مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می شود. مدارس تیز هوشان امکانات ویژه‌ای همچون اساتید معتبر و برجسته دارد که از بهترین شرایط آموزش نیز برخوردار می‌باشد. همین مسائل باعث رقابت سختی بین دانش آموزان در مقاطع مختلف شکل گیرد و برای ورود به این مدارس تلاش کنند. این آزمون توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هر سال و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود که یکی از لازمه های شرکت در آن اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 می‌پردازیم.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

متقاضیانی که ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم خود را تکمیل کرده باشند؛ بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون نیز حضور داشته باشند و خود را در آزمون و برای ورود به مدارس محک بزنند. در سال گذشته آزمون در اواخر خرداد ماه انجام گرفت. پیش بینی می شود سال جاری نیز آزمون در خرداد ماه برگزار شود.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه 

نکته ای که داوطلبان باید توجه داشته باشند این است که لازمه ورود به جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه است. لزوم کارت ورود به جلسه در شناسایی دانش آموزان برای ورود به جلسه آزمون می‌باشد. به طوری که اگر داوطلبان در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند. نمی‌توانند در جلسه آزمون تیز هوشان ششم به هفتم شرکت کنند و از ورود آنها به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

داوطلبان گرامی برای دریافت این کارت چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید به سایت مای مدیو مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنید. در مقاله زیر راهنما تصویری دریافت این کارت را شرح داده‌ایم. برای مشاهده بر روی مقاله زیر کلیک کنید.

 

منابع آزمون ششم به هفتم

سوالات آزمون ششم به هفتم به صورت استعداد تحلیلی و هوش می باشد. ازین رو دانش آموزان پایه ششم نیازی به مطالعه دروس پایه ششم یا پنجم ندارند. سوالات به صورت ۲ دفترچه جداگانه می باشد که دارای ۶۰ سوال تستی ۴ گزینه ای می باشد (مجموع ۱۲۰ سوال) که داوطلبان باید در مدت زمان تعین شده در زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به این سوالات پاسخ دهند.

این آزمون دارای نمره منفی می باشد و داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت اطمینان از پاسخ آن را جواب دهند. شاید شما نیز در زمینه تهیه کتب کمک آموزشی دچار ابهام شده باشید لذا توصیه می کنیم مقاله منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که به معرفی کتب مختلف پرداخته ایم، را مطالعه نمایید. البته شما دانش آموزان گرامی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل از طریق شماره های درج شده تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه به سوالات پاسخ دهند.

 

مشاوره زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همه شرکت کنندگان بایستی به سامانه مای مدیو به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند. نتایج آزمون تیز هوشان تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد و دانش آموزان پس از کسب نتیجه قبولی در مدارس تیز هوشان تحصیل کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی می باشد؟

زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا در خرداد ماه می باشد.

آیا همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد؟

بله در صورت همراه نداشتن این کارت از ورود داوطلب ممناعت به عمل خواهد آمد.

کارت ورود به جلسه را از چه طریقی می توان دریافت کرد؟

داوطلبان چند روز پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید به سایت مای مدیو مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره