مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. این کارت به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. افرادی که هنگام حضور در آزمون کارت ورود به جلسه را به همراه نداشته باشند، مجاز به ورود به سالن‌های آزمون نخواهند بود. بدین ترتیب ضروری است که متقاضیان به موقع نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند. داوطلبان هر یک از آزمون‌های تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم با مراجعه به سایت مرتبط قادر خواهند بود تا به کارت آزمون مدارس تیزهوشان را دریافت کنند. در این مقاله در رابطه با زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 ارائه شده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

با تعیین شدن زمان برگزاری آزمون تیزهوشان زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز مشخص خواهد شد. بدین ترتیب تاریخ دسترسی به کارت ورود به جلسه تیزهوشان به طور مستقیم وابسته به تاریخ برگزاری این آزمون است. آزمون تیزهوشان طبق سالیان گذشته اواخر تیرماه برگزار می‌شود. 

پایه تحصیلی زمان انتشار کارت زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم ۳ پیش روز از برگزاری خرداد ماه 1403
آزمون نهم به دهم ۳ پیش روز از برگزاری خرداد ماه 1403

متقاضیان آزمون تیز هوشان تقریباً از چهار تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. دریافت کارت ورود به جلسه همانند ثبت نام این آزمون از سایت my.medu.ir امکان پذیر است.

 

نحوه دریافت کارت آزمون

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ با مراجعه به سایت سایت مای مدیو my.medu.ir دانش آموزان می توانند کارت را دریافت نمایند و برای این کار هیچ نیازی به حضور داوطلب نخواهد بود.

❌❌ در ادامه نحوه دریافت کارت آزمون را در ادامه شرح داده‌ایم.

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم یا نهم به دهم می‌بایست به سایت مای مدیو  my.medu.ir مراجعه کنند. 

2️⃣ جهت ورود به سایت کد ملی و رمز عبور که همان شماره سریال ۶ رقمی می باشد را وارد کنید. والدین گرامی نیز می توانید از طریق ” درگاه دولت من ” وارد شوید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

3️⃣ در زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان در صورت ورود از طریق سایت دولت یک موبایل که به نام پدر یا مادر یا سرپرست دانش آموز می باشد را وارد کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

4️⃣ رمز یکبار مصرف پیامک شده را وارد نمایید.  

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان

5️⃣ در سایت دولت من بر روی گزینه سامانه آموزش و پرورش کلیک کنید.

 

6️⃣ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بر روی گزینه ” آزمون تیزهوشان ” کلیک کنید.

7️⃣ در صفحه جدید بر روی دریافت کارت آزمون کلیک کنید.

 

8️⃣ کارت را دانلود کرده و پرینت بگیرید. در زمان برگزاری آزمون جهت ورود به جلسه کارت را باید همراه خود داشته باشید.

 

نکات زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

✅ کارت آزمون تیز هوشان تنها برای ثبت نام کنندگان این آزمون قابل دستیابی است. ثبت نام تیزهوشان در بازه زمانی مشخصی انجام می‌گیرد. ناگفته نماند که هر یک از متقاضیان زمانی ثبت نام خود را تکمیل می‌کنند که هزینه آن را پرداخت کرده باشند. هزینه ثبت نام آزمون نیز می‌بایست به موقع پرداخت شده باشد.

✅ افرادی که خطایی در اطلاعات درج شده در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مشاهده می‌کنند، می‌بایست نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. اصلاح خطاهای اطلاعاتی کارت ورود به جلسه آزمون باید قبل از برگزاری آزمون و در زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 انجام گرفته باشد. متقاضیان برای رفع نقص کارت آزمون تیزهوشان می‌توانند به سازمان آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. 

چنانچه پیرامون ثبت نام آزمون تیزهوشان ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل، با این مرکز تماس بگیرید.

بخوانید: نتایج تیزهوشان

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی می باشد؟

    کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چند روز قبل از برگزاری آزمون که معمولا در خرداد ماه برگزار می شود منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد

  2. کارت ورود به جلسه حاوی چه اطلاعاتی می باشد؟

    در این کارت تاریخ دقیق برگزاری و حوزه امتحانی و اطلاعت شخصی داوطلب موجود می باشد.

  3. آیا همراه داشتن کارت در سر جلسه آزمون ضروری می باشد؟

    بله، چنانچه داوطلبان کارت آزمون را همراه خود نداشته باشند از ورود آن ها به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آی

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره