بدون آزمون دانشگاه پیام نوردانشگاه های بدون آزمون

ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات به صورت بدون آزمون می باشد و دانشجویان داخل و خارج از کشور می توانند برای نام نویسی در این دانشگاه اقدام کنند. داوطلبان می توانند در هر دو نیمسال تحصیلی در دانشگاه ثبت نام نمایند. تحصیل در این دانشگاه مستلزم داشتن شرایط و مدارک لازم می باشد. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام دکترا دانشگاه پیام نور امارات پرداخته ایم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات

دانشگاه پیام نور امارات یکی از شعبه های بین المللی پیام نور است که به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبانی که شرایط لازم را داشته باشند و سوابق تحصیلی شان عالی باشد، امکان پذیرش و ادامه تحصیل در این دانشگاه را خواهند داشت. اطلاعیه های مربوط به ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات از طریق سامانه pnu.ac.ir منتشر می گردد.

هر ساله دانشگاه پیام نور دفترچه راهنما را منتشر می کند که در آن لیست رشته ها، شرایط ثبت نام دکتری پیام نور امارات و دیگر جزییات مربوط به دکترا پیام نور امارات در آن منتشر می گردد. داوطلبان باید از جزییات ثبت نام اطلاع کامل داشته باشند تا در این روند با مشکلی مواجه نشوند.

 

زمان ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات

دانشگاه پیام نور دارای شعب بین المللی هست که دانشجویان می توانند به صورت بدون آزمون در آن به تحصیل بپردازند. زمان ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات در سال تحصیلی جدید هنوز مشخص نشده است. ثبت نام در نیمسال اول از 4 تا 14 مهر ماه بود و داوطلبان باید در این بازه اقدامات لازم را انجام می دادند. 

زمان ثبت نام در نیمسال تحصیلی دوم هنوز مشخص نشده است اما با توجه به روند ثبت نام در سال گذشته انتظار می رود که در سال جاری نیز ثبت نام مانند سال گذشته در فروردین ماه انجام شود. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات این مطلب بروزرسانی خواهد شد و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات

داوطلبان برای ثبت نام دکترا پیام نور امارات باید شرایط لازم را داشته باشند و در این صورت امکان نام نویسی نخواهند داشت. شرایط ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد. 

 

شرایط عمومی

✅ ایمان به دین اسلام و یا ادیان مورد تایید

✅ اقلیت های دینی نباید متجاهر به نقص احکام اسلامی باشند. 

✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران 

✅ عدم اعتیاد، سابقه کیفری و فساد اخلاقی

✅ داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

✅ داشتن پاسپورت معتبر و مدارکی مبنی بر حضور در کشور امارات

✅ عدم مشکلات قانونی برای تردد و خروج از کشور

✅ تاییدیه صلاحیت عمومی از طرف هیات مرکزی گزینش دانشجو

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات

✅ ارائه مدرک ارشد یا دکتری عمومی که به تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت رسیده باشد. 

✅ داشتن معدل حداقل 16

✅ دانش آموختگان خارج از کشور باید معادل سازی مدرک انجام دهند. 

✅ تحصیل به صورت تمام وقت

✅ فارغ التحصیلی تا حداکثر تاریخ 3 شهریور 1402 برای داوطلبان سال آخر کارشناسی ارشد

✅ انتخاب رشته متجانس با مقطع قبلی

✅ امکان تحصیل در دو یا چند رشته در ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات وجود ندارد. 

✅ زبان تحصیل در این دانشگاه فارسی می باشد.

 

نحوه ثبت نام دکتری پیام نور امارات

ثبت‌نام دکتری پیام نور امارات به صورت اینترنتی و از طریق سامانه گلستان با آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود. در سال های قبل داوطلبان باید مدارک خود را از طریق ایمیل info@pnu.global ارسال می کردند و پس از مدتی از طریق تماس تلفنی پیگیری های لازم را انجام می دادند. 

اما هم اکنون روند ثبت‌نام دکتری پیام نور امارات بسیار ساده شده است و داوطلبان تنها کافیست به سایت گلستان مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، مدارک خود را نیز بارگزاری کنند. توجه داشته باشید که ثبت نام نهایی مشروط به موفقیت در مصاحبه تخصصی نیز می باشد. روند ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات طبق فرایند سال گذشته به صورت زیر می باشد.

1️⃣ داوطلبان باید به آدرس pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام دکتری پیام نور امارات

 

2️⃣ دفترچه راهنما را دانلود کرده و آن را مطالعه نمایید.

3️⃣ پس از اطلاع از شرایط و مدارک لازم و رشته های مربوطه، کد رشته محل های مورد نظر خود را اولویت بندی نمایید.

4️⃣ فرم ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور امارات را تکمیل کرده و مدارک خود را نیز بارگزاری کنید.

5️⃣ ثبت نام را نهایی کرده و کد پیگیری خود را دریافت کنید.

 

رشته های دکترا پیام نور امارات

داوطلبانی که قصد ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات در مقطع دکترا را دارند، باید توجه داشته باشند که تمامی رشته های تحصیلی در این دانشگاه ارائه نمی شود. لیست رشته های دکتری پیام نور امارات به طور کامل در دفترچه راهنما ثبت‌نام ارائه می شود. در ادامه برخی از رشته ها را آورده ایم. 

ریاضی کاربردی روان شناسی سلامت برنامه ریزی آموزش از دور
آموزش زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی حقوق بین الملل عمومی
مدیریت بازرگانی

 

اعلام نتایج دکترا پیام نور امارات

مدتی پس از انتخاب رشته و ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات نتایج منتشر می شود و داوطلبان می توانند از طریق سامانه pnu.ac.ir نتیجه نام نویسی خود را مشاهده نمایند. داوطلبان برای پذیرش نهایی باید در مصاحبه تخصصی نیز شرکت نمایند. برای جلسه مصاحبه حتما مدارک لازم یعنی مدارک هویتی و تحصیلی و رزومه علمی خود را به همراه داشته باشید. در صورت داشتن سوال در مورد مصاحبه دکتری پیام نور می توانید با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

 

شهریه دکتری پیام نور امارات

دانشگاه پیام نور شهریه پرداز می باشد و تمامی دانشجویان باید برای ادامه تحصیل در هر ترم شهریه خود را پرداخت نمایند. شهریه ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات هر ساله با توجه به مصوبه هیات امنا تعیین می گردد و همچنین این هزینه به صورت ارزی می باشد. 

این دانشگاه هیچ گونه تسهیلات مالی مثل وام، خوابگاه و تخفیف ارائه نمی دهد و دانشجویان موظف به پرداخت کامل مبلغ شهریه مصوب می باشند. در صورتی که شهریه خود را پرداخت نکنید، به عنوان دانشجوی انصرافی محسوب خواهید شد. 

 

مشاوره دکتری پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور امارات باید ببه این نکته توجه داشته باشند که زبان تحصیل در این دانشگاه فارسی می باشد و دانشجویان غیر فارسی زبان نیز برای ثبت نام باید به این زبان تسلط کامل داشته باشند. پس از ثبت نام در این دانشگاه امکان نام نویسی و ادامه تحصیل در هیچ یک از دانشگاه های داخل کشور وجود نخواهد داشت. 

چنانچه هرگوه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور امارات برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور امارات می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات به چه صورت است؟

    داوطلبان برای نام نویسی باید از طریق سایت گلستان اقدامات لازم را انجام دهند. 

  2. شرایط ثبت نام دکتری پیام نور دانشگاه امارات چیست؟

    در متن مقاله به صورت کامل به شرایط نام نویسی پرداخته شده است. 

  3. آیا می توان به زبان انگلیسی به تحصیل در دانشگاه پیام نور امارات پرداخت؟

    خیر زبان رسمی این دانشگاه فراسی می باشد و تمامی دانشجویان باید به زبان فارسی مسلط باشند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره