربردی اقدام به نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۲ خود کنند؛ تا در صورت پذیرفته شدن بتوانند اقدام به ثبت نام نهایی و تشکیل پرونده در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند، نمایند. 

دانشگاه‌های علمی‌کاربردی در سراسر کشور مستقر هستند که با توجه به داشتن شرایط تحصیل ویژه شاغلین و دیگر افراد، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. توصیه می شود علاقه مندان به انتخاب رشته و نام نویسی در یکی از دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، ابتدا از میزان شهریه رشته مورد نظر خود مطلع شوند و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند تا پس از ورود به دانشگاه مشکلات مالی بر روی تحصیل آن ها، تاثیر منفی نداشته باشد. 

شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص نحوه دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 لیست کدرشته محل های ارائه شده، و … با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید. این مجموعه برای شما متقاضیان دانشگاه علمی‌کاربردی خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل را در نظر گرفته است تا در کم ترین زمان بتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402 در چه تاریخی می باشد؟

نتیجه دانشگاه علمی کاربردی 1402 برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه در دو بازه زمانی جداگانه به ترتیب در اواخر شهریور و اوایل بهمن ماه می باشد.

نتایج علمی کاربردی از چه طریقی منتشر می گردد؟

نتیجه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش منتشر می شود. 

نحوه دریافت نتیجه دانشگاه علمی‌کاربردی 1402 به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق نحوه دریافت نتیجه علمی‌کاربردی را به طور کامل توضیح داده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره