تیزهوشان و نمونه دولتیمدارس

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ورود به مدارس متوسطه دوم و مقطع دهم نام نویسی کرده و در حال مطالعه هستند، حائز اهمییت می باشد. اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند برنامه ریزی درست تر و دقیق تری انجام دهند، تا در نهایت با مطالعه تمامی سرفصل های امتحانی موفق به کسب قبولی شوند. در ادامه مطابق کارنامه افرادی که در سال گذشته در این آزمون پذیرفته شده اند، به تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در مدارس تیزهوشان متوسطه دوم دخترانه و پسرانه تمامی استان ها اشاره کرده ایم.

 

 تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

ملاک و معیار قبولی داوطلبان در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، تراز اکتسابی آن ها در این آزمون می باشد. هر چه تراز داوطلبان بیشتر باشد، شانس قبولی بالاتری برای قبولی در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان مقطع دهم خواهند داشت. در ادامه به تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 دخترانه و پسرانه ها در همه استان ها اشاره کرده ایم.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | پسرانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مدارس پسرانه در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز لازم قبولی استان محل زندگی خود کلیک کنید.

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | دخترانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مدارس دخترانه در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز لازم قبولی استان محل زندگی خود کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان نهم به دهم توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان ( سمپاد ) برگزار می شود. مدارس تیزهوشان از مدارس با امکانات آموزشی بالا در کشورمان هستند که دانش آموزان بسیاری برای قبولی در این مدارس تلاش می کنند. 

یکی از مواردی که به دانش آموزان مقطع نهم کمک می کند تا بتوانند در آزمون تیزهوشان، تراز لازم جهت قبولی را کسب کنند، استفاده از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال های گذشته می باشد. دانش آموزان می توانند به کمک آخرین تراز قبولی برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه منابع امتحانی داشته باشند.

اغلب دانش آموزان گمان می کنند که آزمون تیزهوشان نهم به دهم آزمون سختی می باشد که کسب نمره قبولی در آن نیازمند این است که به همه سوالات پاسخ درست بدهند، در حالی که اطلاعات موجود در آزمون تیزهوشان اینگونه نشان می دهد که برای قبولی نیاز نیست که داوطلبان به تمامی سوالات پاسخ دهند. آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به داوطلبان کمک می کند تا بر روی پاسخگویی سرفصل های امتحانی این آزمون هدفگذاری کنند و مطابق هدف خود برنامه ریزی کرده و شروع به مطالعه کنند.

بخوانید: زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

مشاوره قبولی تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 به داوطلبان کمک می کند تا برای کسب موفقیت برنامه ریزی کنند. یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نیازمند توجه به فاکتورهای مختلفی می باشد که در نهایت موجب قبولی داوطلب شود. 

همینطور در کنار برنامه ریزی، استفاده از منابع کمک آموزشی جهت کسب تسلط بیشتر در مباحث و تست زنی حائز اهمییت است. برای دریافت برنامه ریزی درسی آزمون تیزهوشان و همینطور اطلاع از منابع مطالعاتی این آزمون می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و با مجرب ترین مشاوران تحصیلی در کشور در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه  تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

متقاضیان آزمون تیز هوشان نهم به دهم از چه طریقی می توانند از تراز لازم برای قبولی مطلع شوند؟

در این مقاله از سایت دانتل مطابق آخرین کارنامه های واقعی افراد پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را در مدارس دخترانه و پسرانه ارائه کرده ایم.

بالا بودن تراز در کارنامه آزمون به چه معنا می باشد؟

تراز در کارنامه آزمون تیز هوشان نشان دهنده نمره علمی داوطلب می باشد که هر چه بالاتر باشد، به این معنی است که داوطلب عملکرد بهتری داشته و شانس قبولی بالاتری دارد.

اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم 1401- 1402 چه کمکی به داوطلبا این آزمون می کند؟

داوطلبان می توانند با اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدرسه مورد نظر خود در استان محل زندگی، برنامه ریزی دقیق تر و آگاهانه تری جهت مطالعه سرفصل های امتحانی انجام دهد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره