کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزاد

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تحت عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.  داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در این مرحله هستند، می توانند جهت اطلاع از کدرشته محل های ارائه شده در این مرحله از جذب دانشجو در دانشگاه آزاد، دفترچه نامبرده را دریافت و به دقت مندرجات آن را مطالعه نمایند. در ادامه مقاله ای از  رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ارائه کرده ایم.

 

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم، تکمیل ظرفیت به منظور تکمیل کردن ظرفیت هایی از رشته‌های ارائه شده در دانشگاه آزاد می باشد که با توجه به انتخاب داوطلبان کنکور سراسری در همان سال تکمیل نشده است.

به همین دلیل رشته‌های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت زمانی مشخص می شود که نتایج نهایی اعلام شده باشد و دانشگاه های آزاد ظرفیت های مختلف را بررسی کرده و این ظرفیت را به سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام کرده باشند.

در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد سال 99 در یک دوره و فقط در رشته‌های پزشکی تکمیل ظرفیت انجام گرفت.

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز مطابق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، در صورت کسب مجوز از وزارت علوم، لیست رشته‌های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را از طریق سایت azmoon.org منتشر می کند. بنابراین لیست رشته‌های ارائه شده در هر سال متفاوت با سال های گذشته است که کاملا وابسته به انتخاب رشته‌ی دانشگاه آزاد در همان سال می باشد.

 

دفترچه رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بنابراین شما متقاضیان گرامی جهت اطلاع از کدرشته محل های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در سال جاری، بایستی دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد ۱۴۰۱ را دریافت و مطالعه نمایید. تاکنون دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ منتشر نشده است، اما شما عزیزان می توانید از طریق همین مقاله از سایت دانتل جهت دریاقت دفترچه اقدام کنید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بدیهی است شما برای اینکه در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید، بایستی کدرشته محل های مربوط به آن را در فرم انتخاب رشته خود درج کنید. لازمه درج کد رشته محل ها این است که رشته مورد علاقه شما در دانشگاه مورد نظرتان ارائه شده باشد. بنابراین شما می توانید با بررسی دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد متوجه شوید که رشته مورد علاقه شما ارائه شده است یا خیر.

توجه داشته باشید که دانشگاه های آزاد به صورت شهریه پرداز هستند و چنانچه در کدرشته محلی در تکمیل ظرفیت آزاد نیز پذیرفته شوید، ملزم به پرداخت شهریه می باشید. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را پیرامون شهریه رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

چگونه می توان به رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دسترسی داشت؟

این رشته‌ها در داخل دفترچه راهنما تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

زمان انتشار دفترچه رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

این دفترچه معمولا در مهر ماه منتشر می شود. در متن مقاله زمان دقیق انتشار اشاره شده است.

چه کسانی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هستند؟

تمامی داوطلبانی که در کارنامه اولیه کنکور سراسری دارای کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره