کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 شامل کد رشته محل هایی از واحد های مختلف دانشگاه آزاد می باشد که ظرفیت آن ها از طریق انتخاب رشته تکمیل نشده است. این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد موفق به کسب نتیجه قبولی در کد رشته محل مورد علاقه خود نشده اند، می توانند با دریافت و مطالعه این دفترچه شانس مجددی در مرحله تکمیل ظرفیت 1400 داشته باشند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان انتشار و دانلود و دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

 

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر می شود. در سال گذشته دفترچه‌ی نامبرده همزمان با فعال شدن لینک انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در سایت ” azmoon.org ” در اوایل مهرماه منتشر گردید.

تاکنون زمان دقیق انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 اعلام نشده است. به محض انتشار در این مقاله برای دانلود قرار داده می شود.

تاکنون سازمان سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد پیرامون زمان انتشار دفترچه‌ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400، اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما می توان با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری پیش بینی کرد که این دفترچه‌ی در سال جاری در اوایل مهر ماه منتشر گردد.

توجه داشته باشید که زمان گفته شده در متن فوق، احتمالی می باشد. به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید از طریق تماس با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز از زمان انتشار دفترچه‌ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400، مطلع گردید.

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

تاکنون لینک دریافت دفترچه‌ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 در سایت azmoon.iau.ac.ir فعال نشده است و در سال گذشته نیز دفترچه‌ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، تنها در گروه علوم پزشکی منتشر گردید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

شما متقاضیان گرامی می توانید برای اطلاع از شرایط و نحوه برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، دفترچه‌ی سال گذشته را بررسی کنید اما در نظر داشته باشید که ممکن است لیست کد رشته محل ها در سال جاری با سال گذشته متفاوت باشد، چرا که کد رشته محل هایی در این مرحله اعلام می شود که پس از اعلام نتایج دارای ظرفیت خالی باشند.

 

 

مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

داوطلبانی که دارای کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 (شناسه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد) هستند و در کارنامه اولیه آن ها این کد تعریف شده است، می توانند در صورت برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، پس از دریافت و مطالعه دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، در این مرحله شانس خود را جهت قبولی امتحان کنند.

توجه داشته باشید که برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 وابسته به نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو می باشد و ممکن است امسال نیز همانند سال های گذشته این مرحله فقط برای رشته های علوم پزشکی برگزار شود. برای اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.

بنابراین بهتر است شما متقاضیان گرامی کنکور سراسری در دانشگاه آزاد، یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام دهید، تا با توجه به رتبه و ترازی که بدست آورده اید، به نتیجه مطلوب برسید. می توانید برای انجام انتخاب رشته از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز مشاوره دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه‌ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از چه سایتی منتشر می شود؟

از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه منتشر می شود. در این مقاله می توانید دفترچه مربوطه را دانلود نمایید.

کدام دسته از متقاضیان مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می باشند؟

آن دسته از داوطلبانی که در کارنامه اولیه دارای کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند، مجاز به ثبت نام هستند.

در دفترچه‌ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه کدرشته محل هایی درج گردیده است؟

کدرشته محل هایی که ظرفیت آن ها در مرحله انتخاب رشته تکمیل نشده است، درج گردیده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام با رتبه 34089منطقه 3 و تراز 6668 احتمال قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد رشته پرستاری یا اتاق عمل چه آزاد چه پردیس خودگردان هست یا نه ؟؟؟؟؟

    1. سلام با توجه به رتبه و تراز شما امکان قبولی شما در دانشگاه آزاد پایین است. البته می توانید شانس خود را در رشته های پردیس خودگردان و سایر رشته های آزاد امتحان کنید. برای مشاوره بیشتر می توانید با شماره 02146291403 تماس حاصل فرمایید.

      1. سلام با ۱۸هزار منطقه یک میتونم تکمیل ظرفیت پرستاری آزاد یا مامایی آزاد بیارم؟ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام هنوز اطلاعیه از زمان دقیق توسط سازمان سنجش صادر نشده است. در صورت انتشار و اطلاعیه سازمان سنجش مقاله بروز خواهد شد

  2. سلام با رتبه ۲۸۰۰۰ منطقه سه و ۱۱۰۰۰ ایثارگران پنج درصد و تراز ۶۹۱۱ امکان قبولی پرستاری یا اتاق عمل ازاد یا پردیس خودگردان رو دارم؟

    1. سلام، شانس قبولی بستگی به میزان ظرفیت و انتخاب داوطلبان دیگه داره
      امکان قبولی وجود داره، اما شانس کمی هست
      امکان قبولی اتاق عمل از پرستاری بیشتر هست. برای مشاوره بیشتر با مشاوران دانتل می توانید با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

    2. سلام با رتبه 36هزار منطقه 2 تراز 6700 ورتبه کشوری 89هزار چه رشته هایی از آزاد یا خددگردان شانس قبولی دارم تو تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد اصلا برگزارمیشه؟

  3. سلام با رتبه 36هزار منطقه 2 تراز 6700 ورتبه کشوری 89هزار چه رشته هایی از آزاد یا خددگردان شانس قبولی دارم تو تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد اصلا برگزارمیشه؟

  4. سلام با رتبه ۲۸۰۰۰زیرگروه۱منطقه ۳و تراز۶۷۰۰شانس قبولی پیراپزشکی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره