کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ 

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ ورود به دانشگاه پردیس خودگردان به دو روش با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است اما پذیرش در رشته های پرمتقاضی تر همچون رشته تکنسین پروتز های دندانی فقط به صورت با کنکور انجام می‌گیرد. شما برای قبولی در این رشته باید ضمن شرکت در کنکور تجربی، رتبه مناسبی را نیز به دست آورید. در ادامه این مطلب به بررسی آخرین تراز و رتبه قبولی تکنسین‌پروتز دندانی پردیس کنکور ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

 

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

رشته تکنسین پروتز های دندانی در دو دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود که دانشگاه پردیس خودگردان نسبتا پذیرش آسان تری دارد.

نکته قابل توجه این است که در کنکور تجربی چند سال اخیر فقط یک واحد دانشگاهی پردیس خودگردان رشته تکنسین پروتز های دندانی ارائه می دهد که دانشگاه شهید بهشتی است. بنابراین با توجه به ظرفیت پذیرش محدودی که این رشته دارد، شما برای قبولی باید رتبه بسیار مناسبی را کسب کنید.

در دانشگاه پردیس خودگردان نیز داوطلبان با رتبه در سهمیه ای که کسب کرده اند، پذیرش می‌شوند. یعنی برای این دانشگاه رتبه در سهمیه مهم است و رتبه کشوری و تراز کنکور در درجه دوم بررسی می‌شوند. آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان 1401 به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 3189

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس 1401

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5918

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 4919
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

این مطلب در رابطه با رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان 1401 ارائه شد و همانطورکه مشاهده کردید، برای قبولی در این رشته و دانشگاه باید رتبه مناسبی داشته باشید.

در واقع رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان تفاوت چندانی با دانشگاه روزانه ندارد مصوصا دانشگاه های برتری همچون دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که بهترین رتبه ها را در هر رشته ای پذیرش می‌کنند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

بنابراین شما برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان باید ضمن اینکه رتبه مناسبی را به دست آورید، انتخاب رشته خود را نیز صحیح انجام دهید. تاثیری که انتخاب رشته در افزایش شانس قبولی شما دارد، بیشتر از 50 درصد است پس نباید با اطلاعات غلط و ناقص وارد این مرحله حساس شوید. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید

در همین خصوص توصیه می‌شود که با مشاوری مجرب مشورت کنید و پس از کسب اطلاعات کافی اقدامات لازم را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما برای سهولت دسترسی به مشاوران، بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز دانتل کو است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کدام دانشگاه پردیس خودگردان رشته تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می‌دهد؟

    دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی علاوه بر دوره روزانه به صورت ظرفیت خودگردان نیز رشته تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می‌دهد.

  2. ظرفیت پذیرش و رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان 1401 چقدر است؟

    ظرفیت رشته تکنسین پروتزهای دندانی در دانشگاه پردیس بین الملل کمتر از 100 نفر است. به آخرین رتبه های قبولی این رشته در طول متن اشاره شده است.

  3. آیا دانشگاه پردیس خودگردان رشته تکنسین پروتزهای دندانی را بدون کنکور ارائه می‌دهد؟

    خیر تنها راه تحصیل در رشته تکنسین پروتزهای دندانی دانشگاه پردیس خودگردان، شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره