دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، هر ساله توسط دانشگاه آزاد انجام می شود. داوطلبانی که به دلایل مختلف قصد ورود به دانشگاه ازاد را به صورت بدون کنکور دارند، می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنند. بنابراین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در بهمن ماه در واقع تکمیل ظرفیت بدون کنکور در مهر ماه می باشد که علاقه مندان به تحصیل بدون کنکور در دانشگاه ازاد چنانچه از مرحله ثبت نام بدون کنکور در مهرماه جامانده اند و یا موفق به کسب نتیجه قبولی نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام در این مرحله اقدام کنند. توصیه می کنیم مقاله تکمیل ظرفیت کنکور را مطالعه نمایید. 

 

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد دو بار در سال، یکبار برای ورود به نیمسال تحصیلی اول (مهرماه) و یکبار برای ورود به نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصلی در بهمن ماه در یکی از مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، در واقع تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کلیک کنید.

در سال های گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد و مرحله تکمیل ظرفیت مهرماه در هر کدام از مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاشناسی پیوسته دانشگاه ازاد در اواخر آذر و اوایل دی ماه انجام شد.

زمان تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 اعلام نشده استُ به محض دریافت اخبار جدید، تاریخ دقیق را قرار خواهیم داد.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همانطور که در مقاله فوق توضیح دادیم، دانشگاه ازاد برای ورودی مهرماه پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می دهد و سپس در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه ازاد اقدام به جذب دانشجو برای ورودی بهمن ماه می نماید.

بنابراین ظرفیت هایی که به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مهرماه در دانشگاه ازاد ارائه شده و تکمیل نشده اند، در بهمن ماه ارائه می گردد. اگر چه این کد رشته محل ها در سال های مختلف می تواند باهم متفاوت باشد.

 برای دانلود دفترچه کلیک کنید (به محض انتشار لینک دانلود دفترچه راهنما فعال می شود)
دفترچه بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | ورودی بهمن 
دفترچه بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | ورودی بهمن 
دفترچه بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | ورودی بهمن 
دفترچه بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | ورودی بهمن 

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطبانی که قصد ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد 1401 را دارند باید در زمان اعلام شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. 

با استناد به رویه سال های گذشته دانشگاه آزاد معمولا تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و در سایت آزمون انجام می شود و لذا با استناد به این موضوع به احتمال زیاد ثبت نام تکمیل ظرفیت آزاد نیز امسال به صورت اینترنتی و سامانه ذکر شده صورت پذیرد. 

 

مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد 1401 

مراحل ثبت نام عبارتند از :

  1. مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس  azmoon.org
  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام و پرداخت هزینه تعیین شده برای دریافت شناسه 
  3. ورود به لینک ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع مورد نظرتان 
  4. تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی 
  5. آپلود عکس سه در چهار
  6. تکمیل فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد 
  7. تایید نهایی ثبت نام و دریافت کد رهگیری

 

مشاوره تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اگر قصد دارید به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود، وارد دانشگاه ازاد شوید، توجه داشته باشید که به جز رشته های گروه پزشکی بقیه رشته ها به صورت بدون کنکور در این دانشگاه ارائه می شود و اگر می خواهید موفق به ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود شوید بهتر است در مهرماه اقدام کنید. چراکه در مرحله تکمیل ظرفیت فقط رشته هایی ارائه می شود که ظرفیت آن ها در ورودی مهرماه تکمیل نشده است و ممکن است رشته مورد علاقه شما بین آن ها نباشد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه ازاد  با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد نیز دارای مرحله تکمیل ظرفیت است؟

بله، پذیرش در نیمسال دوم ورودی بهمن همان تکمیل ظرفیت نیمسال اول می باشد.

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه ازاد چه تاریخی می باشد؟

از آنجایی که تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه ازاد همان ثبت نام بدون کنکور می باشد، زمان ثبت نام همان دی ماه می باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره