مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

 زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ معمولا در خرداد ماه می باشد. متقاضیانی که در زمان مقرر اقدام به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی خود کرده‌اند. می توانند در تاریخ اعلامی جهت برگزاری آزمون ابتدا از طریق سامانه مای مدیو به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” کارت ورود به جلسه خود را دریافت و سپس در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشید تا از زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404 مطلع شویم.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبانی قصد شرکت در آزمون تیز هوشان نهم به دهم را دارند ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنند و سپس از طریق انتخاب گزینه ” سمپاد پایه دهم ” نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نموده و هزینه مربوطه را نیز پرداخت کنند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

متقاضیانی که مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کرده اند و هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان را پرداخت نموده اند، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حضور داشته باشند. میزان آمادگی و عمکلرد دانش آموزان نهمی در جلسه آزمون وضعیت قبولی و یا عدم قبولی آن ها را مشخص می کند.

در صورتی که برای مطالعه سرفصل های امتحانی آزمون تیز هوشان نهم به دهم و کسب آمادگی برای شرکت در جلسه این آزمون، نیازمند راهنمایی هستید؛ می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

امکان دریافت کارت ورود به جلسه معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می باشد. متقاضیان به این منظور باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند و پس از پرداخت هزینه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. با توجه به زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه در یک بازه زمانی 4 الی 7 روزه قبل از تاریخ برگزاری از آزمون منتشر شود.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

به منظور راهنمایی شما عزیزان، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم را قرار داده ایم.

1️⃣ وارد سایت مای مدیو به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” شوید.

برای ورود به مستقیم به سایت آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ شناسه کاربری (کدملی) و رمز عبور (شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه) را وارد کنید.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

3️⃣ بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

4️⃣ در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404 بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه کلیک کنید. این لینک در زمان انتشار کارت فعال خواهد شد.

5️⃣ کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و از آن پرینت گرفته و همراه با کارت شناسایی در جلسه آزمون همراه داشته باشد.

 

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است. چراکه این کارت شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز شامل نام، نام خانوادگی، عکس متقاضی، مدارس استعدادهای درخشان انتخابی، نشانی دقیق حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می باشد و از آن جهت شناسایی متقاضی استفاده می گردد.

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهی در اطلاعات بر روی کارت شدید باید نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404

اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به داوطلبان این امکان را می‌دهد که چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان کارت ورود به جلسه خود را نیز دریافت کنند. کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون بسیار ضروری می‌باشد. در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه، از ورود آنها به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

مواردی پیش آمده که کارت ورود به جلسه دارای مشکلات و اطلاعات نادرستی بوده، بنابراین توصیه می شود داوطلبان در روزهای آغازین کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و تا مهلت کافی برای رفع این دسته از مشکلات می تواند با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با شماره تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

  1. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه تاریخی می باشد؟

    تاریخ برگزاری آزمون معمولا در خرداد ماه می باشد. در متن مقاله تاریخ دقیق را اعلام کرده ایم.

  2. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه زمانی منتشر می گردد؟

    کارت ورود به جلسه چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر می شود. 

  3. متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

    متقاضیان باید به سامانه مای مدیو به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره