کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزاد

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” انجام می شود. داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت رشته های ارائه شده در این مرحله از دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده، جهت دریافت نتایج خود اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

در سال گذشته کنکور سراسری با تعویق برگزار گردید و نتیجه این آزمون نیز با تعویق اعلام شد. به همین دلیل متقاضیان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 توانستند در اواخر دی ماه وارد مرحله انتخاب رشته شده و نتیجه خود را در اوایل اسفند ماه دریافت کنند.

در سال جاری کنکور سراسری در تیرماه برگزار شده است و احتمالا مرحله تکمیل ظرفیت زودتر از سال گذشته برگزار شود. سازمان سنجش پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه ازاد پیرامون زمان اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله بروز رسانی شده و زمان دقیق اعلام نتایج را قرار خواهیم داد.

پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت در آذر ماه باشد.

 

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

اگر جزو شرکت کنندگان در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد می باشید، می توانید در زمان اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 1400، مطابق مراحل زیر جهت دریافت نتیجه خود اقدام نمایید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه ازاد سال 1400 ” کلیک نمایید.

3️⃣ جهت دسترسی شما عزیزان به نتایج تکمیل ظرفیت آزاد، بایستی در این صفحه اطلاعات خود را شامل ” کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 ” و  ” کد ملی ” وارد نمایید.

4️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات فوق، نتایج نمایش داده می شود و می توانید از نتیجه انتخاب رشته خود در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مطلع گردید. برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.

چنانچه لینک مربوطه در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد فعال شود، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد داوطلبان در دو دسته قرار می گیرند. دسته اول در یکی از کد رشته محل هایی که در فرم انتخاب رشته درج کرده اند، پذیرفته شده اند که بایستی مطابق مقررات دانشگاه محل قبولی به سایت دانشگاه مراجعه کنند و از جزئیات ثبت نام در آن دانشگاه مطلع شوند. برای مشاهده رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.

دسته دوم پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 1400، مجدد در هیچ کدرشته محلی پذیرفته نشده اند که این دسته می توانند با برنامه ریزی اصولی و درست، خود را برای کنکور سال آینده آماده کنند. برای مشاهده مقاله تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید

شما داوطلبان گرامی کنکور سراسری و علاقه مند به تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه ازاد می توانید جهت دریافت مشاوره تحصیلی و همینطور برنامه ریزی اصولی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir منتشر می شود.

چه زمانی نتایج تکیمل ظرفیت دانشگاه ازاد اعلام می شود؟

زمان نتایج تکمیل ظرفیت معمولا در آبان ماه منتشر می شود.

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد به چه صورت است؟

در متن مقاله به نحوه دریافت و مشاهده نتایج اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام تورو خدا جواب بدین من ورودی 99روزانه هستم اگه در تکمیل ظرفیت قبول بشم قبولی روزانه من لغومیشه؟

    1. سلام، خیر مگر اینکه انصراف بدید و در قبولی جدید ثبت نام کنید
      شرایط شما مثل کسی هست که دو کدرشته قبول شده

  2. سلام ببخشید .تو نکات تکمیل ظرفیت نوشتید که .تکمیل ظرفیت براساس سوابق تحصیلی هستش برا رشته های پیراپزشکی این صحت داره؟؟؟؟؟؟؟؟ .لطفا جواب بدید

    1. سلام، بله امسال بجز رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دارو، سایر رشته ها پذیرش بدون کنکور داشتن، در مرحله تکمیل ظرفیت هم کدرشته هایی که اعلام بشه رو میتونید انتخاب کنید

      1. یعنی الان که تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد انجام شد. براساس سوابق تحصیلی هستش؟؟!!!!!!
        می شه لطفا جواب بدید.

  3. سلام من می خواستم بدونم با رتبه ۲۳۰۰۰ شانسی برای قبولی در رشته بهداشت عمومی دارم بعد از کی می تونیم دفترچه انتخاب رشته دریافت کنیم چه قدر طول می کشه که نتایج بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره